Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere pentru centrale termice


Detaliu pentru invitatia numarul 353404
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Dealu Spirii" al Municipiului Bucuresti
Numar invitatie: 353404/05.09.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere pentru centrale termice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Dealu Spirii" al Municipiului BucurestiCod fiscal: 4221047, Adresa: Calea 13 Septembrie 135 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213166171, Fax: +40 213166171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere pentru centrale termice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere pentru centrale termice
II.1.6) CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 148, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Obligatoriu se va posta in SEAP(scanata) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertei(exceptie facand viramentul bancar).Garantia de participare se constituie in suma de2970 lei.Se accepta garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea solicitata pt IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 zile de la data limita de depunere a ofertei. Modalitatea de constituire: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si cel putin pentru perioada de valabilitate a ofertei; - ordin de plata in contul AC - RO64TREZ7055005XXX000157 trezoreria sector 5, Bucuresti sau a unei file CEC pana la data deschiderii ofertelor. In orice situatie, dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.In cazul formularii unei contestatii in cadrul procedurii de atribuire de catre ofertanti, in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului si in cf.cu prev. art. 278^1 alin.1 si art.278^1 alin.2 din OUG 34/2006. Echivalenta garantiei de participare in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea.Vor fi exclusi of. care se afla in una din urm. sit.: omit sa compl. si sa prezinte formularul solicitat;nu prezinta form. completat corect si integral;se afla in situatia prev. la art. 180 din OUG 34/2006.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Vor fi exclusi of. care se afla in una din urmat. sit.: omit sa completeze si sa prezinte form. solicitat; nu prezinta form. completat corect si integral; se afla in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006-Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obl. exigibile de plata.certif. de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) (formulare tip eliberate de aut.competente din tara in care candid. isi are sediul sau este rezident)- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetul consolidat general) (formulare tip eliberate de autoritatile competente)Certif. fiscale vor prezenta sit. datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Docum. se vor prezenta in orig./copie legalizata/copie cu semn.lizibila cf.cu orig.Vor fi descalif. of. care se afla in una din urm. sit.: din docum. solicitate, reiese ca figureaza cu obl. de plata ;omit sa prezinte docume. solicitate sau docum.sunt prezentate in copie simpla;docume.depuse prezinta sit.datoriilor scadente in alta perioada decat cea mentionata.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.Vor fi descalificati of. care se afla in una din urm. sit.: omit sa prezinte docum;prez.docum. completat necorespunzator sau incomplet.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006.Vor fi exclusi of. care se afla in una din urma. sit.: omit sa compl.si sa prezinte form. solicitat;nu prezinta form. completat corect si integral;se afla in sit. prevla art. 691 din OUG. 34/2006. Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante privind procedura de atribuire: Dudus Stelian, Birsan Odeta, Dorcescu Liviu, Radu Anca, Zlavog Claudia, Tosu Cristinel, Vlad Marian, Iancu Marinela. -Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate ? prestarea serviciilor ce fac obiectul procedurii de achizitie (ofertantul isi va asuma raspund. cu priv. la faptul ca inf. cuprinse in acest doc.trebuie sa fie valabile/reale la data lim.de dep. a of.).Ofertantul trebuie sa prezinte documentulin original sau copie legalizata/ / copiecu semnatura lizibila conform cu originalul. Ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte documentul, in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezutatul procedurii de atribuire.Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: din certificatul constatator prezentat nu rezulta ca are in obiectul de activitate prestarea serviciilorce fac obiectul procedurii de achizitie; prezinta certificatul constatator in copie simpla; omit sa prezinte documentul solicitat.-Autorizare I.S.C.I.R., valabila la data lim.de dep.a of., pentru service si reparare, executarea reviziilor si verificarilor tehnice periodice in vederea autorizarii functionarii cazanelor termice de apa calda cuprinse in anexa 1 la caietul de sarcini conform prevederilor PT A 1/2010 (N = 400 KW.Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - din documentele prezentate nu reiese indeplinirea cerintelor tehnice si / sau profesionale solicitate;
- prezinta documentul in afara termenului de valabilitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani.Prezentare fisa de informatii generale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., Declaratie privind lista principalelor prestatii in ultimii trei ani.Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a principalelor prestatii care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari.Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - din documentele prezentate nu reiese indeplinirea cerintelor tehnice si / sau profesionale solicitate;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2013 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer