Achizitie publica - SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE PERIODICA A ECHIPAMENTELOR SI APARATELOR MEDICALE SI CHIRURGICALE
Detaliu pentru invitatia numarul 350564
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350564/17.07.2013
Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE PERIODICA A ECHIPAMENTELOR SI APARATELOR MEDICALE SI CHIRURGICALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIACod fiscal: 4253650, Adresa: str. LIBERTATII NR.1, Alexandria, Telefon: +40 247311836, Fax: +40 247311836
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE PERIODICA A ECHIPAMENTELOR SI APARATELOR MEDICALE SI CHIRURGICALE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE DE SERVICII DE INTRETINERE PERIODICA SI REPARARE A ECHIPAMENTELOR SI APARATELOR MEDICALE
II.1.6) CPV: 50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 566 - 219, 132 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 ? 2914.64Lei;Lot 2 ? 1024Lei;Lot 3 ? 204Lei;Lot 4 ?80 Lei;Lot 5 -160 Lei;Garantia de participare este de2% din valoarea maxima estimata a Acordului cadru.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de cel putin 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. se va constitui cnf. art.86 alin. 1-5 din HG 925/2006-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari in favoarea aut.contractante, prin virament bancar in contul RO50TREZ6065041XXX000285, deschis la Trezorerie Alexandria, CUI 4253650.In cazul in care op.ec.formuleaza contestatia, iar CNSC o respinge, sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie aut. contr.va retine contestatorului din garantia de participare o suma potrivit art.278^ din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul se incadreaza in cat. IMM, cnf.Leg.346/2004, beneficiaza de o reducere de 50%, cnf. art.16 alin.2. Ofertantul va atasa declaratia pe peropria raspundere cnf. anexei nr.1 la OUG 27/2006 pt modificarea si completarea Legii nr.346/2004.Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata) si vafi trimisa in original autoritatii contractante pana la data limita pentru depunerea ofertelor, la adresa;SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIA;STR.LIBERTATII;NR.1;ALEXANDRIA;JUD.TELEORMAN;C.P 140009. Pe plic se va mentiona ?GARANTIE DE PARTICIPARE PENTRU PROCEDURA DE ACHIZITIE -SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A ECHIPAMENTULUI MEDICAL SI CHIRURGICAL?Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei.( cnf. Art.33 ? (3) din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Echivalenta leu/alta valuta se face la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea de atribuire a fiecarui contract subsecvent fara TVA; mod deconstituire: conform prevederilor art.90 alin1-3 din HG 925/2006 coroborate cu prevederile hotaririi 1045 din 19.10.2011. Scrisoare de garantie bancara prezentata la incheierea contractului ; - Instrument de garantare emis de o societate bancara sau ordin de plata in contul autoritatii contractanteRO50TREZ6065041XXX000285, deschis la Trezorerie Alexandria , ori de o societate de asigurari.Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii vor beneficia de reducere de 50% conform legii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare aprobata prin Legea nr. 337/2006.Se solicita prezentarea formularului nr. 3 completat.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificareIn cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fCerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare aprobata prin Legea nr. 337/2006. Se solicita formularul nr. 4completatIn situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, autoritatea contractanta va exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.f.Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaSe solicita formularulnr. 5 completat.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.f.Cerinta 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa formularul nr. 6 '. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie: Manager ?Dr. Filip Valentin, Director Medical- Dr. Zahiu Ioana Georgica, Director-Ingrijiri medicale - As. Pisica Elena; Consilier Juridic: Plopeanu Ramona Magdalena-Coralia, Membrii Consiliului de Administratie: Ec. Stuparu Floarea, Ec. Ghinea Simona-Alina, Ec. Ancu Florentina, Dr. Zana Sorina Mihaela, Ref. Ograzeanu Eugenia Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fCerinta 5Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administratie fiscala al unitatii administrativ teritoriale privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatSe prezinta Certificat de atestarefiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in copie lizibila cu mentiunea, ,Conform cu originalul?, certificat din care trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care depune oferta.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fCerinta 6Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale, pe raza caruia societatea are sediul social.Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in copie lizibila cu specificatia, ,Copie conform cu originalul?, certificat care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fCerinta 7Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? cnf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010Se va prezenta formularul scanat in format p.d.f. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de O.N.R.C.a) pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriib)pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.(in limba romana)In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare .Cerinta nr. 2Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii , pe numele ofertantului pentru reparare, verificare si punere in functiune a echipamentelor medicale pentru loturile licitate in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 862/2006 , ale Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale.Cerinta nr.3Autorizatie CNCAN pentru aparatele de radiologie si imagistica - Autorizatie pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear (manipularea instalatii radiologice) - copie. Actul normativ care impune obligativitatea acestei avizari: Legea nr.111/1996, republicata in MO partea I nr.552/2006, privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare, al normelor fundamentale de securitate radiologica si al Normelor specifice de securitate radiologica.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna , documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii .Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.2Bilantul contabilla 31.12.2012, Cerinta nr.1Informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantii., Cerinta nrt.4Informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului propus pentru derularea contractului., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personalul de specialitate, Cerinta nr.2Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de prestari servicii., Cerinta nr.1Lista principalelor prestri de servicii efectuatein ultimii 3ani Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 09:24