Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE PERIODICA A ECHIPAMENTELOR SI APARATELOR MEDICALE SI CHIRURGICALE


Detaliu pentru invitatia numarul 356434
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIA
Numar invitatie: 356434/11.12.2013
Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE PERIODICA A ECHIPAMENTELOR SI APARATELOR MEDICALE SI CHIRURGICALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIACod fiscal: 4253650, Adresa: str. LIBERTATII NR.1, Alexandria, Telefon: +40 247311836, Fax: +40 247311836
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE PERIODICA A ECHIPAMENTELOR SI APARATELOR MEDICALE SI CHIRURGICALE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE DE SERVICII DE INTRETINERE PERIODICA SI REPARARE A ECHIPAMENTELOR SI APARTELOR MEDICALE SI CHIRURGICALE
II.1.6) CPV: 50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 128, 190 - 276, 380 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de1% din valoarea maxima estimata a Acordului cadru, conform art 431din OUG 34/2006.Cuantumul GP este de 2763, 8 Lei pentru toate loturile, iar cuantumul aferent loturilor este prevazut in Caietul de sarcini si inAnexa B .GP se poate constitui prin virament in contul autoritatii contractante RO50TREZ6065041XXX000285, deschis la Trezorerie Alexandria , printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 86, sau cu chitanta prin casieria autoritatii contractante. Dovada constituirii GP va fi atasata scanata in SEAP si vafi trimisa in original autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor, la adresa;SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIA;STR.LIBERTATII;NR.1;ALEXANDRIA;JUD.TELEORMAN;C.P 140009. Pe plic se va mentiona ?GARANTIE DE PARTICIPARE PENTRU PROCEDURA DE ACHIZITIE -SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A ECHIPAMENTULUI MEDICAL SI CHIRURGICAL?Pentru garantiile constituite in valuta se va face echivalenta la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare este cel putinegala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea de atribuire a fiecarui contract subsecvent fara TVA; mod deconstituire: conform prevederilor art.90 alin1-3 din HG 925/2006 coroborate cu prevederile hotaririi 1045 din 19.10.2011. Scrisoare de garantie bancara prezentata la incheierea contractului ; - Instrument de garantare emis de o societate bancara sau ordin de plata in contul autoritatii contractanteRO50TREZ6065041XXX000285, deschis la Trezorerie Alexandria , ori de o societate de asigurari.Instrument de garantare irevocabil , care va fi prezentat in original , si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art. 87.alin.1 din HG.925/2006 conform dispozitiilor art 86 alin 3 din HG 925/2006Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii vor beneficia de reducere de 50% conform legii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare aprobata prin Legea nr. 337/2006.Se solicita prezentarea formularului nr. 1 completat.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificareIn cazul unei asocieridocumentul trebuie prezent de fiecare asociat.Documentul se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fCerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare aprobata prin Legea nr. 337/2006. Se solicita formularul nr. 2completatIn situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, autoritatea contractanta va exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.In cazul unei asocieridocumentul trebuie prezent de fiecare asociat.Documentul se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.f.Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaSe solicita formularulnr. 3 completat.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.In cazul unei asocieridocumentul trebuie prezentat de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.f.Cerinta 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa formularul nr. 4. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Manager ?Dr. Filip Valentin, Director Financiar Contabil-Ec. Melintescu Valentina; Director Medical- Dr. Zahiu Ioana Georgica, Director Ingrijiri Medicale: As. Pisica Elena; Consilier Juridic: Plopeanu Ramona Magdalena-Coralia. Membrii Consiliului de administratie: Ec. Stuparu Floarea; Ing. Magheru Liliana; Ec. Ancu Florentina; Dr. Zana Sorina Mihaela; Nicolae MarianaDocumentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.In cazul unei asocieridocumentul trebuie prezent de fiecare asociat.Documentul se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fCerinta 5Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administratie fiscala al unitatii administrativ teritoriale privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatSe prezinta Certificat de atestarefiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in copie lizibila cu mentiunea, ,Conform cu originalul?, certificat din care trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fIn masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006Cerinta 6Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale, pe raza caruia societatea are sediul social.Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in copie lizibila cu specificatia, ,Copie conform cu originalul?, certificat din care trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fIn masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006Cerinta 7Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? cnf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010Se va prezenta formularul 5 scanat in format p.d.f. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de O.N.R.C.- pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.a) pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.(in limba romana)In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare .Cerinta nr. 2Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pe numele ofertantului pentru reparare, verificare si punere in functiune a echipamentelor medicale licitate in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr.862/2006 , ale Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare .Se va prezenta documentul in copie legalizata .Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna , documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii .Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare .Cerinta nr.3Autorizatie CNCAN pentru aparatele de radiologie si imagistica ? Autorizatie pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear (manipulare instalatii radiologice).Actul normativ care impune obligativitatea acestei avizari: legea nr.111/1996, privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare, al normelor fundamentale de securitate radiologica si al Normelor specifice de securitate radiologica.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna , documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii .Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, Cerinta nr.2Bilantul contabil la 31.12.2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor prestari de servicii efectuatein ultimii 3ani, Cerinta nr.2Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personalul de specialitate, Cerinta nr.4Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantii Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2013 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer