Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere si piese auto pentru ambulantele marca Volkswagen, Mercedes, Iveco, Fiat, Ford si Citroen
Detaliu pentru invitatia numarul 356952
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356952/16.01.2014
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere si piese auto pentru ambulantele marca Volkswagen, Mercedes, Iveco, Fiat, Ford si Citroen
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Judetean de Ambulanta BotosaniCod fiscal: 7494238, Adresa: str. Marchian nr. 91, Botosani, Telefon: +40 231535522, Fax: +40 231535522
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele vor fi transmise in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere si piese auto pentru ambulantele marca Volkswagen, Mercedes, Iveco, Fiat, Ford si Citroen
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze servicii de reparare si intretinere si piese auto pentru ambulantele marca Volkswagen, Mercedes, Iveco, Fiat, Ford si Citroen
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 258, 463 - 563, 526 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: lotul I- 3.290lei; lotul II- 4.610lei; lotul III- 860 lei; lotul IV- 1.400lei; lotul V- 440 lei, lotul VI- 640 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in format electronic in SEAP cel mai tarziu pana la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor. In cazul constituirii garantiei prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va prezenta in orginal la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor si va fi incarcata si in SEAP. Data la care se va face echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Se va lua in calcul cursul comunicat de BNR. Se va constitui prin: - virament bancar in contul RO61TREZ1165032XXX007152 deschis la Trezoreria Municipiului Botosani- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta . Se va mentiona in instrumentul de garantare si situatia retinerii in conditiile art . 278^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA (IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie).Garantia de buna executie se va constitui prin oricare din modalitatile prevazute art. 90 aliniatul 1-3 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)(Formular nr. 1, sectiunea Formulare).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 2, sectiunea Formulare). Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul/tertii sustinator/sustinatori. Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: Mateciuc Liliana, Murariu Mihai, Lupascu Neculai, Ungurianu Cristian, Nechifor Radu, Bisericanu Magda, Antonovici Adrian.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 3, sectiunea Formulare)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 4, sectiunea Formulare)Documente de confirmare obligatorii: -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Nota: incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 si 180 din OUG 34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatiiprofesionale care are competente in acest sens. 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul. Solicitam ca datele inscrise in acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectulontractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.2.Autorizatie tehnica emisa de RAR, -RNTR 9, clasa I, clasa a II a si clasa a IV a de autorizare, pentru autovehiculele prevazute in Caietul de sarcini(Ordinul nr.2131/2005 al Ministerului Transportului si Infrastructurii, cu modificarile si completarile ulterioare) valabila la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Formular nr.5 (sectiunea Formulare), Certificate/documente care confirma prestarea de servicii din partea a cel putin a unui client beneficiar., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Formular nr.6 (sectiunea Formulare), Ofertantul va face dovada ca dispune de soft program de diagnoza computerizata pentru a face interventii la fiecare tip de autosanitara pentru care a depus oferta. Certificare pentru calitate ISO 9001 valabila la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, atasat invitatiei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2014 13:37