Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinerea a automobilelor CNCIR SA
Detaliu pentru invitatia numarul 343948
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343948/18.03.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinerea a automobilelor CNCIR SA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCNCIR - COMPANIA NATIONALA PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, INSTALATIILOR DE RIDICAT SI RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE S.A.Cod fiscal: 27787860, Adresa: Str. Promoroaca, Nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213167921, Fax: +40 214119870
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Promoroaca, Nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014013, telefon: +40 213167921, fax: +40 214119870, persoana de contact: DULAU MARIUS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Promoroaca, Nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014013, telefon: +40 213167921, fax: +40 214119870,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Realizarea de testari si analize tehnice (cod CAEN 7120 ? ed. Rev. 2/2008) in scopul efectuarii de verificari tehnice in vederea autorizarii functionarii si de verificari tehnice in utilizare.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinerea a automobilelor CNCIR SA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitie publica ce are ca obiect repararea si intretinerea automobilelor ce formeazaparcul auto CNCIR SA.Gama de servicii include operatiuni de diagnoza, revizii, intretinere si reparatii privind partea mecanica, electrica, tinichigerie, vopsitorie, tractari auto.
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 482, 445 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de pearticipare se regaseste in ANEXA B, pentru fiecare LOT in parte. Per. de valab. a GP: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Data la care se va face echivalenta leu/valuta pentru situatia in care se va depune si in valuta este cu 2 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire: GP se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare (OP sau scrisoare de garantie bancara) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (SBSA), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (DA).In cazul constituirii GP: -prin plata in sistem ?on-line?, documentul prin care se atesta efectuarea tranzactiei va fi semnat si stampilat de reprezentantul legal al operatorului economic (OE), pentru confirmarea platii.-prin instrumente de garantare emise de SBSA, acestea se prezinta in original- prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare.Conf. prevederilor: - art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului GP si garantiei de buna executie stabilit in DA. Pt. demonstrarea incadrarii in categ. IMM, OE au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categ. IMM conf. anexei 8 sau pot prezenta alte documente din care sa rezulte incadrarea acestora in categ. IMM. ATENTIE!- OE are obligatia sa faca demersurile necesare ca la data si ora deschiderii ofertei, autoritatea contractanta sa aibe in contul sau de garantii suma ce reprezinta cuantumul GP, in caz contrar oferta operatorului economic va fi respinsa. Contul de garantii al CNCIR: RO68BRDE426SA42597514260, BRD Sucursala Mosilor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular anexa 1.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii. Completare formular anexa 2.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca, ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 1 din OUG nr. 34/2006. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii. Declaratie privind evitarea conflictului de interes completata in conformitate cu Anexa 6.Comisia de evaluare a ofertelor din cadrul autoritatii contractante este compusa din: Zegrean Mircea Vasile, Ionescu Dan Cezar, Staiculescu Alina, Panait Luiza, Dulau Marius, Nicu Ileana, Horobet Cristina, Ivan Edward, Dumitrescu Robert.4.Certificat de participare la procedura de cerere de oferta cu oferta independenta. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii. Fiecare ofertant/candidat la orice forma de licitatie, in sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. ? conform Anexei 115. Indeplinirea obligatiilor de plata-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a -impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, (Copie conform cu originalul) din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta , emise de: - Directia de Taxe si Impozite Locale;
- Directia Generala a Finantelor Publice;Daca din certificatele sus mentionate rezulta ca operatorul economic nu si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara (are restante neachitate catre bugetul de stat sau local) oferta acestuia va fi respinsa. 1. Persoane juridice romane- Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ONRC) original sau copie conform cu originalul. Din certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa rezulte in principal ca operatorul economic este inregistrat si autorizat sa desfasoare activitati economice ce au legatura cu obiectul prezentei proceduri.Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondentin codul CAEN din certificatul emis de ONRC.2. Persoane fizice romane- Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii-Autorizatia de functionare (copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.3. Persoane juridice /fizice straine- Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original si copie legalizata, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Originalul se va restitui dupa deschiderea ofertelor.4. Autorizatia emisa de Registrul Auto Roman- Autorizatia emisa de Registrul Auto Roman in baza careia ofertantul este autorizat sa realizeze operatiile solicitate prin caietul de sarcini si pentru marcile pentru care depune oferta (copie conform cu originalul, inclusiv viza de valabilitate de pe verso) (Cerinta obligatorie).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 12:19