Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de reparare si intretinerea a autosanitarelor


Detaliu pentru invitatia numarul 333022
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN HUNEDOARA
Numar invitatie: 333022/03.08.2012
Denumire contract: servicii de reparare si intretinerea a autosanitarelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN HUNEDOARACod fiscal: 7571411, Adresa: DEVA, STR.DEPOZITELOR, NR.3, JUD HUNEDOARA, Deva, Telefon: 0254/221550, 0723932479, Fax: 0254/221550
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DEVA, STR.DEPOZITELOR, NR.3, JUD HUNEDOARA, Deva, Romania, cod postal: 330179, telefon: +40 254/221550, fax: +40 254/221550, persoana de contact: GEORGETA BADARAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul de Ambulanta Judetean Hunedoara, str. Depozitelor, nr.3, Deva
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de reparare si intretinerea a autosanitarelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de reparare si intretinere a autosanitarelor din dotarea SAJ Hunedoara
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 515, 968.43 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia pentru toate loturile este de 10319.39 lei, defalcata pe loturi astfel: pentru lotul 1- 3795.30 lei, pentru lotul 2- 3942.78 lei, pentru lotul 3-2581.28 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO 70TREZ3665005XXX000115, deschis la Trezoreria Deva, in care caz garantia de participare trebuie sa fie prezenta in cont pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta pana la data depunerii ofertelor.IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% a garantiei de participare. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform Anexei 1 din Legea 364/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-uri.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. declaratie privind eligibilitatea cu privire la neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulerioare - se solicita formular nr.1 completat.2. Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- se solicita formular nr.2 completat.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- se solicita formular nr.3 completat. 4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- se solicita formular nr.4 completat.5. Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6. certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).Toate documentele solicitate sunt obligatorii. Neprezentarea documentelor solicitate va permite autoritatii contractante sa declare oferta inacceptabila in conformitate cu art 36, lit. a din HG 925/2006Persoanele cu functie de decizie a autoritatii contractante: manager general: dr. Filimon Valeria Cristina;director medical: dr. Stoica Maris Emil;director economic: ec. Popa Elena;asistent sef: Sana Margareta;director tehnic: ing. Stoicescu Claudiu;sef serv. misc exploatare: ing. Zugravu Aurel Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator.Toate documentele solicitate sunt obligatorii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Autorizatie eliberata de Registrul Auto Roman pentru efectuarea inspectiilor tehnice periodice si a serviciilor de raparare si intretinere auto., 2.Soft de la fabricatul de autoturisme Mecedes, Volkswagen si Fiat pentru reparatia acestora., 3.Lista cu dotarile de utilaje, instalatii echipamente tehnic. Operatoruleconomic va face dovada ca detine dotarile tehnice minime obligatoriisipersonal calificat necesare reparatiilor, standuri pentru verificare si testareomologate/atestate si personal calificat dupa cum urmeaza: - stand detestare frane 4x4 si amortizoare- stand reglat geometrie directie- stand noxe, echipament diagnoza computerizata- statie pentru inspectia tehnicaperiodica(ITP)ptr. autospecialele cuprinse in caietul de sarcini, potrivitcapacitatii maxime de 3.5 tone si inaltime de 3500mm, -
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer