Achizitie publica - Servicii de reparare si rebobinare electromotoare
Detaliu pentru invitatia numarul 341520
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341520/04.01.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si rebobinare electromotoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMETROREX S.A.Cod fiscal: RO 13863739, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213193670, Fax: +40 0213125149
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 0213193601/5464, fax: +40 0213125149, persoana de contact: VALENTINA ICLEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul S.C. METROREX S.A. Bucuresti, Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, Sector 1, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, cod postal 010873, etaj 9, camera 41.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si rebobinare electromotoare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si rebobinare electromotoare.
II.1.6) CPV: 50532100-4 - Servicii de reparare si de intretinere a motoarelor electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 356, 976.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare: 7.139, 54 lei, valabila cel putin pe perioada de valabilitate a ofertei.2. Daca ofertantul este IMM, aceasta se reduce la jumatate, cf. Legii nr. 346/2004.3. se poate constitui astfel: ? prin OP in contul RO87 BPOS 7040 2775 727R ON02 deschis la BANC POST - PALAT CFR, sector 1, sau? prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul nr. 11) ori de o societate de asigurari, prezentat in original si care trebuie sa prevada in mod expres urmatoarele: ? dreptul achizitorului de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din situatiile: a) isi retrage oferta in perioadade valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, ? dreptul achizitorului de a retine din garantia de participare suma de 3.569, 77 lei, calculata in conformitate cu prevederile art. 278ยน, alin. (1), lit a) din OUG 34/2006, in cazul in care ofertantul depune o contestatie, iar aceasta este respinsa de CNSC.4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.5. In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari din strainatate, acesta va fi insotit de o traducere autorizata/legalizata in limba romana.6. Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare poate fi emis in numele Liderului asocierii sau al oricarui membru al asocierii, cu conditia nominalizarii, pentru situatiile de executare totala sau partiala, a tuturor membrilor asocierii.
Garantie de buna executie
1.Ofertantul invitat de catre achizitor sa incheie acordul-cadru are obligatia de a constitui garantia de buna executie a carei valoare va fi de 7 % din pretul fara TVA al contractului subsecvent.2. Societatile care fac dovada ca sunt IMM, depunand documentele respective impreuna cu oferta, vor beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie.3. Garantia de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006.4. Garantia de buna executie a contractului se prezinta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Informatii privindsituatia economico-financiara: ? datele de identificare a operatorului economic;? cifra globalade afaceri pe ultimii trei anipentru care exista exercitiu financiar incheiat.Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 170.000 lei.Pentru valorile exprimate in euro, se va utiliza cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, iar cerinta minima trebuie indeplinita in mod cumulativ)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ? ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele prestari de servicii similare in ultimii 3 ani.Cerinta minima: Tabelul anexat formularului 12E trebuie sa contina de la 1 pana la 3 contracte din care sa reiasa experinta in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de 85.000 leiPentru valorile exprimate in euro, se va utiliza cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, iar cerinta minima trebuie indeplinita in mod cumulativ), Cerinta nr. 2 ? certificate/ documente emise din partea beneficiarilor din care sa reiasaprestarea serviciilor mentionate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind experienta similara Documentele trebuie sa cuprinda informatii privind obiectul contractului (explicit) si perioada de derulare a acestuia.In cazul in care documentele respective nu contin informatiile mentionate, ofertantul va prezenta orice alte documente (copii de parti relevante ale contractului ) care sa furnizeze aceste informatii., - Cerinta nr.3 ? ofertantii vor prezenta o declaratie din care sa reiasa ca ofertantul detine- urmatoarele dotari: - instalatii de ridicat minim 2 t;
- instalatii de impregnare;
- cuptor de coacere;
- stand de probe pentru verificarea parametrilor de functionare ai electromotoarelor, dupa reparatie, inclusive pentru repararea in gol a electromotoarelor de 0, 16-108Kw;
- utilaje specifice pentru repararea partii mecanice a electromotoarelor;
- mijloc propriu de transport min. 3, 5 t.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.01.2013 10:22