Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si vulcanizare a pneurilor


Detaliu pentru invitatia numarul 291617
Autoritate contractanta
COMUNA MARGINENI (PRIMARIA COMUNEI MARGINENI)
Cod de identificare fiscala: 2612928
Adresa: LOC. MARGINENI, STR. MARGINENI, Margineni
Telefon: 0233295321
Fax: 0233295321
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitia unui utilaj multifunctional
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Obiectul contractului: Achizitie utilaj multifunctional pentru intretinerea drumurilor din cadrul proiectului de investitii: ?Modernizare drumuri, construire gradinita si imprejmuire, achizitie utilaj pentru intretinere drumuri, promovarea ansamblului de dans ?Mugurasii Margineniului? si dotarea caminului cultural din comuna Margineni, judetul Neamt?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 28.04.2011 15:12
Data limita de depunere a ofertelor: 12.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Adresa: sat Margineni, comuna Margineni, judetul Neamt
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.05.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sat Margineni, comuna Margineni, judetul Neamt
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 508, 200 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Criterii de calificare: ? decl. neincadrare la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006;? cert. constatatoarede plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale? decl. priv. calitatea participarii la procedura;? decl. priv. neincadrare la art. 691 din OUG nr. 34/2006;? certif. ORC;? certif. inregistrare;? decl. privind încadrarea IMM;? copia ultimului bilant contabil;? decl. priv. lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani - minim 1 contract de furnizare de produse similare, cu o valoare de cel putin 350.000 lei;? autorizatie de livrare;? autorizatie de service si livrare piese de schimb;? decl. privind utilajele, instalatiile, echip. tehnice;? decl. privind efectivele medii anuale ale pers. angajat ? decl. privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate în munca;? ISO 9001 ptr. furnizorulsi ptr. producator;? ISO 14001 ptr. producator;? certif. particip. licitatii cu oferta indep., cf. Ord.314/2010.
? SEAP.-garantia de participare este 10.000 lei si poate fi constituita prin: -ordin de plata;
-inst. de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de livrare
25
Descriere: Termenul de livrare
Perioada de garantie acordata
15
Descriere: Perioada de garantie acordata
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer