Achizitie publica - Servicii de reparare si vulcanizare a pneurilor
Detaliu pentru invitatia numarul 327823
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327823/24.05.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si vulcanizare a pneurilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BUZAUCod fiscal: 7482969, Adresa: Str G-ral Grigore Bastan, nr 5, Buzau, Telefon: 0238/445553, Fax: 0238/445553
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str G-ral Grigore Bastan, nr 5, Buzau, Romania, cod postal: 120148, telefon: +40 238445553, fax: +40 238445553, persoana de contact: Florentina Saiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul de Ambulanta Judetean Buzau, Str. G-l Grigore Bastan, nr.5, Buzau, Etaj II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si vulcanizare a pneurilor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 44
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de reparare si vulcanizare a pneurilor pt.39 autovehicule aflate in dotarea Serviciului de Ambulanta Judetean Buzau
II.1.6) CPV: 50116500-6 - Servicii de reparare a pneurilor, inclusiv montare si echilibrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 57, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 600 lei(50% pentru IMM-uri formular 8) si se va constitui prin virament bancar in contul RO69TREZ1665005XXX004967 deschis la Trezoreria Buzau, cu numerar la casieria unitatii sau printr-un instrument de garantare( Formular nr. 5) emis in conditiile legii de osocietate bancara ori de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 5% din pretul primului contract subsecvent fata TVA.- se poate constitui sub urmatoarele forme: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- ordin de plata in contul autoritatii contractante RO69TREZ1665005XXX004967 deschis la Trezoreria Buzau- daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul primului contract subsecvent fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010)? Formular Nr. 22.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr. 6;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : - Manager ? Dr. Zissu Lhuana- Director Economic ? Ec. Bratu Teodora- Director Tehnic ? Ing. Acsinte George- Referent Achizitii ? Saiu Florentina- Tehnician auto- Sares Nicolae- Economist - Cimpeanu Nicoleta- Referent - Morarescu Magdalena3.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 12A4.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular Nr. 2A5.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata la bugetul local, in luna anterioara celei in care de depun ofertele, incopie conform cu originalul.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata la bugetul general consolidat al statului, in luna anterioaracelei in care se depun ofertele, in copie conform cu originalul.Pentru persoane juridice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( certificate , caziere judiciare , alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006 , acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe linga instanta competenta , in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.2.Conform art. 183 din OUG nr.34/2006 se solicita ca ofertantul sa detina Autorizatie Tehnica eliberata de R.A.R. pentru categoriile de servicii solicitate, autorizatie eliberata conform ordinului nr.2131/2005.Pentru persoane juridice/fizice straine : Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare din partea beneficiarilor., 2.Dotarea tehnica minima obligatorie va cuprinde : -Masina montat-demontat anvelopa-Masina echilibrat roti-Masina indreptat, centrat jante-Compresor aer-Cricuri roti-Masina pentru determinare uzura si stare anvelopa, precum si dezechilibru janta anvelopa., 3. Informatii privind subcontractantii - daca este cazul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie de atribuire este atasata in SEAP prezentei invitatii de participare, sau , la sediul S.A.J. Buzau.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 10:12