Achizitie publica - Servicii de reparare, verificare si incarcare a stingatoarelor PSI
Detaliu pentru invitatia numarul 344618
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344618/01.04.2013
Denumire contract: Servicii de reparare, verificare si incarcare a stingatoarelor PSI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.REGELE CAROL I, NR.68, TARGOVISTE, Romania, cod postal: 130024, telefon: +40 245612672, fax: +40 245611004, persoana de contact: secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Dambovita, BD.REGELE CAROL I, NR.68, TARGOVISTE, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare, verificare si incarcare a stingatoarelor PSI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare, verificare si incarcare a stingatoarelor PSI
II.1.6) CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
56 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: Se va constitui prin virament bancar in contul RO98RNCB012800723461001?deschis la BCR TARGOVISTE sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, sau numerar la casieria Directiei Silvice Dambovita, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Dovada consituirii garantiei se poate face pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cursul leu-euro la care se va realiza conversia garantiei va fi cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.Nota: Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii transmise de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante, completand Cererea de restituire a garantiei de participare din sectiunea Formulare cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumirii procedurii. Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului de servicii, fara TVA ; - Gar. de buna executie se const. printr-un instrument de garant. emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contract. In cazul in care gar. de buna executie este redusa ca val., aceasta se poate constitui si prin dep. la casierie a unor sume in numerar.Contul D.S. DB RO55RZBR0000060001015963 deschis la Raiffeisen Bank - Tgv.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea, de neincadrare in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, -- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Persoane cu functie de decizie: ing. Preda Costel, ec Alexandrescu Mihaela, jr. Toader Alexandra, ing. Voicu Gheorrghe, ing.Enache Rodica. ?Certificatului constatator" eliberat de Registrul Comertului, real, actual, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original sau copielegalizata, ?Certificatul de inmatriculare la Registrul Comertului?.Autorizatia de mediu pentru activitatea de incarcare si reparare, conform OUG195/2005, modificata si aprobata prin Legea nr.265/2006;Certificat de atestare din partea ISCIR, emis conform Legeii 307/2006, art.51.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Experienta similara, declaratie privind principalele prestari similare in ultimii 3 ani?;Certificare pentru calitate ISO9001;Certificare pentru mediu ISO14001 ;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 08:54