Achizitie publica - SERVICII DE REPARARE,VERIFICARE METROLOGICA SI ETALONARE SAU EVALUAREA CONFORMITATII MIJLOACELOR DE MASURARE DIN DOTAREA SUCURSALELOR MINIERE PE LOTURI
Detaliu pentru invitatia numarul 332713
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332713/30.07.2012
Denumire contract: SERVICII DE REPARARE, VERIFICARE METROLOGICA SI ETALONARE SAU EVALUAREA CONFORMITATII MIJLOACELOR DE MASURARE DIN DOTAREA SUCURSALELOR MINIERE PE LOTURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA A HUILEI SACod fiscal: R2135187, Adresa: Str. Timisoara nr.2, Petrosani, Telefon: 0254506151, Fax: 0254506157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TIMISOAREI NR.2, PETROSANI, Romania, cod postal: 332015, telefon: +040 02545406100, persoana de contact: REGISTRATURA CNH SA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul CNH SA PETROSANI, STR. TIMISOAREI NR.2, PETROSANI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARARE, VERIFICARE METROLOGICA SI ETALONARE SAU EVALUAREA CONFORMITATII MIJLOACELOR DE MASURARE DIN DOTAREA SUCURSALELOR MINIERE PE LOTURI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE REPARARE, VERIFICARE METROLOGICA SI ETALONARE SAU EVALUAREA CONFORMITATII MIJLOACELOR DE MASURARE DIN DOTAREA SUCURSALELOR MINIERE PE LOTURI si anumeMijloace de masurare supuse controlului metrologic legalLOT 1-LUNGIME- RIGLA GRADATALOT 2-REZERVOARESTOCARE LICHIDELOT 3 - CONTOARE DE APA - Contor apa DN 15-Contor apa DN 20-Contor apa DN 50-Contor apa DN 100- Contor apa DN 150- Contor apa DN 125- Contor apa DN 200LOT 4- DISTRIBUITOR DE CARBURANTI AUTOLOT 5- GREUTATI(clasa E2, F1, F2, M1, M2, M3)LOT 6- BALANTE-balanta analiticamax 200 gr-balanta Sartorius-balanta semiautomata , 0-1000 kg-balanta tehnica-bascula zecimala 0-200 kg-bascula romana 0-1000 kgLOT 7- CONTOR DE ENERGIE ACTIVAMijloace de masurare nesupuse controlului metrologic legalLOT 8- APARATE GEODEZICE-teodolit- aparat de nivelment geometricLOT 9- PRESIUNE- manometre-manometre pentru masurarea presiunii in butelii cu oxigen, acetilena-reductoare oxigen -acetilenaLOT 10- REZISTENTA ELECTRICA-megohmetru-aparat pentru masurarea rezistentei de dispersie a prizei de pamantLOT11- CONTOR DE ENERGIE REACTIVALOT 12- UMIDITATE-higrometruLOT 13- ELECTRICE-cosfimetru clasa precizie 0, 1-0, 5 f>50 Hz- Cosfimetru mai putin precise pt cc. si f=50 Hz- frecventmetru-logometru-tahograf (tahovoltmetru)- MAVO-cleste ampermtru
II.1.6) CPV: 50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 37, 906 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare lot 1- 15 lei, lot 2- 28lei , lot 3- 125lei, lot 4-15 lei, lot 5-20lei, lot 6- 126lei, lot 7- 45lei, lot 8- 116 lei, lot 9- 149lei, lot 10- 36lei, lot 11- 45lei, lot 12- 6lei, lot 13 - 27lei. perioada de valabilitate 90 zilede la datalimita de primire a ofertelor.Garantia pentru participare se exprima in lei si poate fi constituita conform art.86 alin(1) din HG 925/2006.Contul autoritatii contractante deschis pentru colectare sumelor depuse de agentii economici reprezentand garantii de participare la licitatiieste simbol RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR Filiala Petrosani. Totodata garantia de participare se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante. In oricare situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de participare
Garantie de buna executie
1.Garantia de buna executie a contractului se va stabili in cuantum de 5 % din pretul contractului de prestari servicii , fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui la data semnarii contractului prin una din formele mentionate la art.90 din HG 925/2006.In cazul in alegerii optiunii de la art.90 alin (3) din HG 925/2006 se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011. Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 Declaratie privind eligibilitatea -Declaratie completata in conformitate cu formularul 1 din SECTIUNEA FORMULARE2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181din OUG 34/2006- Declaratie completata in conformitate cu formularul 2 din SECTIUNEA FORMULARE3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG 34/2006- Declaratie completata in conformitate cu formularul 3 din SECTIUNEA FORMULARE .Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire respectiv persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei, sunt: DIRECTOR GENERAL ? ing. DRAGOI NICOLAEDIRECTOR ECONOMIC ? ec. POPESCU VERGINICADIRECTOR TEHNIC ? ing. NICOLESCU CRISTIANDIRECTOR COMERCIAL ? ing. SUCIU ADRIANING. SEF ELECTROMECANIC ? ing.POPESCU ALEXANDRUSEF SERVICIU LCJ - jr. BALINT ILEANASEF SERVICIU METMI - ing. TESLICI FLORINSEF SERVICIU FCIT ?ec. PALANCEANU CARMENSEF SEVICIU APSP- ing. UTU VICTOR4. Acord de asociere- Acordul se prezinta numai in cazul in care la cerere de oferta se prezinta o asociatie si va fi in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea FORMULARE ( Fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la III.2.1 a) , III.2.1 b)si III.2.3 b5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010- Se completeaza in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea FORMULARE6. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Declaratia va fi completata in conformitate cu formularul 6 din SECTIUNEA FORMULAREDeclaratiile de la pct 1, 3 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Declaratia de la pct 2 va fi prezentatde tertul sustinator daca este cazulcu neincadrarea doar pt lit a) c1) si d)Decalaratia de la pct. 3 va fi prezentata si de catre subcontractant, daca este cazul Pentru persoane juridice romane1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCvalabil la data procedurii- Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- Documentele vor fi eliberate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si se vor prezenta traduceri autorizate in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale, 2. Ultimul bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Autorizatia sau avizul atelierului pentru reparat mijloace de masurare emisa de BRML (DRML, SJML) sau de un alt organism notificatconform HG 1660/2005 cu modificarile din Hotararea 589/23.06.2010 si se va prezentadoar de ofertantii care depun oferte pentru loturile 3, 4, 6, 7, 2. Autorizatia sau avizul pentru verificare metrologica al laboratorului de metrologie emisa de BRML (DRML, SJML) sau de un alt organism notificat conform HG 1660/2005 cu modificarile din Hotararea 589/23.06.2010 si se va prezentadoar de ofertantii care depun oferte pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 3.Autorizatiipersonal verificator metrolog conform HG 1660/2005 cu modificarile din Hotararea 589/23.06.2010si se vor prezentadoar de ofertantii care depun oferte pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 4.Certificate de etalonare pentru etaloanele delucru utilizate pt evaluarea conformitatii conform HG 1660/2005cu modificarile din Hotararea 589/23.06.2010se vor prezenta doar deofertantii care depun oferte pentru loturile 8, 9, 10, 11, 12, 13, 5.Lista cuprinzand subcontractantii Certificat deimplementaresistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau similar pt serviciile ce fac obiectul procedurii si se va prezenta pentru toate loturile
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 08:05