Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparatie capitala macara turn 80/100 tm pentru SEH Lupeni


Detaliu pentru invitatia numarul 346398
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA A HUILEI SA
Numar invitatie: 346398/09.05.2013
Denumire contract: Servicii de reparatie capitala macara turn 80/100 tm pentru SEH Lupeni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A HUILEI SACod fiscal: RO31023705, Adresa: Str.Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 254541460, Fax: +40 254506157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Timisoara, nr.2, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 254541460, fax: +40 254506157, persoana de contact: Directia Comerciala - SERV APM
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SNH SA PETROSANI Str.Timisoara, nr.2, Petrosani, JUD HUNEDOARARomania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatie capitala macara turn 80/100 tm pentru SEH Lupeni
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparatie capitala macara turn 80/100 tm pentru SEH Lupeni
II.1.6) CPV: 50531400-0 - Servicii de reparare si de intretinere a macaralelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 4.000 lei Perioada de valabilitate 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006. Contul autoritatii contractante deschis pentru colectare sumelor depuse de agentii economici reprezentand garantii de participare este simbol RO10RNCB0165130761980003, deschis la BCR Filiala Petrosani. In oricare situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art.88 din HG 925/2006 corelat cu art.278 indice 1 alin 4 din OUG34/2006 (daca este cazul).Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de participare.Pentru garantia de participare exprimata in alta moneda data la care se va face echivalent a lei/valuta( curs BNR): 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va stabili in cuantum de 10 % din pretul contractului de prestari servicii , fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele mentionate la art.90 alin (1) sau (3) din HG 925/2006. In cazul in alegerii optiunii de la art.90 alin (3) din HG 925/2006 se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011.Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 Declaratie privind eligibilitatea -Declaratie completata in conformitate cu formularul 1 din SECTIUNEA FORMULARE2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181din OUG 34/2006- Declaratie completata in conformitate cu formularul 2 din SECTIUNEA FORMULARE3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG 34/2006- Declaratie completata in conformitate cu formularul 3 din SECTIUNEA FORMULARE .Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire inclusiv persoanele care aproba bugetul achizitiei, sunt: DIRECTOR GENERAL ? ing. DRAGOI NICOLAEDIRECTOR ECONOMIC ? ec. POPESCU VERGINICAINGINER SEF PRODUCTIE ? ing.GHEORGHE EMILDIRECTOR COMERCIAL ? dr. ing. SUCIU ADRIAN VASILEDIRECTOR RESURSE UMANE ? ing. POP LAVENICA DORICAING. SEF ELECTROMECANIC SNH ? ing.DREGHICI ALIN DANIELING. SEF SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA- ing. PETRESCU PUIU GABRIELSEF SEVICIU ACHIZITII PUBLICE MARKETING - sing. CILTAN ADRIANSEF SERVICIU FINANCIAR IMPOZITE , TAXE, STATISTICA SINTEZE ANALIZA ? ec. BLAJAN IONELASEF SERVICIU SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA ? ing. CHIUZAN COSMIN LUCIANSEF SERVICIU RESURSE UMANE- EC. SORECAU ANISOARA FELICIASEF SERVICIU MECANO ENERGETIC TRANSPORT, METROLOGIE ISCIR - ing. TESLICI FLORINSEF SERVICIU TEHNIC PRODUCTIE- ing. GAVRILESCU MARIUSSEF SERVICIU LEGISLATIE CONTENCIOS JURIDIC - jr. BALINT ILEANA4. Acord de asociere- Acordul se prezinta numai in cazul in care la cerere de oferta se prezinta o asociatie si va fi in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea FORMULARE ( Fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la III.2.1 a) si III.2.1 b)5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010- Se completeaza in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea FORMULARE6. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Declaratia va fi completata in conformitate cu formularul 6 din SECTIUNEA FORMULAREDeclaratiile de la pct 1, 3 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Declaratia de la pct 2 va fi prezentat de tertul sustinator daca este cazul cu neincadrarea doar pt lit a) c1) si d)Declaratia de la pct. 3 va fi prezentata si de catre subcontractant, daca este cazul Pentru persoane juridice romane1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor- Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- Documentele vor fi eliberate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si se vor prezenta traduceri autorizate in limba romana2. Autorizatia operatorului emisa de ISCIR conform Prescriptiilor Tehnice ISCIR CR 4/2009 pentru Reparareinstalatii de ridicat ce fac obiectul achizitiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la 31.12.2011 In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista cuprinzand subcontractantii va fi insotita de acordurile de subcontractare precizand partea din contract care se subcontracteaza (daca este cazul), 2. Experienta similara - ofertantul va prezenta dovada cain ultimii 3 ani aexecutat cel putin un contract de natura similara, in valoare de cel putin 200.000 lei, fara TVA In acest sens ofertantii vor prezenta contract, certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer