Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparatie de tip LN3 programate in anul 2012 la turbina nr. 4 tip K-160-130-2PR2 din cadrul SC Electrocentrale Paroseni SA.


Detaliu pentru invitatia numarul 330491
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SA
Numar invitatie: 330491/26.06.2012
Denumire contract: Servicii de reparatie de tip LN3 programate in anul 2012 la turbina nr. 4 tip K-160-130-2PR2 din cadrul SC Electrocentrale Paroseni SA.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SACod fiscal: RO 28835451, Adresa: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Telefon: 0254/572134, int 372, Fax: 0254/570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Romania, cod postal: 336250, telefon: +40 254572134, fax: +40 254570481, persoana de contact: Serviciul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Electrocentrale Paroseni SA Adresa: Str.Paroseni, nr.20, jud.HD, Vulcan, cladire admin.et.2.La sedinta pot participa reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatie de tip LN3 programate in anul 2012 la turbina nr. 4 tip K-160-130-2PR2 din cadrul SC Electrocentrale Paroseni SA.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie efectuarea reparatiilor de mentenanta planificate pentru anul 2012 in vederea mentinerii caracteristicilor proiectate ale turbinei si functionarii in conditii de siguranta si eficienta a blocului nr. 4 de 150 MW pana la urmatoarea oprire programata.
II.1.6) CPV: 50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 755.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4.015, 10 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie: - prin virament bancar/ ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, in contul SC Electrocentrale Paroseni SA nr.RO29 RNCB 0165 0201 7492 0001 deschis la BCR ? filiala Petrosani, CUI RO 28835451- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : conditionat sau neconditionat.- prin depunerea la casierie a unei sume in numerar Garantia trebuie sa fie irevocabila, iar dovada constituirii ei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.NOTA : Se aplica prevederile art.16 al.(2) din Legea 346/2004. In acest caz, ofertantul va prezenta Declaratia pe propria raspundere, completata conform Anexei 1 din OG 27/26.01.2006. In cazul asocierilor, pentru a beneficia de aceasta prevedere, fiecare asociat trebuie sa fie incadrat in categoria IMM-urilor.Retinerea si restituirea garantiei de participare se vor efectua in conditiile prevazute la art. 87, alin. (1) si art 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare in cuantum de 2007, 55 lei se va efectua in conditiile prevazute de art. 278 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % (5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare irevocabil, care devine anexa la contract, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante in conditiile prevazute la art. 90 alin (3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta urmat decl/certific semnate si parafate de reprez legal al ofertantului: 1. decl pe propria raspundere priv neincadr in prev art. 180 din OUG34/2006-Form 12A.2.decl pe propria raspundere priv neincadr in prev art. 181 din OUG34/2006-Form 12B.3. certific pt participare la proced cu oferta independenta cf Ordinului presedintelui ANRMAP 314/2010-Formu 3.4. decl pe propria raspundere priv neincadrarea in prev art. 69 1din OUG 34/2006-Form 4. In vederea completarii decl precizam ca persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autorit contract sunt: Director General ?Doru Visan, director economic ?Ioana Arvunescu, director comercial ?Eduard Mija, director tehnic ?Eduard Schmidt, sef serv. tehnic mentenanta ?Ion Dragoi, sef serv. tehnic exploatare ?Rudolf Tradnik si sef serv. achizitii publice ? Cristina Pardos Schmidt.5, declaratia cu date generale despre ofertant - Formular 2.NOTA: Documentele vor fi prezentate prin oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata. Pentru pers fiz/jur rom: Se va prezenta Certific Constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are ob de activit necesar desfasurarii activit ofertate, precum si daca au fost inscrise mentiuni referit la declararea starii de faliment etc. Pentru pers fiz/juri straine: Se vor prezenta doc edific care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conform cu preved legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in lb rom ? traducere autorizata si legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.NOTA : Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de ORCin original sau copie legalizata, la cererea comisiei de evaluare a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lista trebuie sa includa contracte de servicii prestate si duse la bun sfarsit (respectiv servicii receptionate partial sau receptionate la sfarsitul prestarii si nu la expirarea perioadei de garantie), in ultimii 3 ani: 1) cel putin un contract de montaj sau reparatie, similare ca si complexitate, amploare si valoare cu serviciile ofertate, la o turbina cu abur in cogenerare de putere minima 150 MW si 100 Gcal, Continuare de la cerinta 1. 2) cel putin un contract de montaj sau reparatie al unui sistem de reglaj electrohidraulic (partea hidraulica) similare cu serviciile cuprinse in Anexa 1 a caietului de sarcini, lista de cantitati de servicii, de la pozitia 3 pana la pozitia 14 si pozitia 25 care corespunde cerintelor UCTE al unei turbine de aburin cogenerare de putere minima 150 MW si 100 Gcal pentru care se va prezenta contract / procese ? verbale sau alte documente din care sa rezulte valoarea, perioada, locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale. Pentru indeplinirea cerintelor minime privind experienta similara se pot prezenta un singur contract (daca in cadrul acestuia s-au realizat serviciile de la punctele 1) si 2) ) sau 2contracte / procese ? verbale sau alte documente din care sa rezulte valoarea, perioada, locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale., Cerinta nr. 2. Recomandari/ documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara., Cerinta nr 3. Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, care se refera atat la personalul de conducere cat si la personalul despecialitate.Cerinta minima este ca ofertantul sa faca dovada asigurarii cu personal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului: - un responsabil cu supravegherea lucrarilor care sa aiba experienta in montaj sau reparat turbine de abur in cogenerare de putere minima 150 MW si 100 Gcal. Se vor prezenta orice acte doveditoare in acest sens (cel putin CV-ul).- lacatusi cu experienta in lucrari de verificare lagare si echipamente energetice - macaragiu autorizat conform CR 4-2009 grupa ?C? (se va prezenta copie dupa autorizatie)- legatori de sarcina la macarale si manevranti instruiti-sudori, electric si autogen cu experienta, Cerinta nr.4.Capacitatea/dotarea tehnicaOfertantii vor prezenta informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispun in dotare proprie sau prin contract/conventie de inchiriere pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului . Cerinta minima este ca ofertantul sa faca dovada asigurarii dotarilor tehnice strict necesare pentru indeplinirea contractului: - polizoare de colt si polizor drept - aparate de sudura portabile, electric si oxiacetilena- placa de tusat cu D=600 mm- prisme de masurare- trusa de cale plan paralele- nivela micrometrica - micrometre de exterior pentru domeniul 0÷500 mm- micrometre de interior pentru domeniul 50÷1250 mm- stativ magnetic cu masina de gaurit- comparatoare- chei dinamometrice 150-700 Nm si 700-2000 Nm- trusa chei poligonale de la 4 la 80- dispozitive de ridicat de pana la 15 tf- dulapuri, lazi, etc pentru pastrarea SDV-urilor inchise, Cerinta nr. 5. Informatii privind subcontractantii Daca anumite parti din contract urmeaza sa fie subcontractate, atunci ofertantul are obligatia sa isi declare subcontractantii, cu numele, specializarea acestora si partile din servicii care urmeaza sa fie prestate de acestia. Subcontractantii vor incheia contracte cu prestatorul de servicii, in aceleasi conditii in care acesta a semnat contractul cu autoritatea contractanta. Cerinta nr 1 ? Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP.Atasata prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 17:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer