Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparatie de tip LN4 programate in anul 2013 la turbina nr. 4 tip K-160-130-2PR2 din cadrul S.C. Complexul Energetic Hunedoara S.A.-Electrocentrale Paroseni


Detaliu pentru invitatia numarul 346358
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Numar invitatie: 346358/09.05.2013
Denumire contract: Servicii de reparatie de tip LN4 programate in anul 2013 la turbina nr. 4 tip K-160-130-2PR2 din cadrul S.C. Complexul Energetic Hunedoara S.A.-Electrocentrale Paroseni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: RO30855230, Adresa: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Telefon: +40 254236407/+40 254570790, Fax: +40 254236404/+40 254570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Romania, cod postal: 336520, telefon: +40 254236407/+40 254570790, fax: +40 254236404/+40 254570481, persoana de contact: Birou Achizitii Paroseni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Complexului Energetic Hunedoara SA din Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, cod 336250, jud. Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatie de tip LN4 programate in anul 2013 la turbina nr. 4 tip K-160-130-2PR2 din cadrul S.C. Complexul Energetic Hunedoara S.A.-Electrocentrale Paroseni
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie efectuarea reparatiilor de mentenanta planificate pentru anul 2013 in vederea mentinerii caracteristicilor proiectate ale turbinei si functionarii in conditii de siguranta si eficienta a blocului nr. 4 de 150 MW pana la urmatoarea oprire programata.
II.1.6) CPV: 51133000-3 - Servicii de instalare de turbine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 499, 965.54 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 9.999, 31 lei sau echivalentul in alta valuta la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea deconstituire a garantiei de participare se face in oricare dintre formelede laart. 86 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de: - art. 87 alin(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; - art. 278 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, in cuantum de :4.279, 96lei
Garantie de buna executie
Se va constitui in conformitate cuprevederilor art 89 alin. (2) prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011 . Cuantumul garantiei de buna executie va fi de10 % (5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie va fi eliberata/restituita in cel mult 14 zile de la plata facturii, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator(in cazul tertului sustinator se va face dovada pentru neincadrarea in prev art 181lit. a), c1), d) si completa formularul 12B corespunzator);
- prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta-conform Ordinului ANRMAP 314/2010. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 4 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006, pentru ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul/tert sustinator In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt Andronache Daniel Costel, Manga Marcel, Ciobanu Maria, Arvunescu Ioana, GiurgiuVasile, Mija Eduard, Sandu Florian Ioan, Isai Ovidiu Mihai, Visan Doru, Diaconu Dragos Iulian, Draghina Adrian, Schmidt Eduard, Dreghici Ioan Ionita, Paciu Gabriela, Modrea Bianca, Pogocsan Elisabeta, Gradina Nicolae, Pardos Schmidt Cristina, Timisan Mihaela Maria, Miulescu Florin, Dragoi Ioan, Maierean Luminita, Moldovan Cristina, Gavrila Gabriela, Busoniu Ioan Adrian, Gyorgy Ana, Tradnik Rudolf.- prezentare Formular 5 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie - Persoane fizice/juridice romane : Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat. - Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata. In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documente edificatoare.Nota : Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata .Participarea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri pe ultimii3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in valoare de500.000 lei. Pentru echivalentase va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicatde BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotitade certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiesa prestarea serviciilor., Cerinta minima : Ofertantul sa prezinte in lista contracte de servicii prestate si duse la bun sfarsit ( respectiv servicii receptionate partial sau receptionate la sfarsitul prestarii, care sa fie in functie), in ultimii 3 ani: 1) cel putin un contract de montaj sau reparatie, similare ca si complexitate, amploare si valoare cu serviciile ofertate, la o turbina cu abur in cogenerare de putere minima 150 MW si 100 Gcal 2) cel putin un contract de montaj sau reparatie al unui sistem de reglaj electrohidraulic (partea hidraulica) similare cu serviciile cuprinse in Tabelul nr 5 a caietului de sarcini, care corespunde cerintelor UCTE al unei turbine de aburin cogenerare de putere minima 150 MW si 100 Gcal pentru care se va prezenta contract / procese ? verbale sau alte documente din care sa rezulte valoarea, perioada, locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale. Pentru indeplinirea cerintelor minime privind experienta similara se pot prezenta un singur contract (daca in cadrul acestuia s-au realizat serviciile de la punctele 1) si 2) ) sau 2contracte / procese ? verbale sau alte documente din care sa rezulte valoarea, perioada, locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale., Cerinta nr 2. Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, care se refera atat la personalul de conducere cat si la personalul despecialitate., Cerinta minima este ca ofertantul sa faca dovada asigurarii cu personal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului: - un responsabil cu supravegherea lucrarilor care sa aiba experienta in montaj sau reparat turbine de abur in cogenerare de putere minima 150 MW si 100 Gcal. Se vor prezenta orice acte doveditoare in acest sens (cel putin CV-ul).- lacatusi cu experienta in lucrari de verificare lagare si echipamente energetice - macaragiu autorizat conform CR 4-2009 grupa ?C? (se va prezenta copie dupa autorizatie)- legatori de sarcina la macarale si manevranti instruiti de catre operatorul RSVTI;
-sudori, electric si autogen cu experienta, Cerinta nr.3.Capacitatea/dotarea tehnicaOfertantii vor prezenta informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispun in dotare proprie sau prin contract/conventie de inchiriere pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ., Cerinta minima este ca ofertantul sa faca dovada asigurarii dotarilor tehnice strict necesare pentru indeplinirea contractului: - polizoare de colt si polizor drept - aparate de sudura portabile, electric si oxiacetilena- placa de tusat cu D=600 mm- prisme de masurare- trusa de cale plan paralele- nivela micrometrica - micrometre de exterior pentru domeniul 0÷500 mm- micrometre de interior pentru domeniul 50÷1250 mm- stativ magnetic cu masina de gaurit- comparatoare- chei dinamometrice 150-700 Nm si 700-2000 Nm- trusa chei poligonale de la 4 la 80- dispozitive de ridicat de pana la 15 tf- dulapuri, lazi, etc pentru pastrarea SDV-urilor inchise, Cerinta nr.4.Ofertantul, daca este cazul, are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Certificat privind standardul de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene) care sa ateste certificarea sistemului de management al calitatii de catre un organism de certificare acreditat pentru domeniul ce face obiectul contractului sau un document echivalent.In cazul unei asocieri cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru alasocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 07:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer