Achizitie publica - SERVICII DE REPARATIE SI DE INTRETINERE A ELECTROCOMPRESOARELOR TIP NIRVANA
Detaliu pentru invitatia numarul 320976
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320976/28.02.2012
Denumire contract: SERVICII DE REPARATIE SI DE INTRETINERE A ELECTROCOMPRESOARELOR TIP NIRVANA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala a Uraniului - S.A. BucurestiCod fiscal: 10254529, Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti, Telefon: 021.318.52.58, int. 16, Fax: 021.312.91.46
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov, Feldioara, Romania, cod postal: 507065, telefon: +40 268265137, fax: +40 268265445, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARATIE SI DE INTRETINERE A ELECTROCOMPRESOARELOR TIP NIRVANA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 46
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE REPARATIE SI DE INTRETINERE A ELECTROCOMPRESOARELOR TIP NIRVANA conform celor mentionate in Caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 50531300-9 - Servicii de reparare si de intretinere a compresoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 493, 077.79 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 4273.08 lei valabilitatea acesteia fiind de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor1. Forma de constituire a garantiei de participare: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (pentru cazul scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare) ? in original .b) prin ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul Sucursalei Feldioara (CUI 6535810, J08/489/1998) identificat prin cod IBAN RO74RNCB 0053048578270015 deschis la BCR ? Brasov ? in copie certificatac) prin depunerea in numerar a acesteia la casieria Companiei Nationale a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, localitatea Feldioara, jud. Brasov, Tel. 0268/265.137, numai in zilele lucratoare, intre orele 07:30 รท 12:30 ? in copie.- Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006In situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma ce va fi calculata in temeiul prevederilorart. 2781 din OUG nr.34/2006, respectiv suma de 4273.08 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi constitutita de catre prestator, in cuantum de 5% din valoarea contractului, stabilitain conformitate cu art 89 alin (2) din HG 925/2006 si va fi constituita in conformitate cu art 90 din HG 925/2006- prin instrument de garantare bancara emis in conditiile legii si depus de prestator, in original, la sediul Companiei Natioanle a Uraniului Bucuresti SA, printr-un mijloc care sa ii asigure inregistrarea, in termen de 5 zile de la semnarea contractului- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz prestatorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, in termen de 5 zile de la semnarea contractului si de a informa achizitorul, in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea ? in original-Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C2 din Sectiunea Formulare ? in original;
-Neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006: Ofertantul va completa FormularulC3 - Declaratie neincadrare in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt persoanele ce sunt nominalizate pe site-ul oficial al CNU SAla adresa http: //www.cnu.ro/Conducere*aID_110-pagina pentru Sucursala Feldioara + responsabil desemnat pentru atribuirea contractului Andra BARAU + responsabil pentru executia contractului Mihaela BARNA;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Ofertantul va completa Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul C 4 din Sectiunea Formulare ? in original -Ofertantul va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, in termenul de valabilitate - in copie.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Documente care sa dovedeasca faptul ca ofertantul este atestat pentru desfasurarea activitatii de reparatii;
-Declaratie pe proprie raspundere care sa specifice cursurile de instruire si/sau experienta privind activitatea de reparatie sau service pentru electrocompresoare tip Nirvana IRN 75 K ? CC.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 11:30