Achizitie publica - Servicii de reparatie si intretinere a echipamentelor de stingere a incendiilor ? 4 loturi
Detaliu pentru invitatia numarul 355783
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355783/14.11.2013
Denumire contract: Servicii de reparatie si intretinere a echipamentelor de stingere a incendiilor ? 4 loturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Centrul Regional de Exploatare Intretinere si Reparatii CF Timisoara, J 35/1842/2003, CUI RO 15662430, Timisoara, Romania, cod postal: 300166, telefon: +40 256494158, fax: +40 256494158, persoana de contact: Vasile Gurza
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CF Timisoara, Str.Garii nr.2, cam.232, Timisoara, Jud.Timis, Cod postal 300166
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatie si intretinere a echipamentelor de stingere a incendiilor ? 4 loturi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Verificare, repararea si incarcarea diferitelor tipui de stingatoare din dotarea subunitatilor Sucursalei CREIR CF Timisoara trebuie efectuata conform prevederilor Legii nr.306/2006 privind apararea impotriva incendiilor.Se vor efectua urmatoarele prestatii, functie de tipurile de stingatoare : a)Stingatoare de tip P (cu pulbere de CO2) : verificarea starii generale a stingatorului, demontarea recipientului si golirea pulberii din recipient, inlocuirea pulberii, verificarea la sistemele de percutie la stingatoarele P1- P6, verificarea inscriptionarii corecte a datelor de pe butelia de CO2, verificarea recipientului conform prescriptiilor tehnice, verificarea etanseitatii stingatorului, curatirea depunerilor interioare si de pe traseele de evacuare, curatire, degresare si pregatire pentru vopsiri daca este cazul, vopsirea stingatorului, incarcat butelie cu CO2, inlocuirea garniturilor de cauciuc, inlocuirea garniturilor de Cu, inlocuirea colierelor deteriorate, etichetare, inlocuire furtun refulare daca este cazul;b)Stingatoare de tip G : verificarea starii generale a stingatorului, demontarea recipientului si golirea CO2 din recipient, verificarea functionarii corecte a robinetului si a supapei de siguranta, verificarea functionabilitatii elementelor componente ale stingatorului, verificarea inscriptionarii corecte a datelor de pe stingator, verificarea ISCIR, inscriptionarea lunii si a anului de verificare si data scadentei urmatoarei verificari, incarcarea stingatorului cu CO2, curatire, degresare si pregatire pentru vopsiri daca este cazul, vopsirea stingatorului, etichetare, sigilare, inlocuire furtun refulare daca este cazul;c)Stingatoare cu spuma aeromecanica de tip SM: dezasamblare stingatoare, verificare la presiune a recipientului, inlocuire spuma aeromecanica, curatarea si revopsirea daca este cazul, sigilare, inlocuire furtun refulare daca este cazul, etichetarea stingatoarelor (se va inscrie data la care s-a efectuat operatiunea si data lacare expira);d)Stingatoare cu spuma chimica SC: stingatoarele de tip SC (spuma chimica) din dotarea obiectivelor Sucursalei CREIR CF Timisoara, vor fi propuse pentru casare si inlocuite cu stingatoare de tip SM (spuma mecanica) avand aceeasi capacitate de stingere
II.1.6) CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 48, 816 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este de : Lot 1 :260 lei;Lot 2:232 lei, Lot 3 :188, Lot 4 :292 pentru o perioada de valabilitate de 120 zile (50% pentru IMM-uri) de la data limita de depunere a ofertei si se constituie prin: * OP in cont nr. RO 76 BPOS36003306699 ROL 01 deschis la Banc Post Timisoara;* a unei file CEC in contul autoritatii contactante cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original* prin virament bancar.* depunerea unei sume in numerar la casieria autoritatii contactante.Garantia de participare se va prezenta cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare se vor respinge in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Autoritatea contactanta are dreptul de a retine gararantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare : * nu constituie garantia de buna executie asa cum este stabilit in documentatia de atribuire si contract;* refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Cursul de referinta pentru echivalarea garantiei de participare constituita in alta valuta decat leul, se va efectua la cursul leu/alta valuta din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile, comunicat de BNR.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii :5 % din valoarea contractului fara TVA- garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contractsau- garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din facturile emise de prestator in conditiile art.90, alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;, b) experienta similaraPrezentarea unei liste a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani raportate la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, c) declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., d) Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care un ofertant subcontracteaza parti din contract si este declarat castigator, va depune inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta contractul incheiat intre ofertant si subcontractant si care se constituie anexa la contractul de achizitie. Inlocuirea unui subcontractant dupa incheierea contractului de achizitie publica se poate face numai cu aprobarea autoritatii contractante, fara a se modifica propunerea tehnica sau financiara. a) Ofertantul va prezenta certificatul de calitate SR EN ISO 9001-2008 ? sau echivalent? , in copie, b)Certificarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001/2005 ? sau echivalent? , in copiePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2013 13:43