Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparatie si intretinere pentru ambulante


Detaliu pentru invitatia numarul 299065
Autoritate contractanta
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN TELEORMAN
Cod de identificare fiscala: 7491894
Adresa: ALEXANDRIA, STRADA LIBERTATII NR.1, Alexandria
Telefon: 0247317666
Fax: 0247314743
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de reparatie si intretinere pentru ambulante
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de reparatie si intretinere pentru ambulante
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 15.06.2011 15:15
Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN TELEORMAN, Alexandria, Str. Libertatii, nr.1, judetul Teleorman
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN TELEORMAN, Alexandria, Str. Libertatii, nr.1, judetul Teleorman
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 505, 524 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.sit.pers.a op.ec.Conf.de plata taxelor si impoz.Certif.const.ORC/ aut.functCUIExtras din Reg.act./asocInf.gen.cu CA pe ultimii 3 ani(min.750.000Lei/178.033euro)Bilantul contabil la 31.12.2010Decl.privind lista princ.prest.serv.în ultimi 3 ani(cel putin un contract de min.350.000 lei/83.082 euro)-se confirma prin certificate/documenteLista cu pers.responsabile cu indeplinirea contractului, CV (Cer.min.1ing AR, 1mecanic auto, 1electrician auto, 1tinichigiu auto, 1vopsitor auto)Decl.privind utilajele, inst., echip.tehnice (cer.min: 1strung, 1freza, 1masina de rectificat plan, 1masina de rectificat supape, 1masina de gaurit, 1 tester, 3elevatoare (minim 1 de 4, 5 tone), 1aparat pentru verificare si reglarea geometriei sistemului de directie, 1aparat de jantat, 1aparat pentru reglarea si verificarea farurilor, 1aparat service AC); documente justificative1 contr. cu distrib. de piese autoInf.privind subcontractantiiISO9001ISO14001
documentatia de atribuire este disponibila in SEAPgarantia pentru participare = 5000 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer