Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparatie,schimbare legaturi la coloanele de apa rece si calda


Detaliu pentru invitatia numarul 18915
Autoritate contractanta
Spitalul Doctor Ion Craciun Calinesti Arges
Cod de identificare fiscala: 4318482
Adresa: Str. Dr. Ion Craciun, Nr. 484, Calinesti
Telefon: 0248 651550
Fax: 0248 651588
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de reparatie, schimbare legaturi la coloanele de apa rece si calda
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50510000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor si a containerelor de metal (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Servicii de reparatie, schimbare legaturi la coloanele de apa rece si calda de la magistrala la coloanele principale pe verticala la subsol -40 coloane- , deoarece sunt colmatate si nu este presiune la apa la etajele superioare ; eventual inlocuire conducte.
Stare procedura: -
Data publicarii: 27.03.2007 12:23
Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Dr.Ion Craciun CalinestiJudetul ArgesNr.484
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
a.-situatia personala a ofertantului-declaratia privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor , cas , sau certificat constatator privind platab.-capacitatea de exercitare a activitatiic.-situatia economica si financiarad.-capacitatea tehnica si profesionala-lista cu principalele livrari in ultimii 3 ani-declaratie referitoare la echipa tehnica eventual informatii despre subcontractantie.-standarde de asigurare a calitatiif.-standarde de protectie a mediului-executarea prestatiei in termen de 10 zile de la incheierea contractului.-plata se va face prin OP in trei transe egale pana la 31.12.2007 conform facturii, a situatiei de lucrari, certificatului de garantie- proces verbal de garantie a executiei lucrarii pt. un an de zile de la receptie.-se constituie garantie de buna executie de 10% care se retine din suma ce trebuie platita.-depunerea in copie a facturilor de achizitionare a materialelor o data cu situatia de lucrari executate.
Documentatia de se poate obtine contra cost 15ron de la sediul beneficiarului in baza unei cereri .Ofertele se vor deschide de comisie in data de 09.04.2007 orele 10, 00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer