Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparatii auto


Detaliu pentru invitatia numarul 322717
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Serviciul Judetean de Ambulanta Salaj
Numar invitatie: 322717/26.03.2012
Denumire contract: Servicii de reparatii auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Judetean de Ambulanta SalajCod fiscal: 7595291, Adresa: Simion Barnutiu nr. 67, Zalau, Telefon: 0260615558, Fax: 0260615558
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Simion Barnutiu nr. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 260615558, fax: +40 260615558, persoana de contact: Tamas Ioana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Simion Barnutiu nr. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 260615558, fax: +40 260615558, persoana de contact: Tamas Ioana
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatii auto
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparatii pentru autosanitarele marca Fiat, Mercedes, Iveco, Volkswagen, Ford
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 159, 993 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Garantia de participare este in cuantum de 2400 lei - Forma de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau se depune la caseria unitatii- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.- In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare ]n raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma, conform art. 278' alin 1, lit b din OUG 34/2006, respectiv 159.99 lei- pentru IMM-uri valoarea este de 50% din valorile mai sus mentionate- Contul pentru garantia de participare: RO81TREZ5615005XXX005481
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Se solicita prezentarea unei declaratii privind neincadrareain situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 ? form. Nr. 3, 42. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat), precum si impozitele si taxele localePersoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificate de atestare fiscalaformulare tip emise de organismele competente, in original sau copiiconform cu originalul.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local si bugetul de stat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul.Se vor prezenta: Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Din documente trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele3. Se solicita prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - form. Nr. 64. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 69 ' din OUG 34/2006 ? form nr. 7Manager general interimar autoritatea contractanta - Dr. Tamas Ioana PetronelaDirector economic - Ec. Turcu EmiliaDirector tehnic - Ing. Damian GheorgheAn. prog. responsabil achizitii publice - Fazekas AnnamariaConsilier Juridic - Sampetrean AdrianContabila - Ec. Ciupe DanielaReferent - Maxim MariaReferent - Bogdan Veronica 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conform cu originalul, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor;Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului2. Persoane juridice/fizice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indepinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani de cel putin 200.000 lei faraTVA;Cursul leu/euro avut in vedere pentru calcul echivalentei este cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Referitor la capacitatea tehnica si profesionala se solicita cel putin un punct de lucru in judetul Salaj, pentru a reduce distantele parcurse de masini pana la locul reparatiei, evitand astfel cheltuielile suplimentare de deplasare/tractare, precum si indisponibilizarea nejustificata a ambulantelor.Pentru a fi asigurata operativitatea si calitatea reparatiilor se va solicita detinerea deprograme de diagnoza certificate de producator pentru toate autovehicule si se va solicita existenta in cadrul personalului tehnic de specialitate la punctul de lucru din judetul Salaj a minimum unui inginer cu specialitatea auto si a cel putin unui electrician auto.Pentru conformitatea cu prevederile legale in materie se va solicita Autorizatia R.A.R. din care sa rezulte dreptul operatorului economic de a presta servicii de intretinere si reparatii pentru tipurile de autovehicule pentru care se solicita oferta. 1 Declaratie privind respectarea calitatii: serviciile ofertaterespecta standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe www: //http: www.e-licitatie.ro sau sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer