Achizitie publica - SERVICII DE REPARATII AUTO
Detaliu pentru invitatia numarul 327667
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327667/24.05.2012
Denumire contract: SERVICII DE REPARATII AUTO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN TELEORMANCod fiscal: 7491894, Adresa: ALEXANDRIA, STRADA LIBERTATII NR.1, Alexandria, Telefon: 0247317666, Fax: 0247314743
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ALEXANDRIA, STRADA LIBERTATII NR.1, Alexandria, Romania, cod postal: 140009, telefon: +04 0247317666, fax: +04 0247314743, persoana de contact: SERBAN DANIEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ALEXANDRIA, STRADA LIBERTATII NR.1, Alexandria, Romania, cod postal: 140009
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARATII AUTO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare servicii de reparare si intretinere a autosanitarelor necesaredesfasurarii activitatii specifice Serviciului de Ambulanta Judetean Teleorman
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 413, 970 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este conform art. 43^1 alin. (1), lit. a) de 8279 lei si se va constitui prin virament bancar in contul RO93TREZ6065041XXX000287, deschis la Trezoreria Alexandria , cod fiscal 7491894 , cu numerar la casieria unitatii sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos.In cazul in care ofertantul a depus o contestatie, iar aceasta a fost respinsa ca nefondata de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine garantia de participare cf art. 278^1, alin. (1), litera b) din OUG nr. 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia este recomandabil sa fie emisa de catre o banca din Romania.Documentele prezentate prin care se vor face dovada platii garantiei de participare vor fi depuse obligatoriu in ORIGINAL, iar pe document sa fie prezenta stampila bancii in original. Este recomandabil ca in cazul efectuarii platii prin OP, operatiunea sa fie facuta cu cel putin 24 de ore, astfel incat plata sa fie prezenta si in extrasul SAJ Teleorman
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010- Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor catre bugetul de stat si certificat de plata a taxelor si impozitelor locale (pentru sediul central al ofertantului) din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, in cazul datoriilor se accepta si ofertanti cu datorii esalonate conform legii (Ordinul ANRMAP nr. 509/2011).- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art69^1 din OUG 34/2006Pentru persoane juridice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( certificate , caziere judiciare , alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006 , acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata si va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cifra medie de afaceri care care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat si fara a fi luat in considerare anul curent, sa fie de cel putin :500.000 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR/BCE, - Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experianta similara- Se solicita prezentarea a minim un contract de servicii similare, UtilajeSolicitarea ca ofertantul sa detina minim urmatoarea dotare tehnica : - stand de franare- analizor gaze, opacimetru- aparat declarat directia cu memorie si imprimanta- elevator si rampa de vizitare- calculator diagnoza si resetare cu baza de date actualizata pentru marcile pe care SAJ Teleorman le are in dotare- dispozitive pentru verificat si incarcat instalatii clima- presa hidraulica sau mecanica- stand redresat caroserii- truse SDV-uri specifice marcilor pe care SAJ Teleorman le are in dotare- cric hidraulic, macara ridicat motoare- platforma tractare Ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele certificate: - certificat de conformitate cu standardul ISO 9001 Sistem de Management al Calitati, in valabilitate, - certificat de conformitate cu standardul ISO 14001 Sistem de Management de Mediu, in valabilitateSe vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 08:37