Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparatii contoare cu turbina si contoare cu pistoane rotative


Detaliu pentru invitatia numarul 335364
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 335364/13.09.2012
Denumire contract: Servicii de reparatii contoare cu turbina si contoare cu pistoane rotative
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: 0269803200, Fax: 0269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803201, fax: +40 269844832, persoana de contact: Andi Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SNTGN TRANSGAZ SA Medias, Pia?a C.I. Motas, nr. Serviciul Licitatii - Contractrari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatii contoare cu turbina si contoare cu pistoane rotative
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparatii contoare cu turbina si contoare cu pistoane rotative
II.1.6) CPV: 50411200-1 - Servicii de reparare si de intretinere a contoarelor de gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-cuantum: G =2300 lei;
-mod de constituire: OP (virament bancar) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara Formular 11 (original) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-valabilitate: 50 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 1200lei );
Garantie de buna executie
-cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- de regula prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata, daca partile convin garantia de buna executie se poate constituiprin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederile HG1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -eligibilitatea Formular 12A-situatia personala Formular 12B-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta , Formular 12D-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (declaratie pe proprie raspundere cu privirela neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGNTRANSGAZ SA Medias sunt Se va completa : (declaratie pe proprie raspundere, persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGNTRANSGAZ SA Medias sunt Ioan Rusu Director General, Liviu Pintican Director General Adjunct, Ioan Stefanescu Director Economic, Olga Idu Director Directia Juridica, Ion Tataru Director Departament Dezvoltare, Tudor Boariu Directia Achizitii Publice si Contractari, Adela Pinzar Sef Serviciul Licitatii si ContractariAndi Ion Serviciul Licitatii si Contractari ) -inregistrare Persoane juridice/ fizice romane(Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / alteleechivalente)-documentele in original/copie legalizata se prezinta numai de ofertant clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii-inregistrare Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct devedere profesional)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -bilantul contabil din anul precedent vizat de organele in drept, declararea cifrei medii de afaceri pe ultimi 3 ani, completare Formularul IV.3.Ca.min. = 120000 lei-pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR/BCE
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista serviciilor prestate din ultimii 3 ani, -Experienta similara minima solicitata Exp.sim.= 60000lei. (unul sau maimulte contracte de servicii a caror parametrii tehnologici sunt similari cu ceiai achizitiei)-pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR/BCE - certificat de implementare al sistemului de managemental calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2012 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer