Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparatii de tip LN 4 la cai ferate uzinale


Detaliu pentru invitatia numarul 331866
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SA
Numar invitatie: 331866/18.07.2012
Denumire contract: Servicii de reparatii de tip LN 4 la cai ferate uzinale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SACod fiscal: RO 28835451, Adresa: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Telefon: 0254/572134, int 372, Fax: 0254/570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Romania, cod postal: 336250, telefon: +40 254572134, fax: +40 254570481, persoana de contact: Serviciul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Electrocentrale Paroseni SA din Vulcan - Paroseni, nr. 20, jud. HD. La sedinta pot participa reprezentanti legali sau imputerniciti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatii de tip LN 4 la cai ferate uzinale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform caietului de sarcini nr.301/29.05.2012 se vor executa refactii manuale la linia curenta pe o lungime de58 m si inlocuire suprastructura pentru schimbatoarele de cale nr. 1 si 16 tip 49.
II.1.6) CPV: 50220000-3 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru transportul feroviar si pentru alte echipamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 165 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum-2043, 30lei; valabilitate-90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire: - prin virament bancar/OP sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, in ct autoritatii RO29 RNCB 0165 0201 7492 0001 deschis la BCR ? fil Petrosani, CUI RO28835451, - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : conditionat sau neconditionat.- prin depunerea la casierie a unei sume in numerar Garantia trebuie sa fie irevocabila, iar dovada constituirii ei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.NOTA : Se aplica prevederile art.16 al.(2) din Legea 346/2004. In acest caz, ofertantul va prezenta Declaratia pe propria raspundere, completata conform Anexei 1 din OG 27/26.01.2006. In cazul asocierilor, pentru a beneficia de aceasta prevedere, fiecare asociat trebuie sa fie incadrat in categoria IMM-urilor.Retinerea si restituirea garantiei de participare se vor efectua in conditiile prevazute la art. 87, alin. (1) si art 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare in cuantum de 1021, 65 lei se va efectua in conditiile prevazute de art. 278 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % (5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare irevocabil, care devine anexa la contract, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante in conditiile prevazute la art. 90 alin (3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta urmatoarele declaratii/certificate semnate si parafate de reprezentantul legal al ofertantului :1. declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular 12 A.2. declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular 12 B.3. certificatul pentru participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr 314/2010 - Formular 3.4. declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1din OUG 34/2006 - Formular 4. In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? ing. Doru Visan, director economic ? ec. Ioana Arvunescu, director comercial ? ec.Eduard Mija, director tehnic ? ing. Eduard Schmidt, sef serv. tehnic mentenanta ? sing. Ion Dragoi, sef serv. tehnic exploatare ? ing. Rudolf Tradnik si sef serv. achizitii publice ? ec. Cristina Pardos Schmidt.5. declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 5NOTE: Documentele vor fi prezentate inoriginal semnate si stampilate. Pentru persoane fizice/juridice romane : Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate, precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etc. Pentru persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.NOTA : Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertuluiin original sau copie legalizata, la cererea comisiei de evaluare a ofertelor.Prezentarea urmatoarelor autorizatii/ agremente/ atestate : - Autorizatia de furnizor de servicii feroviare eliberata de Autoritatea Feroviara Romana-AFER, in conformitate cu prevederile OG nr. 60/2004, in termen de valabilitate, pentru serviciile care fac obiectul caietului de sarcini (reparatiila linii CF) ;
-Agrement tehnic feroviar pentru serviciile furnizate eliberate de Autoritatea Feroviara Romana ? AFER, in conformitate cu OMT nr. 290/2000, in termen de valabilitate, pentru serviciile care fac obiectul caietului de sarcini (reparatii la linii CF) ;
-Atestat eliberat de Autoritatea Feroviara RomanaAFER pentru ??tiparul pentru masurat ecartamentul si nivelul liniei de cale ferata??care sa fie in conformitate cu prevederile Instructiei nr. 314 ??Norme si tolerante pentru constructia si intretinerea caii ? Linii cu ecartament normal??, in termen de valabilitate.Neprezentarea acestor autorizatii/ agremente/ atestate sau prezentarea acestora cu termenul de valabilitate depasit va conducela respingerea ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraDeclaratia cu date generale despre ofertant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta minima de calificare: Ofertantii sa faca dovada ca au prestat in ultimii 3 ani servicii similare in valoare de cel putin 90.000 lei, confirmate prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de beneficiarul acestora., Cerinta nr 2. Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, care se refera atat la personalul de conducere cat si la personalul despecialitate.Se va prezenta Declaratia referitoare lapersonalul de conducere si de specialitate asigurat pentru prestarea serviciilor de reparatii Se va folosi numai personal specializat, autorizat conform normelor AFER si reglementarilor CFR in vigoare pentru executarea reparatiilor unde normativele o impun. Se va nominaliza persoana responsabila cu derularea contractului- Formular 12I, Cerinta nr. 3. Informatii privind subcontractantii Daca anumite parti din contract urmeaza sa fie subcontractate, atunci ofertantul are obligatia sa isi declare subcontractantii, cu numele, specializarea acestora si partile din servicii care urmeaza sa fie prestate de acestia. Subcontractantii vor incheia contracte cu prestatorul de servicii, inainte de incheierea contractului aferent procedurii. Cerinta nr 1 ? Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul ce face obiectul contractuluiCopie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » dupa certificatele emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau alt document echivalent pentru domeniul ce face obiectul contractului.Note: - in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza;
- documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP, fiind atasata prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer