Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparatii echipamente hidraulice


Detaliu pentru invitatia numarul 329840
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Numar invitatie: 329840/19.06.2012
Denumire contract: Servicii de reparatii echipamente hidraulice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Constructorilor, nr.9, Registratura, etaj.1, jud. Gorj, ROVINARI, Romania, cod postal: 215400, fax: +40 0253/371188, persoana de contact: biroul Atribuire Contracte P.L.S. al E.M.C. Rosia-Pesteana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Constructorilor, nr.9, Sala de srdinte, etaj.1, jud. Gorj, ROVINARI, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatii echipamente hidraulice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop repararea echipamentelor hidraulice utilizate la diversele mecanisme de actionare ale utilajelor din carierele de lignit. Valoarea estimata in intervalul de 149463 ron si 207096.13 ron. Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima de 207096.13 ron reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, in temeiul art.6(3) din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 207, 096.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.840 lei. Gar.de part.pe fiec.lot se regas.in Anexa B.Per.de valab.a gar.de part.va fi cel putin egala cu per.de valab.a of., adica de 90 de zile de la data lim. de dep.a ofertelor.Gar. pt. part. se poate const. in lei in urm. forme: a) prin viram. bancar sau printr-un instr. de garant. emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prez. in original, in cuantumul si pt.per.de valab. prev. in doc.de atrib. (ex.scris.de gar. bancara in orig., comp. conf.form. nr. 2 model anexat);b) prin dep.la caseria aut.contr.: - 1. a unui ordin de plata sau a unei fila CEC, cu conditia conf. acestora de catre banca emitenta pana la data deschid.of.; Contul aut.contr. este RO03 RZBR 0000 0600 1247 9874 deschis la ReiffeisenBank agentia Rovinari;
- 2. a sumei in numerar.Aut.contrac.are dreptul de a retine gar.pt.particip., ofert. pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm. situatii: a) isi retrage oferta in per.de val.a acesteia;b) of. sa fiind stabilita castig., nu constituie gar.de buna exec. in per.de valab. a of. si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contrac.c) oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contrac.de achiz.publ.in per. de val. a of.In cazul in care ofertantul a depus o contestatie care a fost respinsa ca nefondata de catre CNSC, indiferent de modul de constituire al garantiei de participare, nu se va retine nicio suma deoarece valoarea estimata a fiecarui lot este sub pragul prevazut la art. 278?1 din OUG 34/2006.In oricare din situatii dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschidere.IMM-urile, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare.Conditiile de restituire a garantiei de participare: in conformitate cu art.88 din HG 925/2006 actualizata la zi.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui de catre ofertantul declarat castigator inaintea incheierii contractului, in valoare de 10% din valoarea acestuia fara TVA (5% in cazul IMM);Modul de constituire al garantiei de buna executie: conformart.90 din HG 925/2006- de regula printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract - caz in care valabilitatea instrumentului de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valabilitatea contractului, se va completa de exemplu formularul nr. 12 model anexat;
- prin depunere la casierie ;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conformitate cu art.90 al.(3) din HG 925/2006 modificata prin HG 1045/2011.Garantia de buna executie se va restitui in conditiile prevazute de art.92 al.(2) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare - prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul, in original Formularul nr. 12A; Cerinta nr. 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare - prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul ? conf. prevederilor art.181 lit.a), lit. c)1si lit. d) din OUG 34/2006, in original Formularul nr. 12B;Cerinta nr. 3 Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura Formularul 12C;Cerinta nr. 4 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Trufelea Cosmin-Constantin, ing. Mohora Marius, ing. Tistea Alexandru, ec. Marilena Dinu, ing. Cotruna Cristina, ing. Tivig Cerasela, ing. Popeanga NicolaeSe va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator- daca este cazul Formularul 12D;Cerinta nr. 5 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/12.10.2010 Formular 12E. Cerinta nr. 1Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original /copie legalizata.Prezentarea Certificatului constatator; Cerinta nr. 2Autorizatie ISCIR pentru prestarea de servicii de reparatie la cricurile hidraulice conform prescriptiilor tehnice PT R 1 -2010 aprobate prin ORDINUL Nr. 1404 din 27 iulie 2010Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original /copie legalizata.Prezentarea autorizatie ISCIR, vizata la zi, - copie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabil sau extrase de bilant in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul valabil la 30.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?prez. bilant, Cerinta nr. 2 Media cifrei de af.globala pe ultimii 3 ani - in mas.in care ac.este inform.sunt disp.?tb. sa fie cel putin eg. cu: lot1?17860, 71 lei, lot2?3642 lei, lot3?7400 lei, lot 4?1052 lei, lot5?12829 lei, lot6?12440 lei, lot7?33684 lei, lot8?3108 lei, lot9?3711 lei, lot10?3618 lei, lot11?520 lei, lot12?3433 lei, lot13?520 lei, lot14?260 lei, lot15?5675 lei, lot16?1900 lei, lot17?2200 lei, lot18?15858 lei, lot 19?1414 lei, lot20?17000 lei, lot21?1340 lei.Daca op.ec. nu are 3 ani de la inf. media cifrei de af. globala va fi rap. la data infiintarii sau data la care op.ec. si-a inceput activ.com.(conf.art.185 al.(1) lit.c OUG 34/2006 actualiz.).In cazul in care, din motive obiec.justif.coresp., op.ec.are posib.de a prez.docum.solic.de aut.contract, ac.are dr. de a-si demons.sit.ec.si finan.si prin prez. altor doc.pe care aut.contract.le poate consid.edific., in mas.in care acestea reflecta o imag. fidela a sit.ec.si fin.a ofertant. (conf. art.185 al.(2)OUG 34/2006 act. prez.anexa 23
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Experienta similara ? cel putin unul sau maxim trei contracte de prestari servicii, care sa confirme prestarea de servicii similare duse la bun sfarsit, cu o valoare cel putin egala cu valoarea estimata a fiecarui lot (valorile estimate pe lot sunt precizate in Anexa B - Informatii privind loturile.Prezentarea Formularului 12F model anexat Prezentarea a copiei/co;piilor dupa informatiile relevante din contractul respectiv, in indeplinirea contractului respectiv., Cerinta nr. 2 Cel putin o recomandare din partea beneficiarilor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Prez.Formularul nr.4 model anexat sau documente constatatoare emise de autoritati contractante in baza art. 971 din HG 925/2006 actualizata, Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Prezentarea Formularului 12 I, model anexat, Cerinta nr. 4Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Prestatorul trebuie sa dispuna de stand de probe pentru presiuni de pana la 700 bar, pentru efectuarea probelor prevazute in cadrul receptiei.Prezentarea Formularului 12 H, model anexatPrezentarea de contracte/conventii de inchiriere, dupa caz, pentru cele inchiriate-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 5Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual intentia sa o subcontracteze (daca este cazul)Ofertantul declarat castigator, are obligatia ca la semnarea contractului sa prezinte contractele de subcontractare deja semnate, in aceleasi conditii in care semneaza si el contractul de servicii. prez.formular 12G, model anexat), prez. Anexei 22 model anexat); Fisa de informatii generale (conform anexei 23 dar numai datele de recunoastere ale subcontractantilor). Cerinta nr. 1Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 sau alte probe/dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii pentru categoria de servicii care sunt ofertate, in termen de valabilitate.Prezentatea certificatului ISO 9001:2008 sau alte probe/dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii pentru categoria de servicii care sunt ofertate ? in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Cerinta nr. 2Certificat ISO 14001:2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi, in termen de valabilitate. Operatorii economici pot obtine informatii suplimentare privind reglementarile referitoare la protectia mediului de la Agentiile pentru protectia mediului, Sistemele de Gospodarire a Apelor sau Directiile de Ape, sau de la Comisariatele Garzii de Mediu.Prezentarea certificatului ISO 14001:2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, in termen de valabilitate, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de ofertant
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin accesare SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer