Achizitie publica - Servicii de reparatii instalatii de ridicat (IR)
Detaliu pentru invitatia numarul 336978
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336978/09.10.2012
Denumire contract: Servicii de reparatii instalatii de ridicat (IR)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: 0269803200, Fax: 0269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 0269803215, fax: +40 0269844832, persoana de contact: Mihaela Tatomir
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatii instalatii de ridicat (IR)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparatii instalatii de ridicat (IR)
II.1.6) CPV: 50531400-0 - Servicii de reparare si de intretinere a macaralelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.000 lei. Scrisoare de garantie bancara sau emisa de o societate de asigurari, Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias. Valabilitatea garantiei de participare -90 zile de la data limita stabilita a depunerii ofertelor. Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschiderea licitatiei. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; ? fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; ? ofertantul se incadreaza la prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006, modificata
Garantie de buna executie
GBE = 5 % din valoarea de atribuire a contractului, exclusiv TVA. Mod de constituire: Scrisoare de garantie de buna executie sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011; orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta)- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69¹ din OUG nr 34/2006. Persoana cu functie de decizie ? Director General IOAN RUSU, Director General Adj. Pintican Liviu, Director Generala Adjunct Ilie Lata, Director Departament Dezvoltare ION Tataru , D.A.P.C. Tudor Bouariu, Director Departament Economic Stefanescu Ioan, Director Directia Juridica Idu Olga, Sef Serviciu Licitatii Contractari Adela Pinzar. Prezentarea declaratiei este obligatorie pentru toti participanti la procedura (ofertanti/subcontractanti/terti sustinatori)- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificate constatatoare scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in original sau copie legalizata , conform cu originalul ) privind indeplinirea la zi, a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident. Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice / juridice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident;In cazul ofertei comune: Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - prezentarea ultimului bilant contabil vizat de organele in drept, Fisa de informatii generale. Declararea cifrei globale medii anuala de afaceri pe ultimii 3 ani valoarea cifrei de afaceri in euro va respecta cursul leu/euro comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare . Val minima C.A -150.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii/subcontractantul Se va completata formularul 12 G, Lista principalelor servicii similare efectuate in ultimii 3 ani. Experienta similara minima solicitata egala cu½ din valoarea estimata , respectiv 75.000 lei ( unul sau mai multe contracte pentru a obtine informatii privind experienta pe care o auofertanti privind furnizarea de produse similare) Se va prezenta lista de servicii similare cu obiectul achizitiei(servicii avand aceesi parametrii tehnologici cu serviciile care fac obiectul achizitiei) Se vor prezenta procesele verbale de receptie, copie dupa parti relevante din contracte precum si certificarile de buna executie (recomandari ) de la beneficiari. Ofertantul trebuie sa prezinte documente care sa ateste ca are certificat sistemul de management al calitatii ISO 9001 :2008 sau echivalent care sa ateste calitatea furnizarii, cu termen de valabilitate in vigoare la data depunerii ofertei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 10:34