Achizitie publica - Servicii de reparatii instalatii de ridicat si Servicii de intretinere si reparatii ascensoare
Detaliu pentru invitatia numarul 325285
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325285/27.04.2012
Denumire contract: Servicii de reparatii instalatii de ridicat si Servicii de intretinere si reparatii ascensoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: 0269803200, Fax: 0269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata C.I.Motas, nr 1, Medias, Sibiu, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803199, fax: +40 269844832, persoana de contact: Adrian Filip
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata C.I.Motas, nr 1, Medias, Sibiu, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803199, fax: +40 269844832, persoana de contact: Adrian Filip
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatii instalatii de ridicat si Servicii de intretinere si reparatii ascensoare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul I-Servicii de reparatii instalatiide ridicat Prestarea de revizii, reparatii si verificari tehnice in baza unui contract de prestari de servicii , la urmatoarele tipuri de masini de ridicat : ? MACARALELOR (PT R1 - 2010), ? STIVUITOARELOR (PT R1 ? 2010), ? MECANISMELOR DE RIDICAT ( PT R1 ? 2010)? LANSATOARE ( PT R1 ? 2010)? ELEVATOARE (PT R1 ? 2010)aflate in dotarea S.N.T.G.N. TRANSGAZ SA Medias.Lotul II- servicii de intretinere si reparatii ascensoare- Prestarea lucrarilor de intretinere, reparatii si revizii tehnice, in baza unui contract de servicii pe o perioada de 1 an, la urmatoarele tipuri de ascensoare si componente : - Ascensoare pentru persoane, - Componente de securitate pentru ascensoare, care sunt sub incidenta ISCIR, aflate in dotarea S.N.T.G.N. TRANSGAZ SA Medias.
II.1.6) CPV: 50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 360, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP lot I Servicii de reparatii instalatii de ridicat = 4000 lei, GP lotul II- si Servicii de intretinere si reparatii ascensoare = 3200 lei Scrisoare de garantie bancara, sau emisa de o societate de asigurari, OP.Valabilitatea garantiei 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Suma retinuta va fi in conformitate cu art . 278^1 din OUG34/2006, cu modificarile ulterioare
Garantie de buna executie
GBE = 5 % din valoarea de atribuire a contractului, exclusiv TVA. Scrisoare de garantie de buna executie, OP sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011;orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta)Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie pe proprie raspundere conform art. 69ยน din OUG nr 34/2006.Persoana cu functie de decizie ? Director General Florin Cosma Director General Adj. Pintican Liviu, Director Departament Barbu Viorel, Director Departament Economic Radu Moldovan, Director Directia Juridica Idu Olga. Prezentarea declaratiei este obligatorie pentru toti participanti la procedura (ofertanti/subcontractanti/terti sustinatori).Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificatul constatator, copie lizibila semnata conform cu originalul emis de catre Oficiul Registrului Comertului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale Declararea cifrei medii anuala de afaceri pe ultimii 3 ani .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: .1.Declaratie care contine informatii privind echipamente, utilaje, mijloace de transport, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii-formular 2.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului tehnic de specialitate si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, insotita de CV-uri ale personalului de conducere si ale pers responsabile pentru prestarea serviciilor 3.Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lista va include valori, perioada si locul prestatiei, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarul prestatiei-formular, 4.Firma prestatoare sa detina o persoana autorizata ISCIR si va prezenta autorizatiile necesare conform PT R1-2010a personalului care coordoneaza activitatea (RSL, RADTE, RTS)in original si copie legalizata 5.Firma prestatoare sa detina o persoana autorizata ISCIR si va prezenta autorizatiile necesare conform PT R2-2010a personalului care coordoneaza activitatea (RSL, RADTE, RTS)in original si copie legalizata ISO 9001:2008 si ISO 14001:2005 sau echivalent pentruServicii de reparatii instalatii de ridicatISO 9001:2008 sau echivalent - Servicii de intretinere si reparatii ascensoare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 07:57