Achizitie publica - Servicii de reparatii, intretinere si revizii tehnice periodice
Detaliu pentru invitatia numarul 341701
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341701/12.01.2013
Denumire contract: Servicii de reparatii, intretinere si revizii tehnice periodice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Boli Infectioase "Prof. Dr. Matei Bals"Cod fiscal: 9524980, Adresa: Str. Dr. Calistrat Grozovici nr.1, Sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 212010980-3080, Fax: +40 213186095/+40 212010980-3980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dr. Calistrat Grozovici nr.1, Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021105, telefon: +40 212010980-3080, fax: +40 213186095/+40 212010980-3980, persoana de contact: Birou achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Dr. Grozovici nr. 1, sector 2, Administratie, cam. 105
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatii, intretinere si revizii tehnice periodice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de servicii de reparatii, intretinere si revizii tehnice periodice pentru o perioada de un an
II.1.6) CPV: 50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 539, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Art43ยน*)-(2)din OuG34/2006, lot1 24lot2 24lot3 18lot4 12lot5 24lot6 24lot7 24lot8 24lot9 24lot10 24lot11 24lot12 24lot13 30lot14 6lot15 12lot16 6lot17 6lot18 12lot19 6lot20 6lot21 6lot22 6lot23 2, 4lot24 33lot25 6lot26 6lot27 9, 6lot28 9, 6lot29 9, 6lot30 6lot31 30lot32 180lot33 9, 60lot34 12lot35 12lot36 12lot37 24lot 38 24lot39 12lot40 12lot41 12lot42 18lot43 12lot44 6lot45 6lot46 24lot47 60lot48 24lot49 33, 6lot50 12lot51 9, 6lot52 3lot53 12lot54 6lot55 30lot56 6lot57 6lot58 18lot59 18lot60 36lot61 12lot62 12lot63 12lot64 12lot65 24lot66 12lot67 12lot68 6lot69 18lot70 12lot71 24lot72 9, 6lot73 9, 6lot74 38, 4lot75 30lot76 38, 4lot77 38, 4lot78 12lot79 60lot80 18lot81 24lot82 18lot83 3lot84 6lot85 6lot86 6lot87 3lot88 54lot89 99lot90 6lot91 120lot92 120lot93 2, 4lot94 4, 8lot95 12lot96 3, 6lot97 6lot98 36lot99 30lot100 82, 8lot101 12 lot102 120lot103 2, 4lot104 2, 4lot105 12lot106 100, 8lot107 4, 8lot108 14, 4lot109 2, 4lot110 36lot111 2, 4lot112 115, 2lot113 12lot114 8, 4lot115 6lot116 60lot117 18lot118 60lot119 691, 2lot120 18lot121 18lot122 9lot123 12lot124 6lot125 18lot126 6lot127 60lot128 3, 6lot129 360lot130 43, 2lot131 6lot132 6lot133 2, 4lot134 6lot135 6lot136 284, 4lot137 54 lot38 6lot139 12lot140 12lot141 6lot142 6lot143 1, 8lot144 63lot145 12lot146 12lot147 12lot148 120lot149 24lot150 14, 4lot151 43, 2lot152 12lot153 4, 8lot154 60lot155 60lot156 18lot157 18lot158 12lot159 12lot160 18lot161 18lot162 96lot163 6lot164 42lot165 6lot166 6lot167 210lot168 12lot169 24lot170 24lot171 12, valab 60 zile de la data lim de depunere a of; constit: a)OPRO35TREZ7025005XXX000186 Trez Sect2 b)Scrisoare garantie bancara in fav aut contr conf form anexat. c)achitarea sumei la casieria aut contr d)instrument de garantare emis in cond legii de o soc de asigAplicabile preve art278 indice 1 din OuG34 pt lot>63000leiCuantumului garantiei, echivalenta in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei lim de dep a of cu 5 zile
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Declaratie privind neincadrarea la prevederile art 69?1 din OUG 34/2006 Ofertantul sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art art 69?1 din OUG 34/2006; persoanele cu functie de decizie in atribuirea contractului din cadrul INBIMB: Prof. Dr. Adrian Streinu-Cercel, manager; ec. Daniela Dumitrascu, Director Financiar- Contabil; - ec. Dan Mihai Caloinescu? Birou Achizitii Publice;
- Costinescu Camelia- sef birou Administrativ;
- subing. Daniela Covaci ? Sef Birou Tehnic;
- ec. Marin Maria ? serv. Financiar; - ec. Tudor Camelia, Birou Tehnic; persoana care aproba bugetul aferant autoritatii contractante: Ministrul Sanatatii.Declaratie privind eligibilitatea Ofertantul trebuie sa completeze Formularul Declaratie de Eligibilitate (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OuG nr. 34/2006 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala (in original sau copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul". op. ec. clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Decl. privind lista principalelor prestari de servicii din ultimi 3 ani.2. In cazul existentei subcontractantilor-prezentarea urmatoarelor formulare: a. Acord de subcontractare.b. Partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate service echipamentmedical de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant., Informatii referitoare la studiile de pregatire profesionala, calificareapersonalului de executie, diplome, cursuri, atestate, pentru prestarea serviciilor care fac obiectul contractului Implementarea Standardului de Management al calitatii in conformitate cuSR EN ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2013 10:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.01.2013 10:23