Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REPARATII LA INSTALATII DE AUTOMATIZARE DIN CADRUL S.R.M-URILOR SI S.C.V.-URILOR


Detaliu pentru invitatia numarul 343394
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 343394/01.03.2013
Denumire contract: SERVICII DE REPARATII LA INSTALATII DE AUTOMATIZARE DIN CADRUL S.R.M-URILOR SI S.C.V.-URILOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803199, fax: +40 269844832, persoana de contact: Alexandra Szabo
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803199, fax: +40 269844832, persoana de contact: Alexandra Szabo
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARATII LA INSTALATII DE AUTOMATIZARE DIN CADRUL S.R.M-URILOR SI S.C.V.-URILOR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE REPARATII LA INSTALATII DE AUTOMATIZARE DIN CADRUL S.R.M-URILOR SI S.C.V.-URILOR
II.1.6) CPV: 50116100-2 - Servicii de reparare a sistemelor electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P.: 10000 lei;data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: -Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11-Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias;Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschiderea licitatiei.Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ?revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;?fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;?fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;?ofertantul se incadreaza la prevederile art.278^1 din OUG 34/2006, modificata Garantia pentru participare se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie .Valabilitate :90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor.
Garantie de buna executie
-cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- retinere succesive din facturi partiale orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau retineri succesive din facturi partiale . In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, in conformitate cu HG 1045/19.10.2011, contractantul se obliga de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -eligibilitatea neancadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta, Formular 12A, -situatia personala neancadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta, Formular 12B-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta , Formular 12D-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (declaratie pe proprie raspundere cu privire la neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA Medias sunt Se va completa : (declaratie pe proprie raspundere, persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA Medias sunt Ioan Rusu - Director General, Ilie Lata - Director General Adjunct, Gabriela Mares-Sef Serviciu, Ioan Stefanescu - Director Economic, Marin Dumitru-Director Directia Buget Finanante, Olga Idu -Director Directia Juridica, Petrariu Ioan-Sef Serviciu Avizare Consultanta si Legislatie, Baciu Elena-Serviciu Avizare Consultanta si Legislatie, Goage Mihai-Serviciu Avizare Consultanta si Legislatie, Suciu Nicolae-Serviciu Avizare Consultanta si Legislatie, Ion Tataru -Director Departament Dezvoltare, Adrian Comsa -Director Directia Pregatire Executie Lucrari, Tudor Bouariu - Directia Achizitii Publice si Contractari, Adela Pinzar-Sef Serviciul Licitatii-Contractari , Alexandra Szabo- Serviciul Licitatii Contractari, Ovidiu Hadambas-Serviciul Licitatii Contractari, Lucian Bacila-Sef Serv.Mentenanta Reabilit., Vasile Suciu-Serv.Mentenanta Reabilitare)-Formular 12 E, -declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice -Formular 12 H. 1.Persoane juridice/ fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluidin care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC/ Autorizatie de functionare / altele echivalente. Prezentarea de cerificate/documente emise de organisme care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Documente de confirmare: -certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitateNota: Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere pe conflict de interese.2.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Se solicita atestat ANRE tip A1-pentru incercari si echipamente electrice si de joasa tensiune si atestat ANRE tip B-pentru proiectare si executare de instalatii interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane la tensiunea nominala de 0, 4 kV. Se solicita autorizatie privind intretinerea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu (conf. prevederilor din Legea nr.307/2006, Ordinul MAI nr.87/2010 si Ordinul MAI nr.163/2007)-precizam ca unele din obiectivele la care vor presta aceste servicii sunt amplasate in mediu cu zonare Ex(in zona cu pericol de explozie)si sunt echipate cu sisteme si instalatii de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil precedent vizat de organele in drept. 2.declararea cifrei mediide afaceripe ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani in valoare de cel putin 500.000 lei, similari cu obiectul achizitiei continand valori, perioade de prestare, beneficiari.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate.In vederea probarii capacitatii tehnice pentru derularea contractului de serviciise va prezenta minim urmatoarele documente: -Experienta in lucru cu instalatii de automatizare probata in conf.cu prevederile legale-OUG 34 art.187 si 188 ;
- dotare cu tehnica hardware mobile pentru aplicatii on-site, software dedicat pt.aplicatii de monitorizare si automatizare si automatizare procese industriale-copia licentei;Formular 12F., 2.Se solicita prezentarea listei conform Formular 12Hprivind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, instalatii tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca cele declarate corespund cu situatia reala.O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.O declaratie referitoare la echipamente tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii., 3.Se solicita prezentarea listei conform Formular 12 I privind asigurarea cu personalul tehnic de specialitate angajat care este considerata strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii, se vor prezenta documente doveditoare(copii ale diplomelor si autorizatiilor), care pot fi detinute cumulativ de una sau mai multe persoane: electrician autorizat ANRE niv.min.II A, electrician autorizat ANRE niv.min.II B, inginer absolvent al unei institutii de invatamant superior in domeniul electrotehnic sau electroenergetic, - un absolvent al unei institutii de invatamant superior in domeniul automatica si informatica industriala, - un inginer profil mecanic, - o persoana familiarizata cu softuri de comunicatii date, - un instalator autorizatANRGN grad minim II T, ,- o persoana cu studii superioare cu certificat de competenta a personalului cu responsabilitati privind echipamentele tehnice si instalatiile din spatiile industriale cu pericol de atmosfera exploziva, petrol sigaze naturale, eliberat de INSEMEX Petrosani.- un ?responsabil tehnic cu executia? atestat de Ministerul Economiei Comertului si Mediului de Afaceri, conform noii organizari ministeriale, sau atestat in termen de valabilitate emis de institutia cu competente la data emiterii , in domeniile: 2651-Automatizari, 33-Repararea intretinerea si instalarea masinilor, 49-Transporturi prin conducte., 4.Informatii privind subcontractanti/subcontractantul -formular 12G. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. 1.Se vor prezenta documente privind certificarea de catre organisme abilitate a sistemului de management integrat de calitate, mediu si SSM pentru domeniul de activitate montaj si mentenanta instalatii de automatizare si control pentru procese industriale: ISO 9001, ISO 14001 sau echivalent.Se vor prezenta documente privind atestarea capacitatii firmei de a realiza activitati specifice normativului Nex 01-06 dezvoltate pe cerintele SR EN ISO 9001/2008 si SR EN 13980/2003 pentru tipurile de protectie standardizate: electrice si neelectrice sau orice alt document echivalent(relevanta acestei cerinte o constituie faptul ca activitatea de service care se va derula in baza viitorului contract, se va desfasura in medii cu potential exploziv(medii cu zonare Ex), iar echipamentele de automatizare, actionare, monitorizare si comanda(electrice si neelectrice)sunt construite in regim tehnologie antiex)-actele normative referentiale sunt: Legea 307/2006, Ordinul MAI 87/2010 si Ordinul MAI 163/2007., 2.Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se mentioneaza respectarea conditiilor de mediuimpuse in vederea semnarii unei conventii de securitate si sanatate in munca impusa de Legea 319/2006).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2013 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer