Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparatii la salupa S/I "RUBIN"


Detaliu pentru invitatia numarul 354035
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA ROMANA DE SALVARE A VIETII OMENESTI PE MARE
Numar invitatie: 354035/24.09.2013
Denumire contract: Servicii de reparatii la salupa S/I "RUBIN"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA ROMANA DE SALVARE A VIETII OMENESTI PE MARECod fiscal: 16330145, Adresa: Incinta port Constanta, dana 78, Constanta, Telefon: +40 241616111/+40 241488226/+40 241488227, Fax: +40 241616111/+40 241488226/+40 241488227
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cautarea si salvarea vietii omenesti pe mare, depoluare marina)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatii la salupa S/I "RUBIN"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparatii diverse mecanice si electrice cu andocare fara extragere axe si carme, lucrari de doc, lucrari diverse la salupa de interventie ?RUBIN? in vederea prezentarii navei la inspectie ANR-ITC pt. reinnoire certificate tehnice.
II.1.6) CPV: 50241100-7 - Servicii de reparare a navelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2000 lei.Conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate-cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006 pt. aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica a OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei prin virament bancar, acesta se va efectua in contul RO46TREZ2315005XXX000381 deschis la Trezoreria Constanta, CUI 16330145.Dovada constituirii GP se va posta scanata in SEAP si se va depune si in original la sediul AC, in zilele lucratoare, in intervalul 9.00-14.00, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare este irevocabila.AC retine GP cf.art.87, alin.1din HG 925/2006. Se vor respecta prev. art.278^1 din OUG 34/2006.GP se returneaza cf. prev. art.88, HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 actualizata (Formular nr.1)-original. Se prezinta si pentru asociat si/sau tert sustinator, dupa caz.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata (Formular nr.2)-original. Se prezinta si pentru asociat/asociati, dupa caz. Pt. tert sustinator, daca este cazul, declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 lit.a), c1) si d);In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie; se accepta in oricare din formeleoriginal, copie legalizata sau copie certificata pentru "conformitate cu originalul";Se prezinta si pentru asociat/asociati, dupa caz.4.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie;se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie certificata pentru "conformitate cu originalul";Se prezinta si pentru asociat/asociati, dupa caz.Nota: certificatele fiscale se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formular nr.3 - original; Se prezinta si pentru asociat/asociati, dupa caz;6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 actualizata -Formular nr.4-original. Se prezinta si pentru asociat/asociati, tert/terti sustinatori si eventuali subcontractanti, dupa caz;Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Director general Manole Daniel, Sef serviciu financiar-contabil Valentin Ramona Lucia, Sef serviciu tehnic Lepadatu Romeo Marius, Sef birou investitii si achizitii publice Neagu Gabriela, ing.Stanescu Laura, Cons. jur. Costin Crenguta, Cons. jur. Radu Monica, serviciu tehnic ing. Dan Emilian George, serv. financiar-contab.Sava Geta, Serban Simona Mihaela, exp. Raibulet Catalina Simona.7. Declaratie privind datele de identificare ale operatorului econmic/asociatului/subcontractantului/tertului sustinator cf. prev. art. 69^2 din OUG 34/2006 actualizata - Formular 7 -original - Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, cnf. Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Certificatul constatator se accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei. Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.-Autorizatie reparatii nave emisa de Autoritatea Navala Romana valabila la data limita de depunere a ofertelor-se va prezenta copie certificata pentru "conformitate cu originalul" - solicitata cf. prevederilor Anexei nr. 1 a OMLPTL nr. 287/2003 privind autorizarea agentilor economici care desfasoara activitati de transport naval - Lista activitatilor de transport naval, precum si a activitatilor conexe si activitatilor auxiliare acestora, care pot fi executate in porturi si pe cai navigabile numai de agenti economici autorizati (pct. c, 2.4 ? reparatii la nave in afara santierelor navale)- Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Indeplinirea a cel putinunui contract cu o valoare de minim 100.000 lei fara TVA.Se accepta demonstrareaexperientei similare si prin cumularea valorilor fara TVA a maxim 2 contracte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer