Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparatii masini-unelte portabile si servicii de reparatii motoare, generatoare si transformatoare


Detaliu pentru invitatia numarul 322818
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 322818/26.03.2012
Denumire contract: Servicii de reparatii masini-unelte portabile si servicii de reparatiimotoare, generatoare si transformatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: 0269803200, Fax: 0269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803199, fax: +40 269844832, persoana de contact: Ovidiu Popovici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS - Serviciul Licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatii masini-unelte portabile si servicii de reparatiimotoare, generatoare si transformatoare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparatii la cerere sau accidentale pentru transformatoare electrice de putere, motoare si generatoare electrice precum si servicii de reparatii la cerere sau accidentale pentru masini unelte portabile din dotarea proprie SNTGN TRANSGAZ SA
II.1.6) CPV: 50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP lot I Servicii de reparatii masini unelte portabile = 2000 lei, GP lotul II- Servicii de reparatii motoare, generatoare si transformatoare =500 lei Scrisoare de garantie bancara, sau emisa de o societate de asigurari, OP.Valabilitatea garantiei 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Suma retinuta va fi in conformitate cu art . 278^1 din OUG34/2006, cu modificarile ulterioare .
Garantie de buna executie
GBE = 5 % din valoarea de atribuire a contractului, exclusiv TVA.Scrisoare de garantie de buna executie, OP sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011;orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta)Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie pe proprie raspundere conform art. 69ยน din OUG nr 34/2006.Persoana cu functie de decizie ? Director General Florin Cosma Director General Adj. Pintican Liviu, Director Departament Barbu Viorel, Director Departament Economic Radu Moldovan, Director Directia Juridica Idu Olga. Prezentarea declaratiei este obligatorie pentru toti participanti la procedura (ofertanti/subcontractanti/terti sustinatori).Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificatul constatator, copie lizibila semnata conform cu originalul emis de catre Oficiul Registrului Comertului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale Declararea cifrei medii anuala de afaceri pe ultimii 3 ani .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Informatii privind echipamentele tehnice puse la dispozitie: Declaratie care contine informatii privind echipamente, utilaje, mijloace de transport, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii-Se va completa formularul atasat2. Informatii despre personalul firmei Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului tehnic de specialitate si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, insotita de CV-urile personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor- Se va completa formularul atasat3. Informatii privind capacitatea tehnicaLista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori , perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private. Lista va include valori, perioada si locul prestatiei, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarul prestatiei- Se va completa formular ISO 9001:2008 si ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire se afla atasata integral prezenteti invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer