Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REPARATII NAVE


Detaliu pentru invitatia numarul 352922
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Maritime SA
Numar invitatie: 352922/22.08.2013
Denumire contract: SERVICII DE REPARATII NAVE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Maritime SACod fiscal: 11776466, Adresa: Str. Portului nr.34, Galati, Telefon: +40 236/460660/121, Fax: +40 236/460140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Portului nr.34, Galati, Romania, cod postal: 800025, telefon: +40 236/460660/121, fax: +40 236/460140, persoana de contact: Gabriela David
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CN APDM SA Galati, str. Portului nr. 34, cod postal: 800025, Serviciul Achizitii si aprovizionare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARATII NAVE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului: Servicii de reparatii nave pentru certificarea tehnica periodicaa acestora cu ridicarea navei pe uscat, reparatii curente si interventii accidentale.
II.1.6) CPV: 50241100-7 - Servicii de reparare a navelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 575, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 11.000 lei.Valab-90 zile de la term lim de primire a of.Forma de constituire: virament bancar in conturile: BANCA TRANSILVANIA GalatiRO59BTRL01801202A11573XXRON; BRD Galati: RO92BRDE180SV03879201800 RON;instrument de garantare emis in cond lG de o soc de asigurari/bancara, cf.art 86 din H.G. nr.925/2006. Instrum de gar tb: sa contina in clar den AC in favoarea careia s-a constituit;sa faca referire la proc. org de AC;sa fie constituita in cuantumul sumei precizata;sa aiba inscrisa val pt care a fost constituita, sa prevada modul de executare a platii;sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;Dovada constit GP tb sa se poate prezenta pana cel mai tarziu la data si ora stab pt deschide of.In cazul in care AC solicita extinderea per de valab a of, per de valab a GP va fi prel in mod coresp.In sit in care se opteaza pt constituirea GP la licitatie prin scrisoare de garantie bancara, aceasta va fi emisa in numele Ofertantului care transmite oferta.Of care nu sunt insotite de dovada constituirii GP astfel cum a fost solicitata e vor fi respinse.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a cuantumului GP, conformlegiinr.346/2004Conditii de retinere a GP-respectand prev art87 din H.G. nr925/2006, in sit respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre AC a masurilor de remediere necesare, va retine din GP suma corespunzatoare(conf art.2781 din O.U.G. nr.34/2006).Echiv in lei/euro se va face la cursul stabilit de BNR val pt data corespunzatoare, cu 5 zile inainte de data lim stab pentru dep of(nu se va lua in calcul data deschi of).Cond de restituire a GP: cf H.G. nr.925/2006 art8.Echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta se va face la cursul comunicat de B.N.R. val cu 5 zile inainte de data lim stab pt dep of.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10%din pretul contractului de achizitie publica, exclusiv TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art.89 alin.(2) din H.G. nr.925/2006completata si modificata.Garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele de la art.90 alin.(1)?(3).Daca partile convin ca garan?ia de buna executie sa fie constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (respectand prevederile articolului 90 din H.G. nr.925/2006, completata si modificata), atunci, in conditiile impuse de H.G. nr.1045/2011, privind modificarea art.90 alin.(3) din H.G. nr.925/2006, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului, un cont de disponibil distinct, la dispozitia autoritatii contractante, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.IMM beneficiaza de prevederile art.16 alin.(2) din Legea nr.346/2004, cu conditia de a face dovada ca indeplineste conditiile art.3 din Legea nr. 346/2004.Autoritatea contractanta va elibera garantia de buna executie respectand prevederile articolului 92 din H.G. nr.925/2006, completata si modificata.Prezentarea dovezii constituirii (contului de) garantiei de buna executiei la autoritatea contractanta se va face in maxim 5 zile lucratoare de la semnarea Contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Se solicita ofertantului neincadrarea in dispozitiile art. 180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-FORMULARA1 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.-Formular A 1.1- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181/OUG34/2006Precizari: a. Aceaste declaratiinu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 2Se solicita ofertantului neincadrarea intr-una din prevederile prevazute la art.69?1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 69?1 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.-FORMULAR A2 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691, din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se prezinta si pentru asociat/asociati atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, conform declaratiei prevazuta la art. 331 alin. (4) din O.U.G. nr.34/2006, cu completarile ?i modificarile ulterioare sunt: Luigi Ciubrei Marius, Carmen Costache, Silviu Meterna, Dumitrita Tichilesteanu, David Gabriela, Bosneaga Eufrosina, Gheorghe Scarlat, Craciun Sorin, Simona Cozma, Corina Scarlat, Viorel Simionescu, Dragus Daniela, Duia Lilica Lupea Iscu, GinaDaniela .Cerinta 3Ofertantul trebuie sa certifice ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu prevederile Ordinului Presedintelui ANRMAP. (Ordin ANRMAP nr.314 din 12 oct. 2010).-FORMULARUL 7 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se prezinta si pentru asociat/asociati (daca este cazul)Cerinta 4Se solicita ofertantului Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care a fost stabilit termenul limita de depunerea ofertelor conf. Ordin nr.509/2011. -FORMULAR TIP eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident-(copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata)Se prezinta si pentru asociat/asociati(daca este cazul)Cerinta 5Se solicita ofertantului Certificat de taxe si impozite locale eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care a fost stabilit termenul limita de depunerea ofertelor conf. Ordin nr.509/2011.-FORMULAR TIP eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident-(copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata).Se prezinta si pentru asociat/asociati(daca este cazul)Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Cerinta 6Informatii privind asocierea. In cazul depunerii ofertei de un grup de operatori economici, aceasta trebuie sa cuprinda un acord de asociere.In acordul de asocierese va stipula ca toti asociatii trebuie sa-si asume raspunderea in mod solidar pentru executia contractului, liderul asocierii fiind imputernicit sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor si ca liderul asocierii este responsabil pentru executia contractului, inclusiv pentru efectuarea platilor.Deasemenea, intelegerea trebuie sa prevada ca toti membrii din asociere sa fie aceiasi pe toata duratacontractului. FORMULAR K ? Model acord de asociere . III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, ale carui informatii, trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original, semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC, conf.Ordinnr. 509/2011.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.Precizari: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, pentru partea din contract pe care o va realiza.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Persoane juridice straine/fizice straineIn cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta 2: Autorizari, Certificaria)Autorizatie emisa de Autoritatea Navala Romana prin care ofertantul este autorizat sa execute servicii de reparatii nave.b)Autorizatia eliberata de Autoritatea Navala Romana pentru acreditare laborator examinari nedistructive ultrason (U.S.) in domeniul ?masuratori grosimi cu ultrasunete - UTg?.c)Certificatul de autorizare examinari nedistructive, eliberat de Autoritatea Navala Romana, pentru persoana desemnata sa efectueze examinari nedistructive ultrason (U.S.).Se vor prezenta urmatoarele documente: a) Autorizatie emisa de Autoritatea Navala Romana prin care ofertantul este autorizat sa execute servicii de reparatii nave.b)Autorizatia eliberata de Autoritatea Navala Romana pentru acreditare laborator examinari nedistructive ultrason (U.S.) in domeniul ?masuratori grosimi cu ultrasunete - UTg?.c)Certificatul de autorizare examinari nedistructive, eliberat de Autoritatea Navala Romana, pentru persoana desemnata sa efectueze examinari nedistructive ultrason (U.S.).Documentele de la punctele a), b), si c) vor fi prezentate in copie semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul de reprezentantii legali ai ofertantului si vor fi valabile la data limita de depunerea ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Experienta similaraLista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, din care sa rezulte ca ofertantul a prestat in ultimii 3 ani servicii similareOfertantul va prezenta in copie lizibila ?conform cu originalul? cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie/recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor care sa confirme prestarea serviciilor similare., Cerinta 2Informatii privind utilajele si dotareaDeclaratie privind utilajele, instalatiile, masinile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciiDotare minima solicitata: Se solicita ofertantului sa prezinte dovada ca detine in dotare proprie si/sau prin contracte de inchiriere/comodat/leasing sau alte forme de punere la dispozitie o nava tip ?doc plutitor?/o instalatie pentru andocarea navelor tip ?Sincrolift?/instalatie de ridicare pe uscat, care sa satisfaca necesitatile de reparatii pentru tipurile de nave prezentate in caietul de sarcini., Cerinta 3Informatii privind personalula)Declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia serviciilor de reparatii nave.b)Se solicita CV-urile personalului de conducere, inclusiv al persoanelor desemnate pentru a supravegheaexecutia serviciilor de reparatii nave.c)Se solicita lista cu personalul calificat de executie desemnat pentru prestarea serviciilor de reparatii nave care fac obiectul procedurii, d) Certificatele de autorizare pentru sudori eliberate de Autoritatea Navala Romana sau de orice alta societate de clasificare membra a I.A.C.S. (International Association of Classification Societies) ale caror norme si reguli sunt recunoscute la nivel international si sunt agreate de Autoritatea Navala Romana.e) Personalul muncitor care efectuiaza reparatii nave trebuie sa fie autorizat., Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa lesubcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantii vor incheia contracte cu subcontractantii, inainte de incheierea contractului aferent procedurii si in aceleasi conditii in care acesta va semna contractul cu autoritatea contractanta.Se va prezenta o declaratie cu numele, specializareasubcontractantilor si partile din contract care urmeaza sa fie indeplinite de acestia FORMULARUL JFiecare subcontractant va completa cu propriile date FORMULARUL 2 din SECTIUNEA FORMULARE.NOTA: In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea/asocierea, operatorul economic va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul formularului respectiv. Cerinta 1Ofertantul va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele din standardul ISO 9001/2008 sau echivalent, privind prestarea de servicii similare obiectului contractului de achizitie publica.Se va prezenta un document care sa ateste certificarea sistemului de management al calitatii de catre un organism de certificare acreditat pentru domeniul ce face obiectul contractului sau un document echivalent.In cazul unei asociatii, conditia trebuie indeplinita de fiecare dintre asociati, doar pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta 2Ofertantul va face dovada ca are implementat un sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele din standardul ISO 14001:2004 sau echivalent, privind prestarea de servicii similare obiectului contractului de achizitie publica.In cazul unei asociatii, conditia trebuie indeplinita de fiecare dintre asociati, doar pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
Ora medie de manopera in pret de vanzare (fara TVA) : Om
25
Descriere: Ora medie de manopera in pret de vanzare (fara TVA) : Om
Termen de garantie acordat serviciilor
10
Descriere: Termen de garantie acordat serviciilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2013 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer