Achizitie publica - Servicii de reparatii osii montate ce echipeaza drezinele
Detaliu pentru invitatia numarul 340459
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340459/04.12.2012
Denumire contract: Servicii de reparatii osii montate ce echipeaza drezinele
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialELECTRIFICARE CFR S.A.Cod fiscal: 16828396, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU 38 SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 0213192512, Fax: 0213119838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP - Strada Italiana nr. 22, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997, fax: +40 213032937
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii feroviare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatii osii montate ce echipeaza drezinele
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare a osiilor montate (ROTI SI BANDAJE Rebandajare roata cu bandaj (inlocuire bandaj), Reprofilare bandaj (strunjire); OSII AXE ? defecte CUS; ANGRENAJ ATAC DE OSIE - Carcasa angrenaj atac de osie, Pinion de atac si coroana dintata ), ce echipeaza drezinele pantograf aflate in exploatarea S. C. Electrificare CFR ? S.A.
II.1.6) CPV: 50221300-3 - Servicii de reparare si de intretinere a osiilor montate cu roti la locomotive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 332, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GarantÃa de participare, in cuantum de 6.648 lei, se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr.925/2006 actualizata. In cazul ofertantilor care sunt in categoria I.M.M., garantia de participare se constituie in procent de 50 % din acest cuantum. In acest caz, ofertantul va prezenta obligatoriu o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor pe care o va anexa scrisorii de inaintare a ofertei care va fi transmisa in format electronic semnata cu semnatura electronica. Data pentru care se determina echivalenta leu / euro: cursul de schimb comunicat de BNR in data in care se va publica in SEAP anuntul de participare pentru aceasta procedura de achizitie. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei; In cazul in care garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va depune in contul RO95BPOS70406003841ROL01 deschis la Banc Post ? Palat CFR.Documentul ce face dovada constituirii garantiei va fi transmis in format electronic si in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertei.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
5%din valoarea fara TVA a contractului (50 % pentru IMM care fac dovada acestei calitatii conform Legii nr 346/2004). Garantia de buna executie a contractului se va constitui printr-un: - instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, de regula, printro scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formular nr . 27) - prin retineri , in cuantum de 2%, din valoarea fara TVA a facturilor emise (50 % pentru IMM care fac dovada acestei calitatii conform Legii nr 346/2004).- prin depunerea la casieria achizitorului, in numerar. Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta-- se va completa si prezenta : formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea sau Cazier judiciar /certificat echivalent; Incadrarea prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2 - Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - se va completa si prezenta formularul 12B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;Cerinta nr. 3 - Participare cu oferta independenta - Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr 314/12.10.2010 ;Cerinta nr. 4 - Evitarea conflictului de interese - formularul B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata cu numele persoanelor cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante.In cadrul Autoritatii Contractante persoana cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sau membrii in comisia de evaluare: Truica Ionel, Ioana Paliu, Ion Gavrila, Gabriel Badut, Clipcea Dragos, Bala?oiu Nicoleta, Gae Ionela, Circeag Ilie, Radu Bogdan, Petrescu Mioara, Marinescu Viorel, Popescu Marilena, Craciun Constantin, Nicolescu Camelia, Chitan Mihaela si Gosea Adrian.Au fost nominalizate in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, toate persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica. Cerinta nr. 1Activitatea supusa procedurii de achizitie sa faca parte din obiectul de activitate al operatorului economic - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? din care sa reiasa obiectul de activitate, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator sau dupa caz, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. In cazul persoanelor juridice /fizice straine Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata si autorizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului. Se va face declararea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani in masura in care informatiile sunt disponibile. Daca din motive obiective, justificate corespunzator operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare; Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, Se va prezenta bilantul la 31.12.2011 sau alte documente din care sa reiasa exercitiul financiar al anului precedent.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cel putin uncontract care a avut ca obiect prestariservicii de reparatii osii montate ce echipeaza drezinele pantografcel putin egala cu valoarea estimata a contractului, Informatii privind doatrea tehnica ce urmeaza a fi utilizata in vederea indeplinirii contractului Prezentare documente emise de organisme acreditate, care confirma certificare sistem calitate ofertant de un organism certificare acreditat in tara sau in strainatate, standard de calitate aplicat, SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, Se vor prezenta documentele de certificare (sau documente care sa ateste ca certificarea este in derulare) a sistemului de management de mediu, conform cerintelor standardului ISO 14001, sau echivalent., Prezentare documente emise de organisme acreditate, care confirma asigurarea ca are implementat si mentine un sistem de asigurare in domeniul sanatatii si securitatii ocupationale conform cerintelor standardului OHSAS 18001 /2008, sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 13:49