Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparatii, revizie tehnica periodica si intretinere a autovehiculelor din parcul auto al S.G.A. Bacau


Detaliu pentru invitatia numarul 347450
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Numar invitatie: 347450/28.05.2013
Denumire contract: Servicii de reparatii, revizie tehnica periodica si intretinere a autovehiculelor din parcul auto al S.G.A. Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa SiretCod fiscal: RO 18264854, Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau, Telefon: +40 234541646, Fax: +40 234510050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele vor fi transmise in format electronic in SEAP, semnate cu semnatura electronica.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea Apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatii, revizie tehnica periodica si intretinere a autovehiculelor din parcul auto al S.G.A. Bacau
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii de reparatii, revizie tehnica periodica si intretinere a autovehiculelor din parcul al S.G.A. Bacau.Valoarea estimata a contractului este minim 22.300 lei - maxim 27.900 lei.Valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele. Valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Suplimentarea contractului se va face conform prevederilor art. 6 din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 22, 300 - 27, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la procedura: Lotul 1 - 64, 00 lei; Lotul 2 - 80, 00 lei; Lotul 3 - 76, 00 lei; Lotul 4 - 76, 00 lei; Lotul 5 - 60, 00 lei; Lotul 6 - 90, 00 lei. Echivalenta lei/euro pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Valabilitatea garantiei de participare: minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; - Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul de garantie deschis la Trezoreria Bacau, cod IBAN RO45TREZ0615005XXX003761, CIF: RO18264854; - Fila CEC, in original, confirmata de banca emitenta; - Depunere numerar, la casieria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: 1. In SEAP vor fi transmise in format electronic documentele ce fac dovada constituirii garantiei pentru participare care vor fi semnate cu semnatura electronica, in baza art.36 coroborat cu art.17 alin.3 din H.G. 1660/2006; 2. In cazul CEC-urilor sau al instrumentelor de garantare emise de societati bancare sau de societati de asigurari acestea vor fi transmise in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Netransmiterea acestor documente pana la data limita de depunere a ofertelor(fiind procedura online), va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art.33 alin (3) lit. b) din HG 925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind garantia de participare la 50% din cuantumul impus, va prezenta anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Completare formular conform modelului din Sectiunea ? Formulare;3.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;4.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, pentru sediul principal, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;6.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;7.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare.Persoanele cu functii de decizie care semneaza/aproba documentele emise pentru procedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: Director ? dr.ing. Emil VAMANU;Director Tehnic DI ? ing. Mihai TALPAU;Director tehnic RAPM - ing. Irina LUCAVETCHI;Director Tehnic ELH - ing. Nicolae BERINDEAN;Director Economic ? ec. Camelia ARDELEANU;Compartiment juridic - c.j. Irina ANDRIES / Raluca POPA;Sef Compartiment Mecanizare - sing. Constantin STOIAN;Compartiment Mecanizare - sing. Sorin MATEI;Compartiment Mecanizare SGA Bacau - ing. Corneliu SCUTARU;Sef Compartiment Achizitii - sing. Claudia CALIN;Compartiment Achizitii - ec. Adrian BONDOR;Responsabil Achizitii - ec. Ovidiu VARLAN. 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu anexele din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Prezentare documente a caror informatii sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.3. Autorizatie tehnica emisa de R.A.R. ? RNTR 9 sau echivalent, clasa I si clasa II de autorizare pentru tipul de autovehicule prevazute in caietul de sarcini, conform art.2 alin.(1) din Ordonanta nr. 82/2000 cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinului nr.2131/2005 emis de Ministrul Transporturilor si Infrastructurii. Se va prezenta certificatul de autorizare valabil la data limita a depunerii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri medie globala realizata in ultimii 3 ani. Nu se solicta o valoare minima a cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Declaratie care contine informatii referitoare la persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului., Informatii privind subcontractantii si asocierea - Numai daca va fi cazul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer