Achizitie publica - SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE APARATE DE SUDURA
Detaliu pentru invitatia numarul 329559
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329559/14.06.2012
Denumire contract: SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE APARATE DE SUDURA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Severinului nr.3, MUNICIPIU MOTRU, JUD. GORJ , Localitatea: Motru, Romania, cod postal: 215200, telefon: +40 253410022 /+40 374178372, fax: +40 253410038 /+40 374178377, persoana de contact: Ing. MARINELA COMAN etaj II , birou Atribuire Contracte (ACPLS)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Severinului nr.3, MUNICIPIU MOTRU, JUD. GORJ , Localitatea: Motru, Romania, cod postal: 215200, etaj III , sala de licitatie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE APARATE DE SUDURA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: readucerea la parametrii initiali de functionare a aparatelor de sudura.
II.1.6) CPV: 50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 58, 813 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1176 lei perioada de valabilitate a garantiei de participare este de de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante-original;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante (RO30RNCB 0150 0345 6255 0008 Sucursala MOTRU);c) fila CEC, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta;d) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru IMM-uri, se aplica Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, conform art.87 HG 925/2006.Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
va fi de 10% (5% pentru IMM-uri) din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin urmatoarele forme : -scrisoare de garantie bancara prezentata in original (constituie anexa la contract)-formular ; -prin retineri succesive din plata facturilor partiale, in conformitate conform Art. 90 alin. (3) din HG 925/2006 modificata prin HG 1045/27.10.2011(contul se deschide numai la unitatea Trezoreriei Statului). Restituirea garantiei de buna executie se face conform art. 92, alin.4 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 , conf. formular atasat formular 12A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, conf. formular atasat- formular 12B- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in baza Ordinului 314 din 12.10.2010, cf. formular atasat- formularul 26- Completare si semnare Formular neincadrarea in prevederile art. 691, conf. formular atasat - formular 27. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu numele si functia : Director EC Rosiuta-ing. Florentin Gheorghescu, Contabil Sef -ec.Nicolae Stelescu, Ing.Sef Energetic ?ing. Mihai Caragea, Sef Departament Achizitii publice- ec.Ion Dondera, Consilier Juridic Iuliana Patrascu- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa reiasa structura actionariatului ssi obiectul de activitate(obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN) in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?? conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante. Autoritatea contractanta va solicita pentru conformitate documentul in original/copie legalizata ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Se va completa formularul 12 C.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta bilantul financiar-contabil la 30.06.2011 siobligatoriucifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea de : -lotul 1- 78.800 RON;
-lotul II- 19.500 RON;
-lotul III - 19.200 RONEchivalenta leu/alta moneda luata in calcul de catre ofertant la calcularea nivelului pentru cifra de afaceri (formularul nr. 23) va fi cea stabilita pe baza cursurilor medii anuale publicate de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala Europeana pentru anii 2009, 2010, 2011. In situatia in care echivalenta luata in calcul este LEU/EURO, nivelurile acesteia sunt: -4, 2373 lei/euro pentru anul 2009-4, 2099 lei/euro pentru anul 2010-4, 2379 lei/euro pentru anul 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea acel putin un document cu informatii relevante din contract/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare, suma valorilor trebuie sa fie cel putin egala cu : -lotul I-39.400 RON;
-lotul II -9.750 RON;
-lotul III -9.600 RON;In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Cerinta 2. Recomandari sau certificate constatatoare in temeiul HG925/2006 art. 971, se va prezenta cel putin o recomandare sau un certificat constatator, -Cerinta 3. Resurse tehnice - ofertantii au obligativitatea sa prezinte Declaratia si listele privind echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoare, alte mijloace fixe si dotari de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari-servicii (Declaratie cu dotarile tehnice specifice ?)., Cerinta 4. Resurse umane -se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si la personalul/organismul pentru indeplinirea contractului tehnic de specialitate de care dispune (strict necesar pentru indeplinirea contractului) pentru care se va prezenta o lista cu numele si calificarile profesionale. Personalul ofertantilor va indeplini cerintele prevazute de legislatia muncii.Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani?, In cazul in care ofertantul urmeaza sa subcontracteze parti din contract, va prezenta atat lista cu subcontractantii si specializarea acestoraprecum si acordurile de subcontractare cu precizarea explicita a partilor din contract ce urmeaza a fi subcontractate in acest caz toti subcontractantii vor trebui sa prezinte propriile date inscrise in Fisa de informatii generaleInformatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual intentia sa o subcontracteze (daca este cazul) Ofertantul declarat castigator, are obligatia ca la semnarea contractului sa prezinte contractele de subcontractare deja semnate, in aceleasi conditii in care semneaza si el contractul de servicii. Standarde de asigurare a calitatii Se solicita prezentarea certificarii ISO 9001 sau copii dupa documentele emise de organismele acreditate care certifica implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru ofertantsau dovada ca ofertantul respectiv este in curs de certificare, Standarde de protectie a mediului Se solicita prezentarea certificarii ISO 14001 sau o declaratie pe proprie raspundere. Operatorii economici ofertanti vor preciza in cadrul ofertei ca s-a tinut cont la fundamentarea acesteia, de prevederile Legii 265/2006 ? pentru aprobarea OUG 195/2005 privind Protectia Mediului. Instituttile competente de la care operatorii economici ofertanti pot obtine informatii detaliate privind reglementarile referitoare la Protectia Mediului sunt urmatoarele: -Agentia pentru Protectia Mediului-Sistemul de Gospodarire a Apelor sau Directiile de Ape-Comisariatele Garzii de Mediu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 09:45