Achizitie publica - Servicii de reparatii si intretinere auto, inclusiv piese de schimb
Detaliu pentru invitatia numarul 344001
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344001/18.03.2013
Denumire contract: Servicii de reparatii si intretinere auto, inclusiv piese de schimb
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLADCod fiscal: 23780878, Adresa: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi, Telefon: +40 232218192, Fax: +40 232213884
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi, Romania, cod postal: 700462, telefon: +40 232218192, fax: +40 232213884, persoana de contact: Valentin Dontov
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi, Romania, cod postal: 700462, telefon: +40 232218192, fax: +40 232213884, persoana de contact: Valentin Dontov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatii si intretinere auto, inclusiv piese de schimb
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexePiese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 200 - 50, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 504 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Echivalenta leu/euro se va face la cursul oficial BNR publicat pentru data invitatiei de participare in SEAP.In cazul respingerii unei contestatii, ca nefondata, de catre CNSC, se va retine contestatarului suma calculata conform prevederilor Art. 278^1 din OUG34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie pe propria raspundere de participare la licitatie cuoferta independentain conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Declaratie pe propria raspundere in temeiul art. 691din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Nume si Prenume-Functia detinuta in cadrul Administratiei Bazinale de Apa Prut-Barlad: 1 Cretu Corneliu Director2 Besleaga Gabriel Director tehnic3 Musteata Gabi Director tehnic4 Musteata Olga Director Economic5 Valentin Dontov Economist6 Pavel Mihaela Demirela Consilier juridic7 Alla Baltag Economist8 Adrian Harat Inginer9 Iosif Schin InginerIn cazul unei asocierifiecare asociat este obligat sa prezinte toate declaratiile de mai sus. Prestatorul este autorizat (reparare/montare: clasa I de autorizare) de Registrul Auto Roman, valabila la data limita de depunere a ofertei - copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea«conform cu originalul » - conform LEGII nr. 222 din 22 mai 2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 82/2000privind autorizarea agentilor economici care presteaza servicii de reparatie, de reglare si/sau desfasoara activitate de reconstructie a vehiculelor rutiere;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (pentru operatorii cu sediul in Romania), autorizatie de functionare sau alte echivalente din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (pentru operatori cu sediul in afara tarii) ? continand informatii actualizate, reale la data limita de depunere a ofertelor - copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea«conform cu originalul »;
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, echipament tehnic si alte mijloace fixe pe care ofertantul le va utiliza pentru indeplinirea contractelor, Declaratie privind personalul de specialitate de care dispune ofertantul pentru ducerea la indeplinirea a obligatiilor contractuale., Prestatorul detine punct de lucru autorizat de Registrul Auto Roman in localitatea de domiciliu (garaj) a autovehiculelor- Galati, asa cum apare formularea din Autorizatia Tehnica emisa de Registrul Auto Roman « ? SA PRESTEZE IN UNITATEA SA DIN ______, STR. _____________, NR__________, JUDETUL_______, URMATOARELE ACTIVITATI SAU LUCRARI : REPARARE/MONTARE : CLASA I DE AUTORIZARE », Lista principalelor prestari de servicii similare efectuale in ultimii 3 ani sau de la data infiintarii (in cazul in care oferatorul economic are o vechime mai mica de 3 ani), continand valori, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.03.2013 10:26