Achizitie publica - SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE AUTOMACARALE (AUTOMACARA DS 0185T SI AUTOMACARA AMT125T)
Detaliu pentru invitatia numarul 332143
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332143/23.07.2012
Denumire contract: SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE AUTOMACARALE (AUTOMACARA DS 0185T SI AUTOMACARA AMT125T)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: UNITATEA DE VALORIFICARE A ACTIVELOR ROVINARI, STR. ENERGETICIANULUI, FARA NUMAR, ROVINARI, Romania, cod postal: COD 215400, telefon: +40 0253372012, fax: +40 0253372567, persoana de contact: SAVU SILVIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UNITATEA DE VALORIFICARE A ACTIVELOR ROVINARI, STR. ENERGETICIANULUI, FARA NUMAR, ROVINARI, GORJ.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE AUTOMACARALE (AUTOMACARA DS 0185T SI AUTOMACARA AMT125T)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE AUTOMACARALE (AUTOMACARA DS 0185T SI AUTOMACARA AMT125T).Valoarea minima estimata 9000 lei reprezinta valoarea in functie de care se vor elabora si evalua ofertele. Valoarea maxima estimata 12150 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari (in temeiul art.6(3) din HG 925/2006). Durata prelungirii contractului in 2013 va fi de 4 luni.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 150 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIE PARTICIPARE 170 LEI; Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Garantia pentru participare se va constitui in lei in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante-original, conform formularului nr.11; b) ordin de plata in contul autoritatii contractante (RO 24 RZBR 0000 0600 1276 2639 RAIFFEISEN Rovinari); c) fila CEC, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta; d) depuneri la casieria autoritatii contractante. e) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in D.A. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta documentele legale care certifica acest lucru, acestia beneficiind de legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
GARANTIE BUNA EXECUTIE - 10%, (5% pt. IMM-uri) din valoarea contractului, fara tva. Garantia de buna executie se va constitui prin urmatoarele forme : -prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (constituie anexa la contract); -prin depunere la casierie;
- prin retineri sucesive din facturi conf. HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: DECLARATIE DE ELIGIBILITATE, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art.181 din OUG 34/2006, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 691 din OUG 34/2006 (Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director - Ec. Grivei Gheorghe; Contabil Sef - Ec. Popescu Veronica; Compartiment Achizitii Publice - Ing. Savu Silvia; Sef Birou Financiar Contabilitate ? Ec. Viga Dana;Compartiment Legislatie ? C.Jr. Cruceru Emanoil), CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA PROCEDURA CU OFERTA INDEPENDENTA, DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA. CERTIFICAT CONSTATATOR de la Oficiul Registrului Comertului emis cu 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Pentru ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.Ofertantii trebuie sa detina autorizatie eliberata de ISCIR pentru efectuarea serviciilor solicitate in documentatie, conform PTR1-2010, Masini de ridicat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: INFORMATII GENERALE - Se va completa formularul IG din documentatia de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI SERVICII efectuate in ultimii 3 ani. RESURSE TEHNICE - se va prezenta o declaratie privind dotarile tehnice (masini, instalatii, dispozitive, sdv-uri specifice)de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. RESURSE UMANE - se va prezenta o declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. CERTIFICAREA SISTEMULUI CALITATII ? ISO 9001STANDARDE DE PROTECTIE A MEDIULUI - se va prezenta documentele de certificare sau documnetele care sa ateste ca certificarea este in derulare a sistemului de management de mediu, conform cerintelor ISO 14001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.07.2012 09:18