Achizitie publica - Servicii de reparatii si intretinere autoturisme de teren MAZDA BT 50
Detaliu pentru invitatia numarul 329366
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329366/12.06.2012
Denumire contract: Servicii de reparatii si intretinere autoturisme de teren MAZDA BT 50
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: EC HUSNICIOARA loc.VALEA COPCII, com SIMIAN, jud.Mehedinti, VALEA COPCII, Romania, cod postal: COD 227453, telefon: +40 252313413, fax: +40 252311094, secretariatul unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: EC HUSNICIOARA loc.VALEA COPCII, com SIMIAN, jud.Mehedinti, VALEA COPCII, Romania, cod postal: COD 227453, telefon: +40 252313413, fax: +40 252311094, sediul unitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatii si intretinere autoturisme de teren MAZDA BT 50
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparatii si intretinere pentru 2(doua)autoutilitare tip MAZDA BT 50 aflate in dotarea E.C.Husnicioara
II.1.6) CPV: 50118400-9 - Servicii de depanare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este de 160 lei.Per.de valab.a gar.de part.: 90de zile de la data lim.pt.dep.ofert.Gar.de part.e irevoc.si se va constit.in lei, astfel: a)Instr.degar.emis in cond.leg.de o soc.bancara ori de o soc.de asig., care se prez.in orig., in cuantumul si pt.per.prev.in doc.de atrib.conf.formularnr.15);b)Virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO09RZBR0000060012480833, deschis la Raiffeisen Bank filiala DR. TR. SEVERIN, a.c.este de acord si cu constit.gar.de part.prindep.la casieria unit. a unui ord.de plata sau a unei file CEC, cu cond.confirm.de catre banca pana la data deschid.ofert., ori numerar.Ofert.care nu sunt insotite de dov.constit.gar.de part.vor fi respinse si returnate conf.art.33, alin.(3), lit.b)din HG 925/2006.Dov.constit.gar.depart.se va atasa pe plic, alaturi de scris.de inaint., originalul fiind inclus in plic sau putand fi prez.de catre repr.imputerniciti ai op.ec.ladesch.sedintei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din val.contractului , fara TVA.Pentru IMM-uri, se aplica Legea 346/2004 privindstimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-urilor ; daca oferta este prezentata de catre o asociatie cu lider desemnat, aceasta asociatie vabeneficia de facilitatile asigurate IMM-urilor numai in cazul in care toti membrii asociatiei sunt IMM-uri .Modul de constituire a garant. debuna executie : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc.de asigurari, care devine anexala contract ? formular nr.19 ; Prin retineri succesivedin sumele datorate pentru facturi partiale( art.90, alin 3 din HG925/2006 actualizata prinHG1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare - formularul 3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -formularul 4-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie-formularul nr.5-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - formularul nr. 6-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proc.de atribuire;POPA MIHAI-director, HILCU OVIDIU-ing. sef mecanic;POPESCU ANGELO-sef dep.ach.publice;CIOIU DOREL-sef birou mecanic;POPOVICI COSTINUTA-sef birou financiar;BRINZAN VICA-jurist;CAPRIORU GABRIEL-responsabil procedura- formularul nr. 7 Pentru persoane juridice/fizice romane: -Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Registrul Comertului (emis cu maximum 30 de zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Acest certificat va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Pentru persoane juridice/fizice straine: -Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1-Informatii privind situatia economico ? financiara.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani tb. sa fie cel putin 16000 lei.Pt. echivalenta leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR/BCE.Cursul leu/euro pt.echivalenta com.de BNR: 4, 2335leu/euro/2011;4, 2099leu/euro/2010;4, 2373 leu/euro/2009.Se va prezenta Fisa de informatii generale(formularul nr. 8).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 - Informatii privind experienta similara - prestarea de servicii similare duse la bun sfarsit, in ultimii 3 ani, raportate la data data lim.de dep.a of., continand val., per.de rest., benef., indif. daca acestia din urma sunt autorit.contract. sau clienti privati.Se vor prezenta fise de informatii privind experienta similara-formularul nr. 9.-Ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de serviciisimilare in valoare de min. 8000 lei(calculati prin raportare la data limita pentru depunerea ofertelor), ,Cerinta nr.2 - Informatii privind personalul - declaratie referitoare laefectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducerein ultimii 3 ani- formularul 10, Cerinta nr. 3 - Informatii privind dotarea tehnica minima solicitata -declaratie pe propria raspundere cu privire la echipamentele tehnice conform formularului 11, de care poate dispune operatoruleconomic - si modul in care poate dispune de aceste echipamente(proprietate, inchiriere, etc ), pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Cerinta nr. 4 - Informatii privind subcontractarea - precizarea partilor dincontract care urmeaza a fi subcontractate.-Subcontractare conform art. 45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa (dupacaz) formularul 12, insotit de lista cuprinzand subcontractantii side acordurile de subcontractare (formular 13), cu precizareapartilor din contract care urmeaza a fi subcontractate si a datelorde recunoastere a subcontractantilor propusi.Ofertantul declarat castigator, va prezenta atunci cand se prezinta la semnarea contractului, contractele de subcontractare, semnate deja, in aceleasi conditii in care el semneaza contractul. Cerinta nr. 1-Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001sau similara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 10:40