Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparatii si intretinere de autoturisme de teren Mazda BT50 - E.C. Alunu.


Detaliu pentru invitatia numarul 329945
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Numar invitatie: 329945/20.06.2012
Denumire contract: Servicii de reparatii si intretinere de autoturisme de teren Mazda BT50 - E.C. Alunu.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: E.M.C. Berbesti - registratura, str. Principala, nr. 1, jud. Valcea, Berbesti, Romania, cod postal: 247030, telefon: +40 250869333, fax: +40 250869323
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: E.M.C. Berbesti - Departament Achizitii Publice - sala de licitatii, str. Principala, nr. 1, jud. Valcea, Berbesti, Romania, cod postal: 247030, telefon: +40 250869333, fax: +40 250869323
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatii si intretinere de autoturisme de teren Mazda BT50 - E.C. Alunu.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul 1 - Servicii de reparatii si intretinereautoturism de teren Mazda BT 50 ? VL-05-XJU - E.C. Alunu; Lotul 2 ? Servicii de reparatii si intretinere autoturism de teren Mazda BT 50? VL-05-XJP - E.C. Alunu.
II.1.6) CPV: 50118400-9 - Servicii de depanare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 390 lei, din care: lotul 1 = 190 lei si lotul 2 = 200 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerii ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original ? Formularul 11. b) Ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO63RNCB0265115488860001 deschis la BCR - Sucursala HOREZU;c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de6% din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: a)De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; b) Depunerea la casierie a unor sume in numerar;c) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform HG 1045/2011.Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie: autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii integralede catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 ? FORMULARUL 12A; Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 ? FORMULARUL 12B; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - FORMULARUL 69^1. Persoane cu functii de decizie din cadrul E.C. Alunu, privind procedura de atribuire: ing. Pandia Nicolae ? Director, ec. Ilinca Dumitru ? Contabil sef, ing. Preda Ilie ? Sef Departament Achizitii Publice, ing. Balasoiu Ion - Ing. Sef Mecanic; ing. Avram Nechit - Ing. Sef Energetic; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - FORMULARUL 12 J; Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? FORMULARUL 12C. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Se va prezenta Fisa de informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Informatii privind experienta similara. Ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie, care sa confirme prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani in valoare de minim 4500 lei - lotul 1si minim 5000 lei - lotul 2. Se va prezenta lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2 ? Resurse umane: - Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 3 ? Resurse tehnice: - lista cu echipamentul tehnic, utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 4 - Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Cerinta nr. 1 ? Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca din SEAP sau se poate solicita de la E.M.C. Berbesti - Departament Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer