Achizitie publica - Servicii de reparatii si intretinere subansamble locomotive ( VERIFICARE SI REVIZIE ANUALA A INSTALATIILOR INDUSI + DSV )
Detaliu pentru invitatia numarul 321605
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321605/09.03.2012
Denumire contract: Servicii de reparatii si intretinere subansamble locomotive (VERIFICARE SI REVIZIE ANUALA A INSTALATIILOR INDUSI + DSV )
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: EXPLOATAREALIVRARI CFU, Str. Ceferistului, nr.12, Loc. Motru, Jud. Gorj, MOTRU, Romania, cod postal: 215200, telefon: +40 0758250687, fax: +40 0253410085, persoana de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: EXPLOATAREALIVRARI CFU, Str. Ceferistului, nr.12, Loc. Motru, Jud. Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatii si intretinere subansamble locomotive (VERIFICARE SI REVIZIE ANUALA A INSTALATIILOR INDUSI + DSV )
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii de reparatii si intretinere subansamble locomotive (VERIFICARE SI REVIZIE ANUALA A INSTALATIILOR INDUSI + DSV ) pentru sectia ROVINARI a EL CFU MOTRU
II.1.6) CPV: 50220000-3 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru transportul feroviar si pentru alte echipamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 508.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 78 lei( 1% din valoarea estimata a contractului fara eventualele suplimentari cu max.35% conform HG 925/2006, Art.6 (3) si se constituie cf.art.86 alin.1 din HG925/2006) .Modul de constituire a garantiei pentru participare: -scrisoare de garantie bancara in original, completata conform formularului nr. 11;
-ordin de plata vizat de banca insotit de un document prin care se specifica destinatia acestuia - garantia de participare se va constitui in contul de garantii al autoritatii contractante RO37 RZBR 0000 0600 1248 0426 deschis la RAIFFEISEN BANK MOTRU ;
- numerar depus la casieria unitatii ;
-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei - cel putin 90 de zile de la data limita de deschidere a ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec.este de 10% din val.contractului, fara TVA, si se constituie prin scris.de gar.bancara, (depunerea la casierie a unor sume in numerar, prin retineri succesive- cf HG 1045/2011 din sumele datorate din facturi partiale sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie eligibilitate cf.art.180, 181 din OUG.34/2006, Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului de prestari servicii- FORMULARUL 12 C, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 conform formular atasat ? incadrarea in situatia prevazuta la art. 69.1 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica ( persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : ing. Nicolae Giuran ? director EL CFU MOTRU, ec.Marian Olaru ? contabil-sef EL CFU MOTRU, dr.ing.Alexandru Glomnicu -sef Departament Tehnic EL CFU MOTRU), Declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care operatorul economic confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate, insotita de o anexa cu documentele cerute prin documentatia de atribuire - FORMULARUL A, CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ( emis cu max. 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor ) in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Autoritatea contractanta, in etapa de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va solicitaofertantului clasat pe primul loc, in scris, prezentarea la sediul autoritatii contractante a certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Cifra de afaceri in ultimii 3 ani ( 2008-2009-2010 sau dupa caz 2009-2010-2011 )
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelorprestari de serviciiin ultimii 3ani, Experienta similara - ofertantul va face dovada prestarii in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract similar a carui valoare sa fie mai mare sau egala cu valoarea serviciilor ce se achizitioneaza ( = 7784 lei )., Recomandari(aferente contr.prezentate la exp. similara)din partea altor beneficiari / clienti: se vor prezenta recomandari(cel putin o recomandare), semnate de directorii de la beneficiarii unde au fost prestate serv.Daca in cursul ultimilor 3 ani s-au prestat serv. la subunitati din cadrul SNLO Tg.-Jiu, se vor prezenta obligatoriu aceste recomandari, semnate de directorii de la exploatarile din cadrul SNLO Tg.-Jiu unde au avut loc prestarile de serv.Recomandarile sevor prezenta in original si vor fi emise in 2012.Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a.Modul de indeplinire a obligatiilor contract.pe parcursul derularii contr. respectiv; b.Daca pe parcursul prestarii serv.care au facut obiectul contr. au fost inregistrate: -neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de servicii, -cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului, -receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate, Resurse tehnice: ofertantii vor prezinta lista cu echipamentul tehnic, utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care se angajaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Resurse umane : se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile (tehnologii)pentru indeplinirea contractului de executie servicii - pentru care se va prezenta o lista cu numele si calificarile profesionale., Autorizatia de furnizor feroviar pentru servicii de reparatii si intretinere subansamble locomotive Se va prezenta certificarea sistemului calitatii si copii dupa documentele emise de organismele acreditate care certifica implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru prestator
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 13:12