Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparatii si intretinere ventilatoare electrice.


Detaliu pentru invitatia numarul 321933
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Numar invitatie: 321933/14.03.2012
Denumire contract: Servicii de reparatii si intretinere ventilatoare electrice.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Mina Motru, strada Calea Severinului nr.19, judetul Gorj., Motru, Romania, cod postal: 215200, telefon: +40 0374178136/+40 0253410022, fax: +40 0253410067, persoana de contact: Bejan Miliana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Mina Motru, strada Calea Severinului nr. 19, Motru, Gorj, sala de licitatii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatii si intretinere ventilatoare electrice.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatie si intretinere ventilatoare electrice (ventilator VE 700, 11 kw/3000 rot/min).
II.1.6) CPV: 50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 875 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de particip.= 150, 00 lei (cf.art. 43^1, art. 278^1, alin.1 din OUG 34/2006, actualizata). Cuantumul gar. de particip.pentru IMM?uri este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr. 346/2004, actualizata. Per.de valabilit.a gar.de particip.trebuie sa fie cel putin egala cu per.de valabilit.a ofertei - 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire: - virament bancar in contul RO 02BRDE 200SV33001982000 BRD sucursala Motru sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular SGB) sau de o societate de asigurari (care trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din gar. de particip.o suma de 630, 00 lei - cf. art. 278, alin. 1 din OG 34/2006, actualizata, - in cazul in care ofertantul a depus o contestatie care a fost respinsa ca nefondata) care se prez.in original, in cuantumul si pentru perioada :90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.- lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante;
- scrisoare de garantie din creante existente la unitati din cadrul S.N.L. Oltenia S.A. Tg-Jiu, pe facturi nedecontate, Formular model.Oferta care nu are dovada constituirii gar.pt.particip.se respinge si va fi returnata ofertantului nedeschisa.Dovada constituirii gar.pt.particip.se va atasa pe plic, alaturi de scrisoarea de inaintare.Autorit. contractanta are dreptul de a vira gar.pt.particip.in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita atunci cand, acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage of.in per.de valabilit.a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publicain per.de valabilit.a ofertei. In cazul respingerii contestatiei de catre CNSC potrivit art.278, alin.1 din OG 34/2006, actualizata, se va retine suma de 630, 00 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA, respectiv 5% pentru IMM-uri cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr. 346/2004, actualizata.Modul de constituire : - De regula printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular model SGBE) sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- prin depunerea la casierie a unor sume in numerar;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin. (3) din HG 925/2006, modificata prin HG 1045 / 27.10.2011 (contul se deschide numai la Trezoreria Statului). Eliberarea garantiei de buna executie: in conformitate cu art. 92 aliniat (2)HG 925/2006, actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratii privind eligibilitatea.Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari sicompletari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , conformFORMULARUL 12 A.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, actualizata.Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari sicompletari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conformFORMULARUL 12 B.Cerinta nr.3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform FORMULAR 12 C.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69 din OUG nr.34/2006, actualizata.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006, actualizata, conformFORMULARUL12 D.Persoanele ce detin functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director Ing.Giurcau Adrian, Sef Dep.Economic Ec.Sibinescu Constantin Ing.Sef Electromecanic Ing.Raducu Ion, Ing.Sef SMPM Ing. Daogaru Dumitru, Cons.jur.Patrascu Iuliana, Sef Birou Atribuire Contracte PSL Ing.Bejan Miliana, Birou Financiar Contabilitate Ec.Cioaba Daniela, Birou Mecanico Energetic Ing.Mogosanu Adela.Cerinta nr.5: Declaratie privind participarea cu oferta independentaDeclaratie privind participarea cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010, conformFORMULARUL 12 E. Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor) din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator. Autoritatea contractanta, in etapa evaluarii ofertelor, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Persoane juridice/fizice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ultimul bilant contabil depus conform legislatiei in vigoare, vizat si inregistrat de organele competente., Informatii generale: Fisa de informatii generale , conformFormular model IG - Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, echivalenta leu/alta moneda luata in calcul de catre ofertant la calcularea nivelului pentru cifra de afaceri va fi cea stabilita pe baza cursurilor medii anuale publicate de Banca Nationala a Romaniei/Banca Central Europeana pentru pentru anii 2008, 2009, 2010. In situatia in care echivalenta luata in calcul este LEU/EURO, nivelurile acesteia sunt: -3.6827 lei/euro pentru anul 2008, -4, 2373 lei/euro pentru anul 2009, -4, 2099 lei/euro pentru anul 2010.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani: - O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani-Formular model, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul va prezenta cel putin un document cu informatii relevante din contract/proces-verbal de receptie(de ex: certificate/documente constatatoare care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractanti, eliberate de catre autoritatile contractante in temeiul HG 925/2006 actualizata, art.97^1), care sa confirme prestarea de servicii similare (in ultimii 3 ani), in valoare de 7800, 00 lei., Cerinta nr.2: Resurse tehnice: - Ofertantii au obligativitatea sa prezinte Declaratia si listele privind echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoare, alte mijloace fixe si dotari de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari-servicii, angajandu-se sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului?formular model. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica existenta dotarii necesare prestarii serviciilor prezentate prin oferta de catre operatorul economic, verificarea finalizandu-se printr-un proces-verbal. Daca operatorul economic ofertant nu este de acord cu punctul de vedere al comisiei Minei Motru, acesta are obligatia de a-si exprima propriul punct de vedere in scris, chiar in cuprinsul procesului-verbal., Cerinta nr.3: Resurse umane: - Se va prezenta Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani?formular model, precum si informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune (strict necesar pentru indeplinirea contractului) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant-se va prezenta o lista cu numele si calificarile profesionale. Cerinta nr.1: Standarde de asigurare a calitatii Certificat ISO 9001/2008 sau alte documente prin care se dovedesc prevederile standardului ISO, in termen de valabilitate, in copie certificata conform cu originalul, semnata si stampilata de ofertant., Cerinta nr.2: Standarde de protectia mediului Se vor prezenta documentele de certificare (sau documente care sa ateste ca certificarea este in derulare) a sistemului de management de mediu, conform cerintelor standardului ISO 14001, sau echivalent, pentru categoria de servicii care urmeaza a fi ofertate ; Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privitoare la faptul ca personalul prestatorului este instruit lunar cu privire la reglementarile referitoare la Protectia Mediului. Operatorii economici ofertanti vor preciza in cadrul ofertei ca s-a tinut cont la fundamentarea acesteia, de prevederile Legii 265/2006 - pentru aprobarea OUG 195/2005 privind Protectia Mediului si Legii nr.27 din 15 ianuarie 2007 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.61/2006 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.78/2000 privind regimul deseurilor.(art.5, alin.2, art.19, alin.1, lit.a, art.21, alin.1) in legatura cu urmarirea si interzicerea accesului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer