Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparatii si mentenanta ale instalatiilor aferente sistemului de climatizare pentru rack-urile IT-RCVD din imobilele Inspectoratului General al Politiei Romane


Detaliu pentru invitatia numarul 345690
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Numar invitatie: 345690/23.04.2013
Denumire contract: Servicii de reparatii si mentenanta ale instalatiilor aferente sistemului de climatizare pentru rack-urile IT-RCVD din imobilele Inspectoratului General al Politiei Romane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANECod fiscal: 4453144, Adresa: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 212082525, Fax: +40 213174965
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050041, telefon: +40 212082525, fax: +40 213174965, persoana de contact: DIRECTIA DE LOGISTICA-Florea Florina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: IGPR-Directia de LOgistica, Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatii si mentenanta ale instalatiilor aferente sistemului de climatizare pentru rack-urile IT-RCVD din imobilele Inspectoratului General al Politiei Romane
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de servicii de reparatii si mentenanta ale instalatiilor aferente sistemului de climatizare pentru rack-urile IT-RCVD din imobilele Inspectoratului General al Politiei Romane, conform men?iunilor din Caietul de sarcini.Valoarea estimata minima este de 14.784, 95 lei si reprezinta valoarea estimata a contractului valabil pana la 31 decembrie.Valoarea estimata maxima este de 22.177, 42 lei si reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor preconizate pentru anul 2014.Optiuni: Aplicarea art. 6 din HGR 925/2006.
II.1.6) CPV: 50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 784.95 - 22, 177.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :290 LEIPerioada de valabilitate a garantiei de participare :260zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006, mai putin fila CEC sau numerar la casieria autoritatii contractante.Pentru garantia de participare constituita in alta valuta, data de referinta a echivalentei va fi cursul stabilit de BNR cu 2 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Cont I.G.P.R. garantii : RO57TREZ7005005XXX000205 deschis la A.T.C.P.M.B, Cod fiscal :4453144
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din pretul, fara T.V.A., al contractului atribuit.Modalitatea de constituire : Conform prevederilor art. 90din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Cerinta 1 : Certificarea/confirmarea tuturor situatiilor prevazute in Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta : Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 1 din Sectiunea III?in original.2.Cerinta 2 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 2 din Sectiunea III?in original.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica : Inspector general al Politiei Romane - chestor sef de politie TOBA PETRE, adjunct Inspector general al Politiei Romane ? chestor principal de politte PARVU DUMITRU, director Directia Financiara ? comisar sef de politie Tuicu Carmen Camelia, Directia Juridica: comisar sef de politie ROSAN CALIN, imputernicit director Directia de Logistica - comisar sef de politie ing. POPA CEZAR, sef Serviciu Achizitii Publice - comisar de politie DRAGNEA MARIUS, sef Serviciu Administrativ ? subcomisar de politie POENARU MIHAI, responsabil procedura - subcomisar de politie FLOREA FLORINA.Obs.: Neincadrarea in prev. art. 691 din O.U.G nr. 34/2006 constituie obligatie pentru ofertan?i, asociati, subcontractan?i si ter?i sustinator.3. Cerinta 3: Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 3 din Sectiunea III?in original.Obs. : Neincadrarea in prev. art. 180 din O.U.G nr. 34/2006 constituie obligatie ?i pentru tert sustinator.4. Cerinta 4 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea III?in original.Tot pentru indeplinirea cerintei se vor depune ?i urmatoarele documente: ? Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul.?Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Obs. :1. Neincadrarea in prev. art. 181 din O.U.G nr. 34/2006 constituie obligatie pentru ofertan?i ?i asociati.2. Neincadrarea in prev. lit. a), c^1 si d) ale art.181 din O.U.G nr. 34/2006, constituie obligatie ?i pentru tert sustinator. Cerinta 1 : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare : Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul. Pentru indeplinirea cerintei se va depune certificatulmentionat din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (principal sau secundar)prestarea serviciilor ce fac obiectul procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.01.2014
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer