Achizitie publica - Servicii de reparatii si mentenanta ale instalatiilor aferente sistemului de climatizare pentru rack-urile IT-RCVD din imobilele Inspectoratului General al Politiei Romane
Detaliu pentru invitatia numarul 345690
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345690/23.04.2013
Denumire contract: Servicii de reparatii si mentenanta ale instalatiilor aferente sistemului de climatizare pentru rack-urile IT-RCVD din imobilele Inspectoratului General al Politiei Romane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANECod fiscal: 4453144, Adresa: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 212082525, Fax: +40 213174965
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050041, telefon: +40 212082525, fax: +40 213174965, persoana de contact: DIRECTIA DE LOGISTICA-Florea Florina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: IGPR-Directia de LOgistica, Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatii si mentenanta ale instalatiilor aferente sistemului de climatizare pentru rack-urile IT-RCVD din imobilele Inspectoratului General al Politiei Romane
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de servicii de reparatii si mentenanta ale instalatiilor aferente sistemului de climatizare pentru rack-urile IT-RCVD din imobilele Inspectoratului General al Politiei Romane, conform men?iunilor din Caietul de sarcini.Valoarea estimata minima este de 14.784, 95 lei si reprezinta valoarea estimata a contractului valabil pana la 31 decembrie.Valoarea estimata maxima este de 22.177, 42 lei si reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor preconizate pentru anul 2014.Optiuni: Aplicarea art. 6 din HGR 925/2006.
II.1.6) CPV: 50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 784.95 - 22, 177.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :290 LEIPerioada de valabilitate a garantiei de participare :260zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006, mai putin fila CEC sau numerar la casieria autoritatii contractante.Pentru garantia de participare constituita in alta valuta, data de referinta a echivalentei va fi cursul stabilit de BNR cu 2 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Cont I.G.P.R. garantii : RO57TREZ7005005XXX000205 deschis la A.T.C.P.M.B, Cod fiscal :4453144
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din pretul, fara T.V.A., al contractului atribuit.Modalitatea de constituire : Conform prevederilor art. 90din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.01.2014
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 09:13