Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparatii si verificari tehnice periodice pentru aparate de sudura in OL, grupuri de sudura, generatoare de curent portabile si cuptoare de uscare


Detaliu pentru invitatia numarul 347579
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Numar invitatie: 347579/29.05.2013
Denumire contract: Servicii de reparatii si verificari tehnice periodice pentru aparate de sudura in OL, grupuri de sudura, generatoare de curent portabile si cuptoare de uscare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialE-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.Cod fiscal: 10976687, Adresa: Str Trandafirilor nr. 21, Targu Mures, Telefon: 0365403675, Fax: 0365403693
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pta Trandafirilor nr. 17, Targu Mures, Romania, cod postal: 540049, telefon: +40 365403681, fax: +40 365403693, persoana de contact: VERONICA BAIER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Pta Trandafirilor nr. 17, Targu Mures, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatii si verificari tehnice periodice pentru aparate de sudura in OL, grupuri de sudura, generatoare de curent portabile si cuptoare de uscare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparatii si verificari tehnice periodice pentru aparate de sudura in OL, grupuri de sudura, generatoare de curent portabile si cuptoare de uscare
II.1.6) CPV: 50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantie de participare este 4.000 lei.Echivalenta pt o gar.de particip depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile calendaristice datei limita de depunere a candidaturilor.Perioada de valabilitate a gar.de participare: 90 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor.Ofertele neinsotite de dovada constituirii garantiei pt.particip., in original, in cuantumul si valabilitatea solicitata, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Cfm L.346/2004, art.16, aln.2, I.M.M. pot depune doar 50% din valoarea garantiei mai sus mentionate.Garantia de particip. se constituie prin virament bancar(ordinul de plata trebuie vizat de catre banca emitenta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei.cfm art. 86/HGR nr.925/2006. Cont RO11BRDE270SV27540412700 pt lei si RO03BRDE270SV27666672700, Cod swift BRDEROBU pt euroA¢a?¬a??deschis la BRD Tg-Mures.Nu se accepta ordine de plata care nu sunt vizate de banca.Incadrarea in art 87 din HGR 925/2006 da dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare. Incadrarea in art 278 indice 1 din OUG 34/2006 duce la retinerea garantiei de particip conform prevederilor legale. Conform art. 86 alin 2 din HGr 925/2006, garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului, exclusiv TVA. Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Garantia de buna executie se constituie conform art 90 din HGR 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Cerinta minima : Declaratie pe proprie raspundere conform Formular atasat2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Cerinta minima : completare formular atasat. Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul atasat4.Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta-In conformitate cu Ordinul 314/oct. 2010 se va prezenta Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta. Se va completa formular atasat.5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69 A¹ din OUG 34/2006.- Completare formular atasatPersoanele de decizie pentru aceasta procedura din cadru E.ON Gaz DISTRIBUTIE SA Tirgu Mures sunt: Virgil Metea - Director GeneralPetre Radu - Director General AdjunctLivioara Sujdea - Director General AdjunctPersoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu prezenta procedura de achizitie sunt: Bogdan Cirstea; Codruta Schwartz; Maria Fisca; Veronica Baier Ovidiu Romanti; Blaga Calin; Doru Pora; Rosca Sorin; Oana Morait; Beatrice Ogrean; Angela Vasile, Alin Urcan -Pt Persoane Juridice Romane: - 1. Certificat constatator(cuprinzand info actuale/reale la data limita depunerii ofertei), In original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lA¢nga Tribunalul teritorial.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita inainte de transmiterea comunicarilor finale, in cazul in care se prezinta actul in copie conforma cu originalul, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata.Pt persoanele fizice autorizate: documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.Pt Persoanele Fizice/Juridice Straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident si certificat de rezidenta fiscala valabil pe perioada anului calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri-Media globala pe ultimii 3 ani. Se vor furniza informatii referitoare la media cifrei de afaceri globala/ ultimii 3 ani. Cursul mediu de referinta la care se face echivalenta euro/leu stabilit de BNR/fiecare an. Valoarea medie a cifrei de afaceri globala pe ultim 3 ani trebuie sa fie de minim 200.000 lei. IMM beneficiaza de o reducere de 50% pt acest criteriu.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Info privind sustinere economica/financiara/ tehnica din partea tertilor (dc e cazul). Se vor respecta prevederile legale conform art. 186 si art 190 din OUG 34/2006, info privind asociatii(daca e cazul): In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pt a depune o candidatura/oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual conditiile de participare(eligibilitatea, inregistrarea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69 ¹ din OUG 34/2006 ). Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castig va legaliza asocierea, Experienta similara: Se solicita o lista a serviciilor similare prestare in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pt cele mai importante prestari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Operatorii vor face dovada ca au prestat in ultimii 3 ani servicii similare in valoare de min 80.000 lei prin cel putin un contract si sau alte documente doveditoare., Se solicita o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii., Se solicita o declaratie privind capacitatea profesionala respectiv, informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre operatorul economic, in special pentru asigurarea controlului calitatii., Se solicita o declaratie in care se vor nominaliza toate dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, mijloacele fixe pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Mai exact, se va prezenta o lista a echipamentelor tehnice si utilajelor, mentionandu-se daca sunt in dotare proprie sau inchiriate. Pentru utilajele si echipamentele inchiriate se va prezenta copii dupa contractele/conventiile de inchiriere. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj, echipamente tehnice, mijloacele de transport, mijloacele fixe etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/ precontract de inchiriere, se permite si prezentarea unui angajament.Pentru realizarea service-ului si a verificarilor tehnice operatorul economic trebuie sa dispunade urmatoarele dotari minime: -Aparatura de testare si diagnoza-Instrumente de lucru (scule) specializate, Se solicitainformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de serviciiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 10:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer