Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REPARATII SISTEME PENTRU ALARMARE SI PROTECTIE SI ALARMARE LA INCENDII


Detaliu pentru invitatia numarul 280782
Autoritate contractanta
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Cod de identificare fiscala: RO16306589
Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu
Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117
Fax: 0253-222015, 216064
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SERVICII DE REPARATII SISTEME PENTRU ALARMARE SI PROTECTIE SI ALARMARE LA INCENDII
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: SERVICII DE REPARATII SISTEME PENTRU ALARMARE SI PROTECTIE SI ALARMARE LA INCENDII
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 28.02.2011 16:29
Data limita de depunere a ofertelor: 10.03.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: A.C. Alunu, Departament Achizitii Publice, str. Principala, nr. 1, loc. Alunu, jud. Valcea
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.03.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: A.C. Alunu, Departament Achizitii Publice, str. Principala, nr. 1, loc. Alunu, jud. Valcea
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Valoare estimata: 12, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare este de 240 lei RONPrezentarea a cel putin unui contract incheiat in ultimii 3 ani în valoare de minim 6000 lei, Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - minim 10000 lei, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de înregistrare, emis de Oficiul Registrului Comertului, Prezentarea generala - formular, Experienta similara, Recomandare, Resurse umane - formular, Resurse tehnice - formular, Declaratie privind elegibilitatea - art. 180 din OUG 34/2006, Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificare ISO 9001 sau similar, Autorizatie privind protectia muncii, Ultimul bilant contabil valabil sau similar.
Documentatia este publicata in SEAP, atasata la invitatia de participare sau se poate solicita pâna la data de 09.03.2011, ora 15, 00, de la E.C. Alunu, Departament Achizitii Publice
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer