Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparatii subansamble autovehicule rutiere, Servicii de reparatii echipamente hidraulice si alte subansamble pentru utilaje de constructii,Servicii de reparatii pompe , compresoare motoare hidraulice si pneumatice


Detaliu pentru invitatia numarul 354761
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 354761/16.10.2013
Denumire contract: Servicii de reparatii subansamble autovehicule rutiere, Servicii de reparatii echipamente hidraulice si alte subansamble pentru utilaje de constructii, Servicii de reparatii pompe , compresoare motoare hidraulice si pneumatice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 2698031407, fax: +40 269844832, persoana de contact: Ovidiu Popovici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNTGN TRANSGAZ SA MEDIASP-ta CI MOTAS 1Serviciul Licitatii Contractari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatii subansamble autovehicule rutiere, Servicii de reparatii echipamente hidraulice si alte subansamble pentru utilaje de constructii, Servicii de reparatii pompe , compresoare motoare hidraulice si pneumatice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1 - Servicii de reparatii subansamble autovehicule rutiere, Lot 2 - Servicii de reparatii echipamente hidraulice si alte subansamble pentru utilaje de constructii, Lot 3 - Servicii de reparatii pompe , compresoare motoare hidraulice si pneumatice
II.1.6) CPV: 50116000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a pieselor speciale pentru vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 204, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum: GP Lot 1 =1400 lei, GP Lot 2 =2020 lei, GP Lot 3 =660 leiPentru o evaluare unitara a modului de indeplibire a acestei cerinte pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR-mod de constituire: OP (virament bancar) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara Formular 11 (original) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-valabilitate: 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de : Lot 1 = 700 leiLot 2 = 1010 leiLot 3 = 330 leiGarantia de participare constituita in una din formele mentionate anterior , se va prezenta cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
-cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- de regula prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata; daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederile HG1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie de eligibilitatea - neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta, Formular 12A, -Declaratie privind situatia personala - neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta, Formular 12B-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , Formular 12D-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (declaratie pe proprie raspundere cu privire la neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata(persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA Medias sunt VADUVA ION PETRU Director General, Ioan Rusu - Director General Adjunct, Ilie La?a - Director General Adjunct, Ioan ?tefanescu Director Departament, Ion Tataru - Director Departament, Comsa Adrian Director Direc?ie, Adela Pinzar -Director Direc?ie, Ovidiu Hadamba? - Economist, Filipas Laura Sef Birou, Ion Andi Marian ? Inginer, Tatomir Mihaela ? Inginer, Szabo Alexandra ? Consilier Juridic, Hentea Mihaela Luminita ? Economist, Simescu Viorica ? Tehnician, Olga Idu Director Direc?ie, Ioan Pietrariu - ?ef Serviciu, Baciu Elena Marioara - Consilier juridic, Goage Mihai- Consilier juridic, Suciu Nicolae - Consilier juridic, Cojocariu Nicu -Inginer sef , Mihail Puflea Sef Serviciu, Nicoara Gelu Sef birou , Ovidiu Popoviciu -Serviciul Licitatii-Contractari.-Formular 12 E. Aceasta declaratie se va completa si de catre tertii sustinatori ai capacitatii economico financiara si respectiv a capacitatii tehnico si/sau profesionala , daca este cazul.), Formular 12E Persoane juridice/ fizice romane (Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente);
-documente in original sau copie lizibila-documentele in original/copie legalizata se prezinta numai de ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.- Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional); Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimi 3 ani, se va prezentacifra de afaceri de minim : Lot 1 - 140.000 leiLot 2 - 202.000 leiLot 3 - 66.000 lei(Cifra de afaceri a posibililor ofertanti, a fost solicitata cel putin dublu cu valoarea estimata a contractului, pentru ase preveni un eventual risc de neindeplinire a contractului ca urmare acapacitatii reduse din punct de vedere economico-financiar a eventualilorprestatori)., Ultimul bilant contabil vizat de organele in drept, sau orice alte documente/ certificari din care rezulta indeplinirea cerinteiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatidi care sa rezulte ca a prestat servicii prin cel putin sau la nivelul a cel putin 1 contract maxim 2 contracte a carui /caror valoare, valoare cumulata a fost de minim : Servicii de reparatii pompe , compresoare motoare hidraulice si pneumatice este de 33.000 leiServicii de reparatii subansamble autovehicule rutiere este de 70.000 leiServicii de reparatii echipamente hidraulice si alte subansamble pentru utilaje de constructiieste de 101.000 leiinsotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Informatii privind subcontractantii Certificatul de implementare al sistemului de management al calitatii conformISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul de activitate similar cu obiectul achizitiei., Certificat privind Sistemul de Management de Mediu ISO 14001:2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2013 08:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2013 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer