Achizitie publica - Servicii de reparatii subansamble motoare auto si vehicule rutiere si servicii echipamente hidraulice si alte subansamble pentru utilaje constructii
Detaliu pentru invitatia numarul 326452
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326452/11.05.2012
Denumire contract: Servicii de reparatii subansamble motoare auto si vehicule rutiere si servicii echipamente hidraulice si alte subansamble pentru utilaje constructii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: 0269803200, Fax: 0269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803199, fax: +40 269844832, persoana de contact: Ovidiu Popovici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS - Serviciul Licitatii Contractari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparatii subansamble motoare auto si vehicule rutiere si servicii echipamente hidraulice si alte subansamble pentru utilaje constructii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparatii la subansamblele motoarelor ce echipeaza autocamioanele de teren si servicii la motoarele si subansamblele ce intra in componenta utilajelor de constructie aflate in dotarea SNTGN TRANSGAZ MEDIAS.
II.1.6) CPV: 50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP lot IServicii de reparatii subansamble motoare auto si vehicule rutiere= 4000 lei, GP lotul II- Serviciiechipamente hidraulice si alte subansamble pentru utilaje constructii= 2600 lei Scrisoare de garantie bancara, sau emisa de o societate de asigurari, OP.Valabilitatea garantiei 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Suma retinuta pentru Lot 1 2000 lei si pentru Lot II este de 1300, in conformitate cu art . 278^1 din OUG34/2006, cu modificarile ulterioare in masura in care Consiliul respinge contestatia nefondata.
Garantie de buna executie
GBE = 5 % din valoarea de atribuire a contractului, exclusiv TVA. Scrisoare de garantie de buna executie, OP sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011;orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta)Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie pe proprie raspundere conform art. 69ยน din OUG nr 34/2006.Persoana cu functie de decizie ? Director General Florin Cosma Director General Adj. Pintican Liviu, Director Departament Barbu Viorel, Director Departament Economic Radu Moldovan, Director Directia Juridica Idu Olga. Prezentarea declaratiei este obligatorie pentru toti participanti la procedura (ofertanti/subcontractanti/terti sustinatori).Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificatul constatator, copie lizibila semnata conform cu originalul emis de catre Oficiul Registrului Comertului. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta conformitatea Certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale Declararea cifrei medii anuala de afaceri globale pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind echipamentele tehnice puse la dispozitie2. Declaratie despre personalul firmei3.Lista principalelor servicii similare cu obiectul contractului, prestate in ultimii 3 ani.4.Informatii privind echipamanetele tehnice. certificate conform ISO 9001:2008 si certificate conform ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 16:34