Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REPARATII TAMBUR TROLIU ? demontare, reparare, montare tambur troliu ridicare coborare elinda si inlocuire cabluri excavator ERC 1400/01, Sector Panga-E.C. Berbesti


Detaliu pentru invitatia numarul 330117
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Numar invitatie: 330117/20.06.2012
Denumire contract: SERVICII DE REPARATII TAMBUR TROLIU ? demontare, reparare, montare tambur troliu ridicare coborare elinda si inlocuire cabluri excavator ERC 1400/01, Sector Panga-E.C. Berbesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, NR.1, ORAS BERBESTI, JUD.VALCEA, BERBESTI, Romania, cod postal: 247030, telefon: +40 374173097/+40 746551754, fax: +40 250869338/+40 250869323/+40 374173070, persoana de contact: DEPARTAMENT ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Berbesti, Exploatarea Miniera de Cariere Berbesti, Departament Achizitii Publice - Sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARATII TAMBUR TROLIU ? demontare, reparare, montare tambur troliu ridicare coborare elinda si inlocuire cabluri excavator ERC 1400/01, Sector Panga-E.C. Berbesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciul presupune demontarea, repararea, montarea tambur troliu ridicare coborare elinda si inlocuirea cablurilor la excavatorERC 1400/01, Sector Panga din cadrul E.C. Berbesti
II.1.6) CPV: 50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 332 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2300 lei, iar perioada de valabilitate a acesteia este de 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertei. Valoarea care se retine in cazul in care ofertantul depune o contestatie care va fi respinsa de catre CNSC, in temeiul art. 2781, alin. (1) din OUG 34/2006, este de 1183, 32 lei.Garantia de participare e irevocabila si se va constitui in lei, astfel : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atribuire ( care va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 1183, 32 lei, conform prevederilor art. 2781 , alin. (1) din OUG 34/2006, in cazul in care ofertantul a depus o contestatie care a fost respinsa de catre CNSC ?formular nr. 11 ; b) Virament bancar in contul autoritatii contractante, RO31RZBR0000060012479370 deschis la Raiffeisen Bank. c) depuneri la casieria unit.a unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirm. de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, ori numerar. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar. de participare vor fi respinse si returnateconf.art.33, alin.3 lit.b din H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 6% din valoarea contractului , fara TVA.Pentru IMM-uri, se aplica Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intrprinderilor mici si mijlocii ; daca oferta este prezentata de catre o asociatie cu lider desemnat, aceasta asociatie va beneficia de facilitatile asigurate IMM-urilor numai in cazul in care toti membrii asociatiei sunt IMM-uri .Modul de constituire a garant. de buna executie : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc.de asigurari, care devine anexa la contract ? formular nr.19 ; Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90, alin 3 din HG925/2006 cu modific. si completarile prin HG1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea , neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006 - Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art..180 din OUG 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.12A; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 - Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, aprobatacu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?formular model 12B; 3.Declaratie conform ordinului nr.314 din 12.10.2010 emis de ANRMAP - Operatorul economic ofertant va completa certificatul de participare la procedura de atribuire cu oferta independenta , conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ?formular model 2B; 4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006 , actualizata cu modificarile si completarile ulterioare- Formular modelPersoanele din cadrul autoritatii contractante, cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire inclusiv persoanele care aproba bugetul: Presedintele consiliului de administratie SNLO -Gavril Baican, Membrii consiliului de adminstratie: Daniel Burlan-Director General SNLO, Popescu Emanoil, Ghica Mariana - Carmen, Barascu Dumitru; Daniel Olaru ? dir. economic SNLO, Grigore Dadalau sef dep. achizitii publice SNLO; dincadrul E.C. Berbesti: CumpanasoiuMilorad-director, Murgu Grigore-contabil sef, Ursarescu Ovidiu - sef dep.achizitii, Ghinea Adrian? ing. Sef mecanic, Ciurezu Gavril? sef birou mecanic, Mucalau Valerian, Preda Marieta ? birou mecanic, Ogrezeanu Eugen ? responsabil procedura, Moldoveanu Felix ? consilier juridic; 5.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura - Toate informatiile prezentate in oferta, vor fi confirmate de conducatorul (directorul, administratorul) operatorului economic ofertant, prin semnarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura de achizitie-formular model nr.12C. 1.Informatii privind persoane juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate(emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) care poate fi depus in oricare dintre formele : original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata sistampilata. Obiectulcontractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .In etapa evaluarii ofertelor, pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original/copie legalizata, daca acesta a prezentat respectivul document in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1-Informatii privind situatia economico ? financiara. Informatii generale; Cifra medie de afaceri globala din cel multultimii 3 ani( fara a fi luat in considerare anul in curs) trebuie sa fie minim 235000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Informatii privind experienta similara.a)Se va prezenta o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii trei ani, raportate la data data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clientiprivati.b) Se vaprezenta cel putin un document/contract sau copii de pe parti relevante din contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, in valoare de min. 110000 lei. Pentru echivalenta leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR/BCE., Cerinta nr.2 -Recomandari pentru prestarea de servicii similare cu cele ofertate, semnate de directorii beneficiarilor acestor servicii. Recomandarea va preciza cel putin urmatoarele aspecte : modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului ; neconformitati aparute pe parcursul derularii contractului sau in perioada de garantie tehnica care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari ; cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului ; receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., Cerinta nr.3-Resurse umane - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr.4 - Resurse tehnice-Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Cerinta nr.5 -Informatii privind subcontractantii (daca e cazul). Cerinta nr.1-Informatii privind standardede asigurare a calitatii- certificare a sistemului de management al calitatii ISO 90001 sau echivalentpentru categoria de servicii ofertate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau se poate solicita de la E.M.C. Berbesti -Departament Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer