Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de repare si de intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe pe anul 2014


Detaliu pentru invitatia numarul 356703
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL HARGHITA
Numar invitatie: 356703/23.12.2013
Denumire contract: Servicii de repare si de intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe pe anul 2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL HARGHITACod fiscal: 4245763, Adresa: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266207720, Fax: +40 266207725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266207720, fax: +40 266207725, persoana de contact: Compartiment de achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc camera 333/A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de repare si de intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe pe anul 2014
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vederea asigurarii si mentinerii starii tehnice corespunzatoare a autovehiculelor aflate in dotarea: - Judetului Harghita prin Consiliul Judetean Harghita(CJHR)- Centrului Militar Judetean Harghita aflat in Acord de asociere in baza Acordului nr.21030/31.10.2013 cu Judetul Harghita prin Consiliului Judetean Harghita (CMJ)-Inspectoratului pentru Situatii de urgenta "'Oltul" al judetului Harghita aflat in acord de asociere in baza Acordului nr.20997/30.10.2013 cu Judetul Harghita prin Consiliului Judetean Harghita(ISU)se doreste achizitia serviciilor de reparatii si intretinere.Procedura va fi derulata de catre Consiliul Judetean Harghita. Consiliul Judetean Harghita si Partenerii Asociati, se obliga sa incheie separat, ulterior finalizarii procedurii de achizitie publica, contracte cu ofertantul castigator. Optiuni: Aplicarea prev. art. 6 din H.G. nr. 925/2006, prelungirea contractelor cu 4 luni, pana la 30.04.2015 .Se solicita servicii de intretinere , verificare, testare si reparare a urmatoarelor game de autovehicule aflate in proprietatea achizitorului si a partenerilor asociati.Valoarea totala estimata minima a achizitiei :150400.00 lei fara TVAValoarea totala estimata maximaa achizitiei: 200533.33 lei fara TVA.Optiuni: Prev. art. 6 din HG nr. 925/2006 .
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 400 - 200, 533.33 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de lot 1-808 lei, Lot 2-200 lei, Lot 3-90 lei, Lot 4-590 lei, Lot 5-540 lei, Lot 6-400 lei, Lot 7-100 lei, Lot 8-60 lei, Lot 9-220 lei .Valoarea totala a garantiei de participare este 3008 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: Conformart.86 alin.(1) din HG nr.925/2006.Autoritatea contractanta permite si posibilitatea depunerii la casierie a sumei in numerar .Scrisoarea de garantie bancara emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Echivalenta leu/ valuta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: se solicita prezentarea Formularului nr. 1 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Cerinta 2: neincadrarea in prevederile art. 180, ofertantii vor completa Formularul nr. 2 ? ?Declaratie privind eligibilitatea?;Cerinta 3: Ofertantii vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 ? Formularul nr. 3;Documente de confirmare: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic din care sa reiasa ca ofertantulnu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declara?ie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreazadatorii scadente la bugetul consolidat precum si la cel local la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorSe solicita completarea Formularului nr.4 - Declaratie privind neincadrarea in situatii prevazute in art. 69^1 din OUG 34/2006.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ?Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Conf. art. 2 din Ordin 170/2012 privind interpretarea art.69^1 din OUG 34/2006, ordin publicat in MO 328/ 15.05.2012, persoanele cu func?ie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care aproba/ semneaza/ documentele/ contractele/ bugetul - aferente prezentei proceduri, sunt: 1. Borboly Csaba - presedinte2. Birtalan Jozsef ? vicepresedinte3. Petres Sandor ? vicepresedinte4. Szabo; Barna-administrator public5. Egyed Arpad ? secretar judet6. Ambrus Sandor7. Barti Tihamer8. Becze Istvan9. Bege Karoly10. Bende Sandor11. Benyovszki Lajos12. Bíro; Barna Botond13. Burus-Siklo;di Botond14. Csillag Peter15. Csutak Maria Magdolna16. Danguly Ervin17. Ferencz Salamon Alpar Laszlo;18. Incze Csongor19. Magyari Vencel20. Marcu Raducu Ioan21. Orosz-Pal Levente22. Palffy Domokos23. Pop Adrian24. Proca Ion25. Racz Arpad26. Rafain Zoltan27. Salamon Zoltan28. Sandor Barna29. Sebestyen Csaba Istvan30. Sorban Attila31. Szentes Antal32. Thamo; Csaba Zsolt Bela33. To;aso; Laszlo;DIRECTIA ACHIZITII PUBLICE SI TRANSPORT IN COMUN: Balint Andras ? director executivCsato Erzsebet? consilierGergely Olga? consilierGergely Andrea? consilierGergely Maria? consilierLakatos Zsolt? consilierBarabas Arpad? consilierMihaly Emeric - consilierDIRECTIAGENERALAADMINISTRATIE PUBLICA LOCALARomfeld Maria Magdolna ? director generalDosa Szilard ? director general adjunctZolya Zoltan ? sef serviciuCsaszar Istvan ? consilier juridicVagusi Alpar? consilier juridicViragh Ferencz ? consilier juridicTulbure Irina? consilier juridicSalamon Boroka? consilier juridicDIRECTIA GENERALA PATRIMONIUBirta Antal ? director generalAmbrus Imre ? sef serviciuBaricz Gergely ? referentMathe Arpad- consilierBara Lenuaa- consilierKovacs Zoltan- consilierBardocz Maria- consilierPetroni Zsolt- consilierDIRECTIA GENERALAECONOMICABiro; Emese - director generalIn conformitate cu art. 13 din LEGEA Nr. 279 din 7 decembrie 2011 pentru modificarea si completarea Ordonan?ei de urgenta a Guvernuluinr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: ?Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire." Conform art.183 din OUG nr.34/2006 ?Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.?Se solicita prezentareaurmatoarelor documente: Persoane juridice/fizice romane: - Certificat constatator valabil la data deschiderii ofertelor (in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul stampilat si semnat de persoana autorizata)- Autorizatie de functionare sau altele echivalentePersoane juridice/fizice straine: - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru a-si demonstra situatia economico-financiara, precum si de a evita riscul de neindeplinire a contractului din cauza lipsei capacitatii financiare, ofertantul va completa formularul Informatii generale ? Formularul nr.5 care cuprinde cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind experienta similara Se solicita: completarea Formularului nr. 6 ? ?Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani?. Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a dus la bun sfarsit servicii similare la nivelul a cel putin un contract . Documente de confirmare: - lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani va fi insotita de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Cerinta nr. 2 - Informatii privind capacitatea tehnica Se solicita completarea Formularului 6A ? ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice?. Se va completa Lista cuprinzand cantitatile de utilajele pentru fiecare lot ofertatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.01.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.12.2013 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer