Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de Reprografie, Elaborare Liste Adrese si Servicii de Expediere


Detaliu pentru invitatia numarul 329117
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA AQUASERV S.A
Numar invitatie: 329117/11.06.2012
Denumire contract: Servicii de Reprografie, Elaborare Liste Adrese si Servicii de Expediere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA AQUASERV S.ACod fiscal: 10755074, Adresa: str.Ko;s Karoly, nr.1, Targu Mures, Telefon: 0265-208846, Fax: 0265-208881
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Ko;s Karoly, nr.1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540297, telefon: +40 265208846, fax: +40 265208881, persoana de contact: Ferenc Fekete
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Ko;s Karoly, nr.1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540297
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de Reprografie, Elaborare Liste Adrese si Servicii de Expediere
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de Reprografie, Elaborare Liste Adrese si Servicii de Expediere
II.1.6) CPV: 79570000-0 - Servicii de elaborare a listelor de adrese si servicii de expediere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 539, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 10.000, 00leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la depunerea oferteiModul de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara, in original (Formularul nr. 2- Scrisoare de garantie bancara );
- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;
- Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO92INGB0011000029158911, deschis la ING BANK N.V. Amsterdam - AgentiaTg. MuresGarantia de participareIn oricare forma va fi emisa garantia de participare va fi irevocabila si va specifica daca este conditionata sau neconditionata, la prima cerere a autoritatii contractante.Garantia de participare va fi prezentata doar in original.In cazul unei asocieri, Garantia de participare va fi constituita deLiderul Asocierii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garant de buna exec: se consit in cuantum de 5 % din valoarea contrModul de constit a garant de buna exec: - Gar de buna exec in cuantum de 5 % din valoarea contr, prin- Scrisoare de garantie bancara, in original;
- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc de asig, -In cazul in care partile convin garant de buna exec se poate constitui prin Retineri Succesive din sumele dat pt fact partiale, contr avand oblig de a deschide la unit Trez Statului din cadrul org fiscal competent in admin ac un cont de disp distinct la disp aut contr. In acestcaz contr are oblig de a deschide un cont la disp S.C. COMPANIA AQUASERV S.A., la unit Trez Statului din cadrul org fiscal competent in adm acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitiaaut contr, iar suma initiala care se depune de contr in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.In cazul unei asocieri, Garant de buna exec va fi constit de Liderul Asocierii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Precizari: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate decatrefiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1. Formularul nr. 4 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura, 2. Formularul nr. 5- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, 3. Formularul nr. 6 -Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006, Nume Prenume FunctiaRacz Ernest Lucian Presedintele Consiliului de AdministratiePajint Emilia Marcela Membru al Consiliului de AdministratieNagy Istvan Membru al Consiliului de AdministratiePuscas Andrei Constantin Membru al Consiliului de AdministratieMoldovan Nicolae Sorin Membru al Consiliului de AdministratieHorobet Sergiu Director GeneralLazar Sorin Director EconomicPora Zamfira Manager Servicii Interne si Coordonare SucursaleSabau Manuela Manager Dezvoltare si RelatiiTakacs Elek Manager FinanteCiupe Aurel Manager Apa PotabilaBauer Csaba Manager Apa UzataTurcu Gheorghe Manager MentenantaOancea Adrian Presedintele Comisiei de EvaluareManisor ElenaMembru al Comisiei de EvaluareTacsa Horatiu Membru al Comisiei de Evaluare4. Formularul nr. 7 - Declaratie privind eligibilitatea5. Formularul nr. 8 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006., Nota 1 : Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota 2 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de laautoritatile competente care pot furniza informatiile in acestsens.Nota 3 : Formularul nr. 6 -Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006, va fi completata de fiecare operator economic in parte, indiferent de calitate de participant la procedura(ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator) Precizari: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate decatrefiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: Certificat Constatator eliberat de Ministerul Justitiei - OficiulRegistrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate /administratori.Autorizatie ANCOM ? pentru servicii postaleincluse in sfera serviciului universal si servicii postale neincluse in sfera serviciului universalNota 1 : Neindeplinirea cerintei solicitate in legatura cu documentele de mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota 2 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de laautoritatile competente care pot furniza informatiile in acestsens.Nota 3: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, de la ofertantul clasat pe primul loc, prezentarea in original sau copie legalizata a documentelor mentionatein aceasta sectiune.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiiloe exigibile de plata a impozitelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, 2. Declaratie privind informatiigenerale si situatia economico-financiara, in ultimii 3 ani, 3 Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara a operatorului economicPentru demonstrarea capacitatii profesionale, se solicita indeplinirea in mod cumulativ a cerintelorde la punctele a) si b).a) Experienta intr-un contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare, respectiv reprografie, care sa asigure tiparirea a cel putin 35.000 de articole/luna.b)Experienta intr-un contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare, respectiv elaborare a listelor de adrese si expediere facturi (serviciipostale de curierat), care sa asigure distribuirea a cel putin 35.000 de trimiteri postale/luna, 2. Declaratie privind asigurarea personalului minim, 3. Declaratie privind utilaje instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, 4 Informatii privind ofertantii si subcontractantiiSe solicita prezentarea informatiilor privind proportia in care contractul de serviciiurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.Ofertantul va prezenta date privind eventualii asociati si/sau subcontractanti . Pentru asociati se vor prezenta aceleasi documente ca si pentru liderul asociatiei . Pentru subcontractanti se vor prezenta informatii generale si recomandari. Standarde de asigurare a calitatii in conformitate cu SR ENISO 9001 sau echivalent, Standarde de asigurare a securitatii informationale in conformitate cu SR ENISO 27001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuirepoate fi descarcata direct si nerestrictionat de catre operatorii economici interesati, din sectiunea "Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer