Achizitie publica - servicii de reproiectare si proiectare suplimentara "Imprejmuire interioara si foisoare" 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 333503
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333503/10.08.2012
Denumire contract: servicii de reproiectare si proiectare suplimentara "Imprejmuire interioara si foisoare" 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta IasiCod fiscal: 4701509, Adresa: Str. Dr.Vicol, Nr.10, Iasi, Telefon: +40 0332 / 425865, Fax: +40 0232 / 216700 / 272050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dr.Vicol, Nr.10, Iasi, Romania, cod postal: 700469, telefon: +40 0332 / 425865, fax: +40 0232 / 216700 / 272050, persoana de contact: Luminita Cociorva
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dr.Vicol, Nr.10, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de reproiectare si proiectare suplimentara "Imprejmuire interioara si foisoare" 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de reproiectare si proiectare suplimentara "Imprejmuire interioara si foisoare" 2012
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
300 lei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei in numerar.Contul de depunere RO77TREZ4065005XXX000419. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici care fac parte din categoria IMM-urilor pot achita 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, insotita de declaratia privind calitatea de IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
7 % din valoarea fara tva a contractului incheiat. conform art.90 din HG 925/2006 garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin depunerea la casierie a sumei in numerar
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, certificat de atestare fiscala din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de autoritatea fiscala competenta, certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de autoritatea fiscala competenta, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. O 314/2010, Declaratie privind neincadrarea in prev. Art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante : director Marius Vulpe, director adjunct ec.-adm. Dima Pompiliu Marian, sef serv. log. Cociorva Luminita, viza CFP Ciobanu Anca, jurist Gabura Constantin, ing. constructor Anton C-tin Catalin, responsabil achizitii Munteanu Petru certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul C.A.E.N. din certificatul constatator emis de ONRC.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, numai pentru Persoane juridice/fizice straine.Ofertantul castigator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, vor prezenta obligatoriu pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -ultimul bilant financiar contabil vizat si inregistrat la organele competente-fisa de informatii generale despre societate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.lista principalelor contracte de servicii de proiectare in ultimii 3 ani. certificat ISO 9001, ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.penitenciaruliasi.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 11:21