Achizitie publica - "Servicii de restaurant si de servire a mancarii"pentru proiectul ?Retea transnationala educationala privind orientarea, consilierea si practica pentru cariera, corelate cu piata muncii, in societatea cunoasterii ? PRACTICOR- POSDRU/90/2.1/S/48816
Detaliu pentru invitatia numarul 326705
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326705/15.05.2012
Denumire contract: "Servicii de restaurant si de servire a mancarii"pentru proiectul ?Retea transnationala educationala privind orientarea, consilierea si practica pentru cariera, corelate cu piata muncii, in societatea cunoasterii ? PRACTICOR- POSDRU/90/2.1/S/48816
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DIN PITESTICod fiscal: 4122183, Adresa: Str. Targu din Vale, Nr. 1, Localitatea Pitesti, Judetul Arges, Pitesti, Telefon: +40 348453113, Fax: +40 348453123
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Targu din Vale, Nr. 1, Localitatea Pitesti, Judetul Arges, Pitesti, Romania, cod postal: 110040, telefon: +40 348453113, fax: +40 348453123, persoana de contact: MIHAELA - MIRELA SANDU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Targu din Vale, Nr. 1, Localitatea Pitesti, Judetul Arges, Pitesti, Romania, cod postal: 110040, Sala Senatului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Servicii de restaurant si de servire a mancarii"pentru proiectul ?Retea transnationala educationala privind orientarea, consilierea si practica pentru cariera, corelate cu piata muncii, in societatea cunoasterii ? PRACTICOR- POSDRU/90/2.1/S/48816
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Vor fi asigurate servicii de masa pentru studentiicare efectueaza practica de specialitate si cadrele didactice supervizoare, dupa cum urmeaza: - 40 de studenti si 4 cadre didactice supervizoare la Fraunhofer IPA-Stuttgart;
- 22 de studenti la Timisoara si un cadru didactic supervizor la Timisoara;
- 10 studenti si un cadru didactic supervizor la Arad;
- 80 de studenti si 3 cadre didactice supervizoare la Bucuresti
II.1.6) CPV: 55300000-3 - Servicii de restaurant si de servire a mancarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 195, 032.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantumul garantiei de participare ?1.950lei- perioada de valabilitate a garantiei de participareeste 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor;
- garantia de participare se poate constitui prin- virament bancar (cont bancar: RO 08TREZ0465005XXX003514, deschis la Trezoreria Pitesti, Cod Fiscal 4122183) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari- recomandabil din Romania-, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus, cu respectarea prevederilor art.86 din HG nr.925/2006;
-in cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 dinLegea 346/14.07.2004 cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.-ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii, de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie - 3% din valoarea contractului fara TVA;
- modul de constituire a garantiei de buna executie: conform H.G.nr.925/2006 - art.90, alin.(1)si H.G.nr.1.045/2011, respectiv: -1, 5% din pretul contractului se depune intr-un cont (la dispozitia autoritatii contractante) deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia in cel mult 4 zile lucratoare de la data incheierii contractului;
-1, 5 % se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi ;
- eliberarea garantiei de buna executie se va face in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a serviciilor care fac obiectul contractului, daca nu au fost ridicate pana la acea data pretentii asupra ei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G.nr.34/2006Cerinta obligatorie: completare Formular 12Asi/sau Cazier judiciarIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G.nr.34/2006atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr.34/2006Cerinta obligatorie: completare Formular 12BInformatii privind calitatea de participant la proceduraOfertantii vor completa Formularul 12C si Formular 2-Certificat de participare cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG 34/2006Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contratante: Rector-Prof.univ.dr.Ionel Didea, Responsabil partener P1-Prof.dr.ing.Gh.Serban, Director Ec.-Claudia Burtescu, Sef Serv.Achizitii Publice-Costel Trandafirescu, Consilier juridic-Luminita Ilina, Informatician Ec.-Mihaela Sandu, Prof.univ.dr.Silviu Ionita, Sl.Alin MazareOfertantii vor completa Formularul 3Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale-Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?-din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Persoane fizice/juridice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate prin prezenta proceduraDocumentul trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de transmitere a ofertelor si va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane fizice/juridice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident-Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Situatiile financiare la data de 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta in furnizarea serviciilor de restaurant si servire a mancariiLicenta deturismBrevet de turism
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP - cuantumul garantiei de participare ?1.950lei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 11:45