Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reuniuni si conferinte organizate in Constanta la hotel Proiect MIS-ETC CODE 222


Detaliu pentru invitatia numarul 336152
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Inginerie Electrica ICPE-CA Bucuresti
Numar invitatie: 336152/25.09.2012
Denumire contract: Servicii de reuniuni si conferinte organizate in Constanta la hotel Proiect MIS-ETC CODE 222
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Inginerie Electrica ICPE-CA BucurestiCod fiscal: RO13827850, Adresa: Splaiul Unirii, nr.313, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213468297 int.122, Fax: 0213468299
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Unirii, nr.313, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 030138, telefon: +40 213468297, fax: +40 213468299, persoana de contact: Marlen Ghita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Splaiul Unirii, nr.313, sector 3, Bucuresti, Romania, corp J, sala de sedinte, persoana de contact: Marlen Ghita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare-Cercetare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reuniuni si conferinte organizate in Constanta la hotel Proiect MIS-ETC CODE 222
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reuniuni si conferinte organizate in Constanta la hotel Proiect MIS-ETC CODE 222
II.1.6) CPV: 55120000-7 - Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 283 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P.se solicita in cuantum de 722 lei, reprez. aprox. 1% din val. estim.G.P. se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO52RNCB0076029424690001 deschis la BCR sector 5 Bucurestisau printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori o soc. de asigurari, in conform. cu art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modific. si complet. ulterioare. Garantia trebuie sa fie irev. Per. de valabilit. a GP este cel putin egala cu perioada devalab. a ofertei, resp. 45 de zile de la term. lim. de primire a ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constit. gar. pt. particip., in cuantumul si forma preciz. vor fi respinse ca inacceptabile. Documentul care atesta constituirea gar. de particip. (in orig.) se depune intr-un plic deschis, impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la procedura, declaratia IMM cf Legii 346/2004 (daca este cazul) separat, care va insoti documentele ofertei. G. P. se va returna de catre A.C. conf. prev. art.88 din H.G. 925/2006, cu modif. si complet. ult. In conditiile in care un grup de op. econom. depune o oferta comuna, asociatii benef. de preved. Legii 346/2004 privind stimularea infiintarea si dezvoltarea IMM, cu modif. si complet. ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respectaconditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.In cazul unei contestatii si CNSC respinge contestatia inaintata de ofertant canefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractuluirespectandu-se preved. art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare, suma de 722 lei, reprezentand 1% din val. estim.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din pretul contractului, fara T.V.A.Modalitatea de constituire, in conform. cu preved. art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006; in oricare din formele de la art. 90 alin. (1)-(3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata, gar. de buna exec. se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia A.C., la unitatea Trez. Statului din cadrul org. fiscal competent, conf. prev. HG. 1045/2011.Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 din H.G. nr. 925/2006 cu modif. si completarile ult.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Neincadrare in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modific. si complet. ulter, conform Formularului 3. Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart.180 din OUG nr. 34/2006. Declaratia va fi completata si de catre sustinatorul tert (daca este cazul).-Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 6. Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 181lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d) va fi completata si de catre tertul sustinatorul (daca este cazul).-Pentru persoane juridice romane: -Certific. de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social.-Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente care sa ateste plata obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Doc. se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: -Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plataa impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.-Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarilesi completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006, conform Formularului 7 din Sectiunea III Formulare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Kappel Wilhelm-Director General;Enescu Elena?Presedinte comisie evaluare;Lungu Mariana-Consilier Juridic; Ghita Marlen ? Sef Birou Achizitii; Rimbu Gimi-Director Proiect; Ivan Ion-membruNota: Declaratia se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, daca este cazul.-Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAPnr. 314/2010, conform Formularului 4.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.-Prezentare declaratie, privind calitatea de participant la procedura conform Form. 4.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Documentul se va depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, operatorul economic a carei oferta s-a clasat pe primul loc, va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original/copie legalizata pentru conf. doc. depus in oferta, in situatia in care a fost prezentat in forma copie ?conform cu originalul?.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate laautoritatile competente tarii respective. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in dom. de activ. aferent ob. contr. pe ultimii doi aninu estemai mica de 108424 lei.Cursul mediu BNR/infoeuropa pentru fiecare an in parte
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerint minima este: ?: -prezentarea a cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/contracte/procese verbale prin care sa confirme livrarea de servicii a caror cantitate/valoare sa fie de 18070 lei.- Prest. de servicii se vor confirma prin prezent. de parti relevante alecontract.de servicii/orice alt doc. justific. de care disp. op. din care sa rezulteval. solicit, emise/contrasemnate de o autorit. ori de catre clientul privatbenefic./recomand. din partea beneficiar. contract. care sa contina info.referit beneficiar, date de contact, modul de indeplin. a oblig.contract. peparcursul derularii, atat din punct de vedere a termenelor cat si calitativ, eventualele prejudicii: neconformit, sau prezentarea de doc. constat. cuprivire la contract. care demonstr. exp. simil, emise de autorit. contract. inconform.cu preved. art. 97^1 din HG 925/2006 cu modific. si complet. ulter.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, site www.icpe-ca.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2012 12:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (FEDR)
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer